هورمون اپی نفرین و نقش آن در کاهش وزن و عضله سازی

برای افرادی که علاقه مند به اجرای یک استراتژی کاهش وزن هستند که کارآمد باشد و می خواهند یاد بگیرند که چگونه عضله سازی کنند و چربی را کم کنند، به اصطلاح راه حل های زیادی وجود دارد.

اما این همه ماجرا نیست.

با این حال، یک مشکل بزرگ این است که بازاریابی عالی توسط برخی از تاجران بسیار باهوش، شکستن درهم و برهمی را بسیار دشوار می کند.

تمایل به تسریع کاهش چربی بدن تقریباً در جامعه امروزی وجود دارد، جایی که وعده های غذایی فست فود، وعده های غذایی از پیش بسته بندی شده مملو از مواد نگهدارنده و سبک زندگی کم تحرک امری عادی است. خوشبختانه راه حل ساده ای وجود دارد که رسیدن به اندام رویایی متناسب را به واقعیت تبدیل می کند. نیازی به اقدامات فوق العاده یا رژیم های غذایی پیچیده ندارد. این نیازی به مصرف مکمل های عجیب و غریب ندارد.

تنها چیزی که برای عضله سازی و از دست دادن چربی لازم است، پیروی از رویکردی متفاوت با آنچه که ممکن است به آن عادت کرده باشد، است. جالب اینجاست که یکی از موثرترین روش ها برای افزایش سریع توده عضلانی، تغییر مطلوب ترکیب بدن، از دست دادن بدن و سرعت بخشیدن به متابولیسم یکی از موثرترین روش ها برای انجام تمرینات قدرتی است که بسیار دقیق انجام می شود.

به وضوح ثابت شده است که سطح هورمون در طول یک جلسه تمرین و بلافاصله پس از آن به طور مطلوب تغییر می کند. جالب‌تر این است که این تغییر در سطح هورمون‌ها حتی می‌تواند منجر به تنظیم‌های هورمونی طولانی‌مدت شود که منجر به از دست دادن بیشتر چربی و افزایش عضلات می‌شود.

برخی از مهم ترین هورمون های مرتبط با عضله سازی و افزایش متابولیسم عبارتند از تستوسترون، هورمون رشد و انسولین. سطوح بالا از این هورمون ها همگی با افزایش پتانسیل رشد بافت عضلانی مرتبط است. علاوه بر این، افزایش مزمن سطح تستوسترون، هورمون رشد انسانی و انسولین همگی با پایبندی طولانی مدت به برنامه تمرین مقاومتی مرتبط هستند.

برای کسانی که در درجه اول به کاهش چربی علاقه دارند، احترام و آگاهی از تغییرات هورمونی مرتبط با تمرینات قدرتی به تسریع کاهش وزن و کاهش کل چربی بدن کمک می کند.

به عنوان مثال، مشخص شده است که هورمون اپی نفرین تجزیه چربی و کربوهیدرات را افزایش می دهد و آدنوزین تری فسفات بیشتری را برای تولید انرژی و انقباض عضلانی در دسترس قرار می دهد. همچنین اثرات مثبتی بر پتانسیل انقباض عضلانی با بهبود جذب واحد حرکتی فیبرهای عضلانی فردی دارد.

این فقط نوک کوه یخ است.

اگر در مورد دستیابی به سریع ترین کاهش وزن ممکن، ساختن ماهیچه های بدون چربی و ایجاد بدنی که به آن افتخار می کنید جدی هستید، مراقبت از ماهیچه های خود بسیار مهم است. شما باید با قصد و با درک کامل از نحوه تاثیرگذاری واکنش فیزیولوژیکی جلسه تمرین بر بدنتان تمرین کنید.

رژیم لاغری سریع