پیاز قرمز ترشی بدون شکر (خانگی و سریع)


طرز تهیه پیاز قرمز ترشی در خانه نه تنها بسیار آسان و سریع است، بلکه یک دستور غذای بسیار خوشمزه و ارزان است! به علاوه، ترشی ها سالم تر از ترشی های فروشگاهی هستند، زیرا می توانید تصمیم بگیرید قندهای تصفیه شده موجود در آنها را با جایگزین های سالم تری جایگزین کنید. در اینجا طرز تهیه چند غذای خوشمزه را مشاهده می کنید پیاز بنفش ترشی بدون شکر.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه پیاز قرمز ترشی را در خانه درست کنید اما به دلیل اینکه فکر می کردید خیلی پیچیده و وقت گیر است، دست از کار کشیدید؟ هیچ مشکلی بیشتر نیست! در واقع، تهیه مقداری پیاز قرمز ترشی سالم در خانه کار خوبی است ساده تر از چیزی که می توانید تصور کنید!

به علاوه، شما کنترل کاملی بر میزان شکر وارد شده به سبزیجات ترشی خود دارید. همه ما می دانیم که ترشی های فروشگاهی اغلب حاوی مقدار زیادی شکر تصفیه شده هستند. اگر می‌خواهید مراقبت‌های بهداشتی طولانی‌مدت داشته باشید و شانس ابتلا به بیماری‌های مزمن (مانند دیابت نوع 2، بیماری عروق کرونر قلب و حتی انواع خاصی از سرطان) را کاهش دهید، این بهترین رویکرد نیست. واسه همین میرم کاملاً (تصفیه شده) بدون شکرو به جای آن عسل سالم تری انتخاب کنید.
نکته: اگر گیاهخوار هستید می توانید به راحتی آن را با مقداری شربت آگاو جایگزین کنید.

نکته جالب دیگر در مورد دستور پخت ترشی پیاز قرمز خانگی این است که روش خوبی برای استفاده از همه مواد است پیاز باقی مانده در یخچال دارید امیدوارم من تنها کسی نباشم که به نصف پیاز نیاز دارم، بقیه را در یخچال بگذارم و بعد فراموشش کنم… یا من؟

تنها چیزی که برای این پیاز ترشی شیرین نشده نیاز دارید این است یخچال، ظروف شیشه‌ای با درب‌های محکم، و برخی مواد مناسب برای انبار که احتمالاً از قبل در خانه دارید (یک آب نمک فقط با نمک، آب، عسل یا شربت آگاو، و سرکه سفید – یا اگر دوست دارید، یک قسمت با مقداری سرکه سیب درست می شود). همه چیز را مخلوط کنید و پیازها را حداقل یک روز در یخچال بگذارید (هرچه صبورتر باشید نتیجه نهایی بهتر خواهد بود). در کمتر از 5 دقیقه آماده سازی، فورا پیاز ترشی بدون شکر خوشمزه خواهید داشت!
توجه: می توانید دستورالعمل های دقیق تر را در زیر بیابید.

پیاز قرمز ترشی شیرین نشده: چه چیزی در مورد آنها خوب است؟

  • غذای تخمیری خوب

    سبزیجات تخمیر شده مانند موسیر ترشی حاوی مقدار زیادی هستند پروبیوتیک ها و آنزیم های گوارشی اینها برای حفظ میکروبیوم روده سالم و کمک به فرآیند گوارش ضروری هستند. علاوه بر این، غذاهای تخمیر شده می توانند کیفیت پوست ما را افزایش دهند و حتی بیماری های پوستی را که ارتباط نزدیکی با عملکرد روده دارند، از جمله آکنه و روزاسه درمان کنند.

  • منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی است

    پیاز بنفش به ویژه غنی است فولات، یا ویتامین B9. این ویتامین در تشکیل گلبول های قرمز خون و رشد و عملکرد سالم سلول ها مهم است. علاوه بر این، موسیر حاوی مواد معدنی ضروری مانند کلسیم، پتاسیم، منیزیم و ویتامین C است که همه آنها برای جلوگیری از التهاب در بدن و تقویت سیستم ایمنی، عصبی و گوارشی بدن ضروری هستند.

  • کاهش کلسترول بد و بهبود منحنی قند خون

    آیا می دانستید که سرکه سفید آب نمک برای کنترل و جلوگیری از افزایش قند خون عالی است؟ و آیا حتی می تواند در کاهش سطح کلسترول بد مفید باشد؟ شایستگی برای استیک اسید موجود در آن، یک ترکیب شیمیایی با خواص ضد التهابی و باکتریواستاتیک است.

  • یک دستور العمل بسیار ارزان

    این دستور پخت ترشی خانگی یک روش فوق العاده ساده برای تهیه خیار شور است! در واقع، بر کسی پوشیده نیست که ترشی های خریداری شده در فروشگاه می توانند بسیار گران باشند. با این دستور یک شیشه پیاز ترشی خوشمزه خواهید داشت کمتر از 2 دلار!

    به علاوه، این یک درمان بسیار هوشمندانه برای مصرف تمام پیازهای باقی مانده در یخچال است. و همه ما این را می دانیم غذای هدر رفته همچنین به معنای هدر دادن پول است!

  • یک افزودنی عالی برای هر ظرفی!

    این پیازهای بنفش ترشی شیرین نشده هستند فوق العاده انعطاف پذیر و افزودنی عالی برای بسیاری از غذاهای مختلف است. از آنها برای طعم دادن به سالادهای خسته کننده خود یا افزودن ارزش غذایی به غذاهای نودل خود استفاده کنید.

    آنها همچنین با غذاهای الهام گرفته از مکزیک، مانند این کاسه های گیاهی فاجیتا، که یکی از غذاهای مورد علاقه من هستند، به خوبی هماهنگ می شوند!

منتظر چی هستی؟ این دستور پخت پیاز ترشی آسان را امتحان کنید و در بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید که چگونه آنها را دوست دارید!

پیاز بنفش ترشی بدون شکر

پیاز قرمز ترشی بدون شکر

یام

کیتلین هاونر

درست کردن پیاز قرمز ترشی در خانه نه تنها بسیار آسان و سریع است، بلکه یک فعالیت بسیار مفید و ارزان است! به علاوه، ترشی ها سالم تر از ترشی های خریداری شده در فروشگاه هستند، زیرا می توانید تصمیم بگیرید قندهای تصفیه شده موجود در آنها را با جایگزین های سالم تری جایگزین کنید. در اینجا طرز تهیه یک خوراک پیاز بنفش ترشی خوشمزه را آموزش می دهیم

زمان آماده سازی ده دقیقه

کل زمان اولین د

دوره پیش غذا، سالاد، کنار

آشپزی آمریکا، اروپا

وعده غذایی 8

کالری 43 کیلو کالری

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • همه مواد را در یک شیشه بزرگ ترکیب کنید.

  • خوب تکان دهید تا ترکیب شوند. مطمئن شوید که عسل در ته شیشه راکد نمی شود!

  • ترشی پیاز بنفش روز بعد خوشمزه می شود و برای مدت 30-60 روز در یخچال نگهداری می شود تا مدت زمان بیشتری نگهداری شود.

کالری: 43کیلو کالریکربوهیدرات ها: 11gسدیم: 1746میلی گرمپتاسیم: چهل و ششمیلی گرمخیابان: دهg

کلمه کلیدی پیاز بنفش ترشی خانگی، پیاز قرمز ترشی، پیاز بنفش ترشی شکر، پیاز بنفش ترشی شیرین نشده

❤️❤️برای اطلاعات بیشتر در مورد سفر سلامتی من، درباره من بخوانید. و به یاد داشته باشید که در خبرنامه من مشترک شوید و من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید❤️❤️!

حمایت از من قدردانی می شود زیرا من برای حمایت از سفر سلامتی شما محتوا ایجاد می کنم.