کاسه اسموتی نارگیل – با کیتلین تمیز کنید


به دنبال مواد مغذی هستید اما همچنان با طراوت است ایده های صبحانه تابستانی؟ من چیزی برای شما دارم!
کاسه اسموتی نارگیل من بهترین خنک کننده برای آن روزهای گرم تابستان است.

ساخته شده از نخ چهار ماده (گوشت و آب نارگیل، ماست یونانی و موز)، این کاسه اسموتی نارگیل می تواند بسیار شخصی سازی آسان: تاپینگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و یک صبحانه سریع و سالم به عنوان دسر خواهید داشت!

در اینجا، من برخی را انتخاب کردم دانههای چیاسرشار از گیاهان اسیدهای چرب امگا 3و برای برخی میوه ها. مخصوصاً از مقداری استفاده کردم توت فرنگی، کیوی و آناناسمیوه های غنی هستند ویتامین سی، محافظت از پوست در برابر آسیب های خورشید بسیار مهم است.

بیشتر، موز موجود در این کاسه اسموتی سالم یک منبع عالی است کالییک ماده معدنی مهم در این فصل، زیرا به عنوان یک الکترولیت عمل می کند و در عین حال تعادل مایعات، سیگنال دهی عصبی و انقباض عضلانی را افزایش می دهد.

آخرین اما نه کم اهمیت، این کاسه اسموتی مغذی است بدون گلوتن، و به راحتی قابل انجام است وگان: فقط ماست یونانی “معمولی” را با ماست گیاهی عوض کنید!

اما شما هم این را می دانید برنج نارگیل برای صبحانه تابستانی استفاده می شود آیا این ایده آسان یک متحد عالی برای سلامت کلی ما است؟ و آن آیا چربی نارگیل سالم تر از چربی حیوانی است؟ بیایید بیشتر یاد بگیریم!

کاسه اسموتی نارگیل: چربی موجود در نارگیل چطور؟

گوشت نارگیل گوشت سفید و تازه داخل نارگیل است. این ماده افزودنی عالی برای اسموتی های ما است، همانطور که در آن وجود دارد محتوای چربی بالا به ایجاد بافت خامه ای ضخیم تر و متراکم تر کمک می کند.

با این حال، برخی از مردم ممکن است از این واقعیت نگران باشند که حدود 89 درصد از چربی موجود در گوشت نارگیل است اشباع، و بنابراین می تواند سطح کلسترول ما را به روشی مشابه چربی های حیوانی مانند کره و گوشت خوک افزایش دهد.

با این حال، یک خبر خوب برای شما وجود دارد! واقعی، چربی نارگیل سالم تر از چربی حیوانی است. دلیل آن این است که برنج نارگیل حاوی نوعی از چربی اشباع با زنجیره متوسط (MCT)که به نام اسید لوریک نیز شناخته می شود. مطالعات نشان می دهد که این نوع چربی می تواند سطح HDL یا کلسترول “خوب” را افزایش دهد که می تواند خطر کلی بیماری قلبی را کاهش دهد.

علاوه بر این، کوپرا یک غذای گیاهی است که حاوی فیتوکمیکال ها یا آنتی اکسیدان های مبارزه کننده با بیماریممکن است در پیشگیری از بیماری های مزمن و همچنین چندین ماده معدنی و ویتامین های با ارزش دیگر مانند منگنز، مس، آهن و سلنیوم کمک کند.

با این حال، مانند همه چیز، اعتدال همیشه راهی است که باید رفت! توصیه من در اینجا این است که نگه دارید چربی اشباع کمتر از 10 درصد کالری دریافتی روزانه ما و جایگزینی منابع چربی ما. اما این برای همه چیز صدق می کند، نه فقط گوشت نارگیل.

علاوه بر این، با اضافه کردن موز یخ زده برای اسموتی های ما، بافت و طعم عالی را می توان فقط با آن به دست آورد 30 گرم گوشت نارگیلرا می توان به راحتی در رژیم غذایی روزانه ما گنجاند!

به دنبال اطلاعات مفیدتر – و چند دستور العمل خوشمزه – در مورد نارگیل هستید؟ در اینجا چیزی برای شما وجود دارد: آب نارگیل برای خماری: آیا واقعا کار می کند؟

وزوز اجتماعی

اسموتی نارگیل

کاسه اسموتی نارگیل

یام

کیتلین هاونر

به دنبال ایده های صبحانه تابستانی سالم و در عین حال با طراوت هستید؟ کاسه اسموتی نارگیل من بهترین خنک کننده برای آن روزهای گرم تابستان است.

زمان آماده سازی 5 دقیقه

کل زمان ده دقیقه

دوره صبحانه

آشپزی کارائیب، گرمسیری

وعده غذایی اولین

کالری 519 کیلو کالری

  • 30 g گوشت نارگیل منجمد
  • 2 قاشق غذاخوری آب نارگیل
  • موز
  • جام ماست یونانی صاف نه چرب
  • 3 تکه های یخ یا بیشتر بسته به میزان سردی که می خواهید و حجمی که می خواهید اضافه کنید
  • قاشق چایخوری صمغ گوار اختیاری – برای کمک به اسموتی در حفظ لایه بالایی خود

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • تمام مواد اسموتی را با هم مخلوط کنید و هر بار فقط مقدار کمی آب نارگیل به آن اضافه کنید تا مطمئن شوید که آب نارگیل به اندازه کافی غلیظ است که بپوشد و غرق نشود.

  • با احتیاط داخل یک کاسه بریزید. من از نصف پوست نارگیل برای کاسه استفاده کردم!

  • با چاشنی های توصیه شده یا موارد دلخواه گرمسیری خود را بالا ببرید!

کالری: 519کیلو کالریکربوهیدرات ها: 91gپروتئین: 13gچربی: 17gچربی های اشباع شده: دهgچربی های چند غیر اشباع: 4gچربی: 2gسدیم: هفتاد و سهمیلی گرمپتاسیم: 1576میلی گرمفیبر: 23gخیابان: 55g

کلمه کلیدی نارگیل، کاسه اسموتی نارگیل، صبحانه سالم، میان وعده سالم، کاسه اسموتی، دستور العمل های تابستانی