ماساژ بولداگ انگلیسی

دامپزشک شما ممکن است بتواند به شما کمک کند سگ خود را محکم و تمرین کرده ماساژ دهید، اما برای کسانی که می خواهند آن را در خانه امتحان کنند، در اینجا چند مرحله اساسی وجود دارد.

مطمئن شوید که سگ شما روی یک سطح محکم اما نرم مانند نیمکت ایستاده است. ب. یک فرش. از سر شروع کنید و به آرامی دستان خود را با حرکات صاف و آهسته به سمت پایین به سمت دم حرکت دهید.

همانطور که سگ شما شروع به استراحت می کند، می توانید به آرامی اطراف گوش ها، پیشانی، گونه ها، زیر چانه، روی بینی و بین چشم ها را بمالید.

به آرامی روی گردن، شانه ها و سینه خود با یک حرکت دایره ای ملایم اما محکم به سمت پایین حرکت کنید.

تفاوت بین نواحی عضله ضخیم زیر خز، مانند قفسه سینه، و نواحی بسیار کم مانند بینی را احساس کنید. می‌توانید نواحی با عضله را سخت‌تر ماساژ دهید، اما باید در مناطق بدون عضله ملایم باشید.

از بالای پای جلو شروع کنید و به آرامی طول را چند بار فشار دهید. اگر سگ از لمس شدن با پاها نمی ترسد، می توانید پنجه را به آرامی و مانند دست خود ماساژ دهید. به آرامی نواحی بالشتک را مالش دهید و از مچ دست تا ناخن های پا را نوازش کنید.

به سمت گردن حرکت کنید و با دستی محکم، 2 یا 3 بار از سر تا دم را جارو کنید. تصور کنید سگ خیس است و شما سعی می کنید آب را از خزش خارج کنید. ضربات آهسته اما محکم.

حالا دست‌هایتان را روی ماهیچه‌های ضخیم‌تر در دو طرف ستون فقرات قرار دهید و با استفاده از یک حرکت دایره‌ای قوی، از ستون فقرات به سمت پایین تا پایه دم حرکت کنید.

عمیق تر بروید، از ماهیچه های ضخیم تر روی سینه شروع کنید و دوباره به سمت دم با همان حرکات دایره ای قوی ماساژ دهید. این بار قسمت خارجی هر ران را ماساژ دهید.

به آرامی پاهای عقب را مانند پاهای جلویی فشار دهید و پنجه های عقب را به همان روش ماساژ دهید.

با نوازش آرام تمام بدن سگ، از بینی شروع کنید و به سمت دم برگردید، کار را تمام کنید. اگر سگ مشکلی ندارد، در امتداد دم و هر پنجه ادامه دهید.

رژیم لاغری سریع