چرا آرنولد مکث کرد

من همیشه تمرینات بدنسازان “قدیمی مدرسه” را مطالعه می کنم.

دلیلش این است که من خیلی بیشتر از یک بدنساز مدرن علاقه دارم که شبیه یک بدنساز کلاسیک باشم. (به نظر من بدنسازان کلاسیک بهتر به نظر می رسند و در اطراف سالم تر بودند.)

بدنسازان امروزی پف کرده، ناسالم و پر از استروئید هستند. ناگفته نماند که زنان قطعاً ظاهر بدنسازان قدیمی را در مقایسه با هیولاهای بدنسازی مدرن امروزی ترجیح می دهند.

وقتی خواندم که آرنولد یک مخزن اکسیژن به باشگاه می آورد توجه من را جلب کرد.

معامله اینجاست:

آرنولد دریافت که با مکیدن اکسیژن خالص بین ست‌های تمرین سنگین پا، می‌تواند تکرارهای بیشتری انجام دهد و در نتیجه عضله بیشتری بسازد.

خوب، من در مورد شما نمی دانم، اما من مخزن اکسیژن ندارم و حتی اگر داشته باشم، احتمالاً نمی خواهم آن را با چرخ به باشگاه ببرم.

اما نگران نباشید، در اینجا نحوه استفاده از مزایای مشابه آورده شده است.

مردم همیشه می پرسند که چه مدت باید بین ست ها استراحت کنند. 1 دقیقه، 2 دقیقه، 5 دقیقه؟

به جای شمردن ثانیه ها بین تکرارها، روی نفس های عمیق زیاد تمرکز کنید.

به این ترتیب عضلات خود را پر از اکسیژن می کنید، درست مانند آرنولد.

توصیه ها

بین ست ها حداقل 30 نفس عمیق بکشید. ممکن است بین ست‌های تمرین سنگین پا به ۵۰ یا بیشتر نفس عمیق نیاز داشته باشید.

آن را امتحان کنید و ببینید چقدر قوی تر می شوید.

سخت تمرین کن، درست تمرین کن. آموزش قدیمی مدرسه!