نحوه دو برابر کردن هاردفلیپ – نکات و ترفندهای کامل برای دو برابر کردن هاردفلیپ مانند یک حرفه ای در 2 روز!

چیزی که شما باید در مورد یک هارد فلیپ دوبل بدانید این است که ترکیب انگشت شماری از یک پاپ shuv-it جلو به علاوه دو دوز کیک فلیپ است. این یک نسخه با فن آوری بالا از هارد فلیپ معمولی است که با ضربه زدن اضافی یک کیک فلیپ همراه است. چقدر مرتب است؟ بنابراین، اگر هارد فلیپ تک مورد شماست، یادگیری هارد فلیپ دوتایی ترفند سختی نخواهد بود.

اگر قبلاً به هارد فلیپ و دابل کیک فلیپ تسلط داشته باشید، این ترفند بدون دردسر خواهد بود، زیرا این ترفند در واقع 2 مجموعه از ترفندها برای ایجاد یک حرکت واقعاً جالب در اسکیت بورد شما است.

بنابراین چگونه می توان یک هارد فلیپ دوبل انجام داد؟

ابتدا، یک هارد فلیپ دوبل از شما می‌خواهد که توپ پای عقب خود را در انتهای اسکیت بورد قرار دهید، درست مانند یک هارد فلیپ معمولی.

دوم، پای جلویی باید در جلوی تخته شما قرار گیرد و تنها تفاوت این است که باید آن را کمی پایین تر از عرشه تخته قرار دهید.

در مرحله بعد، بدن خود را خم کنید در حالی که به آرامی با سرعتی سریع تر می چرخید، جایی که می توانید این ترکیب را که به نظر می رسد در حال انجام یک هارد فلیپ معمولی هستید، بیرون بیاورید.

چهارم، همانطور که دم را بیرون می آورید، همزمان از پای عقب خود استفاده کنید تا چرخش تخته را با نیروی کافی شروع کنید.

همانطور که این کار را انجام می دهید، باید پای جلوی خود را با حرکتی مشابه با هارد فلیپ معمولی به سمت تخته بکشید. همچنین باید زمان بالا کشیدن پای خود را تنظیم کنید زیرا در حال حاضر کمی عقب تر از یک هارد فلیپ معمولی قرار گرفته است.

اکنون تخته خود را در حالی که پای جلویی خود را به سمت بالا می‌کشید و درست به جلوی بینی می‌رسید، برگردانید. اکنون، با یک هارد فلیپ معمولی، ممکن است فقط به قدرت کافی برای چرخاندن برد نیاز داشته باشید. اما یک هارد فلیپ مضاعف مستلزم دوبرابر کردن قدرت از حد معمول است. به طور معمول، کسانی که بر هارد فلیپ معمولی تسلط دارند متوجه می شوند که قرار دادن قدرت بیشتر در فلیک ها اصلا مشکلی ندارد.

هنگامی که تخته خود را تکان می دهید، به یاد داشته باشید که به بالا بپرید و پاهای خود را بکشید تا این ترفند واقعاً کارساز باشد. تخته سریعتر از حد معمول واژگون می شود، بنابراین مطمئن شوید که به خاطر داشته باشید که پای عقب خود را در اسرع وقت پایین بیاورید تا تخته برگردان را بگیرید. پس از مدتی تمرین، زمانی که با این ترفند بیشتر آشنا شدید، گرفتن تخته دیوانه وار آنقدرها هم سخت نخواهد بود. در آخر، تخته را بگیرید، روی آن قدم بگذارید و دور شوید.

برای نکات بیشتر در مورد Double Hardflip Fast اینجا را کلیک کنید!

رژیم لاغری سریع