چگونه چربی های شکم را بسوزانیم این راهنما را دنبال کنید

همه ما بدنی زیبا و سالم می خواهیم. متأسفانه همه ما چربی را ذخیره می کنیم، چربی را در مکان های مختلف ذخیره می کنیم. معده و باسن مکان هایی هستند که بیشتر در آن ذخیره می شود. معده یکی از بزرگترین مناطق مشکل است.

جدا از اینکه سر راه شما قرار می‌گیرد و باعث می‌شود لباس‌هایتان دیگر مناسب نباشند، یکی از ناسالم‌ترین مکان‌ها برای تجمع چربی است.

چربی شکم خطرناک است زیرا احتمال ابتلا به بیماری هایی مانند دیابت و بیماری های قلبی و عروقی را افزایش می دهد. آیا چربی شکم دارید و می خواهید آن را بسوزانید؟ سپس این مقاله را بخوانید تا بدانید برای خلاص شدن از شر آن چه باید بکنید.

چگونه چربی های شکم را بسوزانیم؟

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد می خواهند چربی کم کنند، ناحیه شکم است. آیا شما هم همین را می خواهید؟ تبلیغات مختلفی در تلویزیون یا اینترنت وجود دارد که به شما نوید سفت شدن شکم را می دهد. به شما قول می دهد که همیشه از شر چربی های شکم خود خلاص نخواهید شد. گرفتار تبلیغاتی مانند:

  • شکم خود را به مدت 8 دقیقه در روز تمرین دهید تا شکمی صاف داشته باشید
  • غذاهای فوق العاده ای که به کاهش چربی کمک می کنند

به تبلیغات فوق نیفتید. این محصولات یا ورزش کمکی به سوزاندن چربی شکم نمی کند. اغلب مزخرف است. پس از خواندن این مقاله خواهید دانست که چگونه چربی را کاهش دهید. من دوست دارم این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذارم، اما شما باید خودتان با آن کار کنید.

حقیقت در مورد عضلات شکم

وقتی تبلیغی می آید که به شما قول می دهد ظرف یک هفته شکم محکمی خواهید داشت، می دانید که مزخرف است. یک تمرین کوتاه کمکی به تغییر شدید بدنتان نمی کند.

برای رسیدن به این هدف، تمرین کافی و سخت کوشی لازم است. یک شبه نیست. شما باید برای آن کار کنید.

برخی از حقایق در مورد عضلات شکم:

1. همه افراد شکم دارند. شاید شکم دارید و فکر می کنید شکم ندارید.

2. شما همچنین شکم دارید، آنها فقط قوی، فشرده و قابل مشاهده نیستند. اما شما می توانید آن را تغییر دهید.

3. شما نمی توانید چربی را به عضله تبدیل کنید. خوب است بدانید که نمی توانید چربی را به عضله تبدیل کنید. چربی همیشه در بالای عضلات شما باقی می ماند. اگر فقط عضلات شکم خود را تمرین دهید، چربی شکم خود را از دست نخواهید داد.

4. عضلات شکم فقط با مقدار کمی چربی قابل مشاهده هستند. اگر درصد چربی شما کاهش پیدا نکند، هرگز شکم نخواهید داشت. ساختن سیکس پک مستلزم تغذیه سالم، ورزش زیاد و استراحت کافی است.

کاهش وزن موضعی کارساز نیست

کاهش وزن به تنهایی در یک مکان امکان پذیر نیست. اگر تنها هدف شما از بین بردن چربی شکم است، خوب است بدانید که این کار موثر نخواهد بود. تمریناتی که فقط برای یک قسمت خاص از بدن مناسب هستند کارساز نیستند.

این تمرینات برای تقویت عضلات شما عالی هستند، اما به کاهش چربی در یک ناحیه خاص کمکی نمی کنند. اکنون که این را می دانید، به طور طبیعی می خواهید دریابید که چگونه چربی شکم را از بین ببرید.

این به عوامل مختلفی مانند سن، جنسیت، وزن و استعداد ژنتیکی شما برای تشکیل چربی بستگی دارد. بنابراین اینها قسمت هایی هستند که به دلیل تمرینات خاص نمی توانید روی آنها تأثیر بگذارید. برای مردان، این اغلب به این معنی است که آنها چربی شکم خود را افزایش می دهند، در حالی که زنان چربی را در اطراف باسن و شکم خود ذخیره می کنند.

از دست دادن این چربی به این راحتی نیست. اکنون که این را می دانید، باید یک برنامه خوب ارائه دهید که درصد چربی شما را تا حد زیادی کاهش دهد تا در نهایت بتوانید چربی شکم را بسوزانید.

برای خوردن غذای سالم

برای کمک بیشتر به شما، مجموعه‌ای از توصیه‌ها را برای شروع امروز به اشتراک می‌گذاریم. به یاد داشته باشید که این یک روز تغییر نخواهد کرد، شما باید عادات غذایی خود را تنظیم کنید تا واقعاً از شر آن خلاص شوید.

  • یک دفتر خاطرات غذایی داشته باشید تا بفهمید هر روز چه می خورید. شمارش کالری ها ضروری نیست، اما می تواند شما را نسبت به آنچه که هر روز می خورید آگاه تر کند.
  • خوردن سبزیجات را با هر وعده غذایی به عادت تبدیل کنید. برش های خیار را روی ساندویچ پنیری خود قرار دهید، یک گوجه فرنگی را میان وعده و هویج یا فلفل دلمه ای را میل کنید.
  • پروتئین کافی بخورید زیرا برای عضله سازی مفید است. خوردن یک تخم مرغ بین وعده های غذایی را به عادت تبدیل کنید و هر روز به اندازه کافی ماهی و گوشت مصرف کنید.
  • چربی ها مصالح ساختمانی مهمی هستند که باید جذب شوند. این بر چربی های سالم مانند آجیل، روغن زیتون و آووکادو تأثیر می گذارد. به استفاده از عقل سلیم خود ادامه دهید، خوردن آجیل در طول روز نیز به دلیل کالری زیاد، سالم نیست.

تمرین کافی است

تغذیه سالم بخش مهمی از یک شکم خوش حالت است. قانون این است: بدن سالم شامل 80 درصد غذای سالم همراه با 20 درصد ورزش است. برخی از عناصر اساسی وجود دارد که باید به درستی حرکت کنید تا به از دست دادن شکم کمک کنید.

دیگر خبری از کرانچ نیست

شاید انجام کرانچ حس خوبی داشته باشد، اما کارساز نیست. کرانچ کمکی به از دست دادن شکم نمی کند. در واقع، انجام کرانچ برای وضعیت بدن شما ناسالم است. از آنجایی که عضلات شما به روش خاصی کار می کنند، کمر شما آسیب می بیند.

گروه های عضلانی بزرگ را تمرین دهید

اگر می خواهید شکمی سفت داشته باشید، باید از ورزش های شکمی خودداری کنید. بسیاری از تمرینات شکمی این احساس را ایجاد می کنند که شکم کار شده است، اما به نظر می رسد که اینطور نیست. عضلات در اکثر تمرینات شکمی ایزوله هستند.

تمرینات ترکیبی برای تمرین عضلات شکم مناسب هستند. به تمریناتی مانند ددلیفت، اسکات، فشار، کشش، و ناهار فکر کنید. حتی یک پیاده روی طولانی به شما کمک می کند عضلات شکم خود را تمرین دهید.

تمرینات خوب شکم

انجام تمرینات شکمی را دوست دارید اما می خواهید تاثیری داشته باشند؟ سپس تمرینات زیر را انجام دهید تا شکمی سفت تری داشته باشید.

  • 1. کشاورز راه می رود، اجسام سنگین را بلند می کند، تمام بدن را ورزش می دهد.
  • 2. پلانک بهترین تمرین برای تمرین عضلات شکم است.
  • 3. چرخ شکمی، ارتقای تمرین پلانک برای تقویت بیشتر.

برای کاهش چربی موارد زیر را انجام دهید:

  • سالم بخورید، اساس بدنی شاداب یک رژیم غذایی سالم، مغذی و کم چرب است. به خودتان زمان کافی برای تهیه غذاهای سالم بدهید.
  • تمرین HITT (تمرین تناوبی با شدت بالا) یک تمرین کوتاه مدت است که در آن به شدت تمرین می کنید. این تمرین یک گروه عضلانی بزرگ را تقویت می کند که به نوبه خود به کاهش وزن کمک می کند.
  • استراحت کافی، هنگام کاهش وزن لازم است که استراحت کنید. بنابراین مطمئن شوید که به اندازه کافی بخوابید و زمانی را برای استراحت اختصاص دهید.

چه زمانی نتایج را می بینید؟

وقتی سالم‌تر می‌خورید و به اندازه کافی ورزش می‌کنید، بدنتان قوی‌تر و متناسب‌تر می‌شود.

پس از یک دوره کوتاه چهار تا شش هفته ای نتایج را مشاهده خواهید کرد. با وزن کردن و بررسی درصد چربی، متوجه خواهید شد که بدنتان در حال تغییر است. برای مردان، درصد چربی برای یک بسته شش تکه باید کمتر از 15 درصد، برای زنان کمتر از 25 درصد باشد.