ورزش سالم برای زندگی سالم!

دنیا روی چرخ است و هر روز سریعتر حرکت می کند، حتی اگر همیشه 24 ساعت در روز وجود دارد. ما مانند گذشته برای فعالیت های بیرون از خانه وقت نمی گذاریم. اصرار پزشکان بر 1 ساعت فعالیت در فضای باز یا ورزش یا ورزش برای کودکان توصیه شده است. تمرین آن را به یک عادت تبدیل می کند. تشویق اعضای خانواده به شرکت در بازی ها و ورزش ها راه بهتری برای داشتن یک زندگی سالم است.

ورزش های خارج از منزل مانند بیس بال، کریکت و بسکتبال فواید زیادی دارند. تنظیم وزن بدن، سطح کلسترول سالم، شاخص توده بدنی، پوست سالم و سبک زندگی از مزایای اصلی تشویق به ورزش در خانواده شماست. شما می توانید از بسیاری از هزینه های پزشکی جلوگیری کنید. دویدن ضربان قلب را تنظیم می کند. از آنجایی که این یک ورزش ساده است، برای انجام آن نیازی به لوازم جانبی یا وسیله ای نداریم، باید پیاده روی را تشویق کرد. دویدن بخشی ضروری از همه بازی های فضای باز است. مثال: در بیسبال، بازیکنان برای زدن گل می دوند. بازی ها تمرکز، استقامت و سلامت فرد را بهبود می بخشد.

وقتی ورزشکار شدن را تمرین می کنیم، عادات غذایی ما به طور خودکار تغییر می کند و ناگهان شروع به انتخاب غذاهای مغذی سالم به جای مواد زائد می کنیم. ورزش به تمام معنا شما را سالم تر می کند. وقتی بزرگترها به جای اینکه فقط چیزهای خوب بگویند یا موعظه کنند، کارهای خوب انجام می دهند، بچه ها چیزهای زیادی یاد می گیرند. اگر بزرگترها به طور منظم ورزش کنند، بچه ها به سرعت یاد می گیرند که بیشتر در فعالیت های بیرون از منزل شرکت کنند. به یاد داشته باشید که در چه ورزش هایی مشغول هستید، مطمئن شوید که تمام مکانیسم های ایمنی را رعایت می کنید. به عنوان مثال، هنگام بازی بیسبال، دستکش یک اقدام ایمنی مهم برای دست ها است. ایمن بازی کنید و سالم بازی کنید.