پنج نکته مهم که هنگام دوچرخه سواری در مسافت های طولانی باید به خاطر داشته باشید

ورزش مهم است و مطالعات بارها و بارها این را نشان داده است. آنها هم سلامت روحی و هم جسمی را ارتقا می دهند. در حالی که دویدن و حرکات کششی عالی هستند، دوچرخه سواری فواید خاص خود را دارد. تعطیلات دوچرخه سواری نه تنها شما را خوش اندام و خوب می کند، بلکه فرصت های خارق العاده ای برای کشف مکان های جدید نیز ارائه می دهد.

تورهای دوچرخه سواری در مسافت طولانی این روزها به طور فزاینده ای محبوب شده اند زیرا بدن، ذهن و روح را تازه می کنند. در حالی که به نظر سرگرم کننده است، موفقیت سفر شما تا حد زیادی به برنامه ریزی صحیح بستگی دارد. بیایید برخی از گام‌های لازم را که برای بی‌نظم کردن سفر باید بردارید، بررسی می‌کنیم.

• یک طرح کاملاً مشخص از مسیر-

دوست دارید یک سفر مستقل داشته باشید؟ اگر چنین است، برنامه سفر خود را با نهایت دقت آماده کنید. شما باید مسیرهایی را انتخاب کنید که چالش برانگیز و در عین حال ایمن باشند. با این حال، در مورد تورهای راهنما، متخصصان واجد شرایط سفر شما را آماده کرده و از اجرای آن اطمینان حاصل می کنند.

• لباس و کفش مناسب-

به خاطر داشته باشید که باید کیلومترها رکاب بزنید و به سادگی زمانی برای تعویض ندارید. بنابراین لباس هایی بپوشید که در برابر تمام خستگی، عرق، خاک و گرد و غبار مقاومت کنند. شورت بالش دار با ژاکت تنفسی شما را در تمام طول روز راحت نگه می دارد. فراموش نکنید که از دستکش و کلاه ایمنی استفاده کنید تا از آسیب محافظت کنید. کفش های گیره دار، شاید بهترین برای دوچرخه گردی. حتما کفش اضافی همراه خود ببرید.

• آب کافی و غذاهای پر انرژی

شما باید در طول سفر هیدراته و پرانرژی بمانید. بنابراین، به اندازه کافی بطری آب و میله غلات کامل همراه خود داشته باشید. بهتر است از نوشیدنی های انرژی زا که می توانند منجر به کاهش قند شوند خودداری کنید.

• تمرینات گرم کردن ضروری-

شما باید بدن خود را برای دوچرخه سواری طولانی مدت آماده کنید و این تنها از طریق تمرینات گسترده یا تمرینات سخت قابل انجام است. قبل از سفر دویدن. این امر خطر ابتلا به گرفتگی عضلات را کاهش می دهد. محدودیت های خود را فشار ندهید. با سرعت معمولی رانندگی کنید زیرا این یک مسابقه نیست و برای مقام اول جایزه نخواهید گرفت. به یاد داشته باشید که استراحت های لازم را انجام دهید.

• تعمیر و نگهداری دوچرخه و کیت اضطراری

قبل از پیوستن به سفر، دوچرخه های خود را سرویس کنید. همچنین از امکانات تعویض لاستیک برای جلوگیری از مشکلات غیر ضروری در هنگام رانندگی مطلع شوید. یک پمپ لاستیک اضطراری و کیت پچ همراه خود داشته باشید. اقلام کمک های اولیه مانند چسب زخم، دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و برخی از داروهای رایج را نیز بسته بندی کنید.

اگر توصیه های بالا را دنبال کنید، مطمئناً تور دوچرخه شما یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود.