چرت زدن قدرتی برای پاورلیفترها (و بدنسازان نیز!)

به هر کاری که الان در باشگاه انجام می دهید نگاه کنید. به تمرینات سخت، وحشیانه و طولانی که روزانه تحمل می کنید فکر کنید. سپس به مواد غذایی که روزانه از دریچه بیل می کنید نگاه کنید. حالا به نتایج خود نگاه کنید. به پیشرفتی که در یک سال گذشته در باشگاه داشته اید فکر کنید. آیا آنها راضی کننده هستند؟ حالا به این فکر کنید که اگر هر روز به بدن خود یک «فاز رشد» جداگانه و فردی می دادید، چه نوع استراحتی را تجربه می کردید و در طی آن ماهیچه های جدید تشکیل می شدند!

برای سال آینده خود برنامه ریزی کنید آیا با همان سرعت کم به حرکت خود ادامه خواهید داد؟ کنجکاو هستید که ببینید با یک “چرت قدرتی” روزانه به چه نوع پیشرفتی در تمرینات قدرتی یا بدنسازی می توانید برسید؟ چرت زدن راهی عالی برای سوخت رسانی به بدن شما در نیمه دوم روز است و به بدن شما یک “دوره رشد” کوتاه می دهد که در آن رشد عضلانی جدید می تواند خارج از پنجره خواب طبیعی 8 ساعته در شب رخ دهد. بدنسازان زمانی که استراحت می کنیم رشد می کنند و یک استراحت ناهار برای رشد بیشتر عضلات جدید عالی است.

قبل، بعد؟ بهترین زمان برای چرت زدن چه ساعتی است؟ آیا دوست دارید قبل از تمرین بخوابید و با بدنی شاداب و استراحت به باشگاه بروید؟ یا بهتر است تمرین خود را متوقف کنید و بلافاصله از یک وعده غذایی بزرگ سرشار از کربوهیدرات های هوشمند و کربوهیدرات های دیر هضم لذت ببرید و سپس به یونجه ضربه بزنید؟ این سوال را می توان با کار، مدرسه، خانواده و … بر اساس گزینه های موجود پاسخ داد. با این حال، اگر می توانید در هر دو زمان بخوابید، باید به هر دو فرصت بدهید. نتایج خود را ثبت کنید و تصمیم بگیرید که کدام دوره زمانی بهترین نتایج را در باشگاه ایجاد می کند!

پیدا کردن زمان برای چرت زدن ممکن است دشوار باشد. اگر شما یک والدین خانه نشین هستید، این کار باید بسیار آسان باشد. وقتی کودک می خوابد، بخواب! درست است، شاید شما در همان زمان از خستگی خوابیده اید. از این زمان برای رشد استفاده کنید، زیرا همانطور که می دانید، کودک شما در حال حاضر از این زمان برای رشد استفاده می کند! فقط فراموش نکنید که قبل از تصادف غذا بخورید. اگر کسب و کار خود را مانند بسیاری از بدنسازان جوان اداره می کنید (باید کاری با شخصیت نوع A و اخلاق کاری داشته باشید) پس باید بتوانید هر روز حدود ساعت 12:30 بعد از ظهر یک “جلسه” داشته باشید و زمان کافی را صرف کنید. برای بهبودی از صبح

طول چرت بستگی به فرد دارد. برخی از بالابرها از 20 دقیقه و برخی دیگر 90 دقیقه کامل بهره می برند. هنگامی که از استروئیدهای آنابولیک استفاده می کنید، در حال حاضر سریعتر از تمرینات خود ریکاوری می کنید، بنابراین ممکن است متوجه شوید که چرت زدن برای شما خیلی خوب نیست. با این حال، با استفاده از استروئیدها رشد بیشتری خواهید داشت و یک دوره رشد دیگر در طول روز می تواند برای این کار ایده آل باشد!

چه یک کاربر طبیعی یا مصرف کننده استروئید، بدنساز یا پاورلیفتر باشید، استفاده از پاور نپ شما را سریعتر و سریعتر از آنچه تصور می کنید بزرگتر و قوی تر می کند!