پس از حمله هراس – مقابله با عواقب بعدی

اثرات حمله پس از هراس می تواند یکی دیگر از جنبه های ناامید کننده حملات باشد. بلافاصله پس از تجربه یک حمله، هنوز باید آرام باشیم. نه تنها این، بلکه ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا ما به حالت عادی خود برگردیم. اگر معقولانه رفتار شود، می توان مقداری از این زمان را ذخیره کرد.

وقتی ترس و وحشت به اوج رسید و شروع به محو شدن کرد، به این معنی است که وارد قسمت دوم می شویم. خوشبختانه، این به اندازه خود حمله بد نیست. چه راه هایی وجود دارد که می توانیم با این اثرات پس از حمله پانیک مقابله کنیم؟

یکی از نکات مهمی که باید در نظر داشت این واقعیت است که ما به آرامی کنترل را به دست می آوریم. پس از تحقق این امر، چند کار وجود دارد که می‌توانیم برای ساده‌سازی فرآیند انجام دهیم.

هنگام نشستن دو کار وجود دارد که می توانیم انجام دهیم. اولین مورد مربوط به تنفس ما است. به آرامی، کنترل شده و عمیق نفس بکشید. این کار را حدود یک دقیقه انجام دهید و تا رسیدن به سرعت تنفس طبیعی ادامه دهید. بعد، بیایید تا زمانی که این کار را انجام می دهیم، بی حرکت بنشینیم. این نیاز به تمرکز و تمرکز دارد، اما سعی کنید اصلا حرکت نکنید. تصور کنید که هر فیبر بدن شما کاملاً ثابت است.

به این ترتیب می توانیم زمان بازگشت به حالت عادی پس از حمله پانیک را به طور موثر کاهش دهیم. هنگامی که دوباره کنترل کافی داشتید، باید مقداری آب نیز بنوشید. اگر مدتی است غذا نخورده اید، باید یک میان وعده یا وعده غذایی نیز داشته باشید. در این مرحله ما یک حمله پانیک دیگر را با موفقیت مدیریت کردیم. این می تواند به تدریج با تمرین آسان تر شود.