عضله سازی – برترین غذاهای بعد از تمرین برای ساختن توده عضلانی با کیفیت و افزایش وزن

اگر عمیقاً در برنامه ورزشی خود که برای کمک به عضله سازی و افزایش وزن طراحی شده است، کاوش کرده اید، به احتمال زیاد به عوامل تغذیه ای دخیل در این هدف پرداخته اید.

متأسفانه، بسیاری از افراد هنوز برای تهیه صحیح وعده‌های غذایی بعد از تمرین تلاش می‌کنند، که در واقع می‌تواند به قیمت موفقیت در هنگام تلاش برای عضله‌سازی تمام شود.

وعده غذایی بعد از تمرین بسیار حیاتی خواهد بود، زیرا در این مرحله، بدن اساساً برای عضله سازی آماده است و کمترین احتمال چربی سازی را دارد. به این ترتیب، شما می خواهید این فرصت را برای به دست آوردن توده جدید بدون مشاهده افزایش چربی متناظر، به حداکثر برسانید.

علاوه بر این، هورمون های آنابولیک شما نیز در این مرحله بهینه می شوند، که واقعاً به افزایش وزن شما کمک می کند.

در اینجا برخی از بهترین منابع کربوهیدرات بعد از تمرین وجود دارد که باید بلافاصله بعد از تمرین در نظر بگیرید.

گرانولای شکری

در حالی که بسیاری از مردم فکر می کنند که باید از گرانولای قندی دوری کنید، در واقع می تواند منبع فوق العاده ای از کربوهیدرات های سریع الاثر برای جایگزینی گلیکوژن عضلات شما بلافاصله پس از تمرین باشد. به علاوه سرگرم کننده است!

هر زمان که بتوانید در هنگام تلاش برای ساختن عضله میل به غذا را افزایش دهید، این چیز بسیار خوبی است.

پروژی ها

بعد یک وعده غذایی مشترک است که در طول شام تعطیلات می خورید اما اغلب بعد از تمرین نادیده گرفته می شود.

وعده های غذایی. پروژی ها در واقع منبع فوق العاده ای از کربوهیدرات ها هستند و خود حاوی چربی زیادی نیستند.

این آنها را به یک انتخاب بهینه تبدیل می کند – به علاوه حمل و نقل آنها بسیار آسان است تا در راه خانه از باشگاه داشته باشید.

سوشی

برای همه شما عاشقان سوشی، این یک وعده غذایی عالی بعد از تمرین نیز هست. بار دیگر، این برنج چسبنده منبعی سریع از کربوهیدرات خواهد بود، که اساساً اولین چیزی است که در این مرحله می خواهید.

در حالی که برخی از انواع سوشی حاوی مقداری پروتئین هستند، این قطعا چیز بدی نیست، زیرا شما همچنین به مقدار مناسبی پروتئین در وعده غذایی بعد از تمرین نیاز دارید (در واقع، احتمالاً می خواهید یک منبع پروتئین اضافی اضافه کنید). واقعاً مطمئن هستید که نیازهای خود را برآورده می کنید).

ساندویچ بستنی

در نهایت، آخرین وعده غذایی غیرعادی بعد از تمرین که مردم از آن غافل می شوند و به خوبی جواب می دهد، ساندویچ های بستنی است. باور کنید یا نه، اینها قطعاً می توانند به توانایی های عضله سازی شما بیافزایند، زیرا چربی نسبتاً کمی دارند اما گلوکز بالایی دارند – که به سرعت آن گلوکز عضلانی را دوباره پر می کند.

همچنین، از آنجایی که آنها سرد هستند، خوب هستند، که معمولاً چیزی است که کسی که به تازگی یک تمرین سخت را تمام کرده است، می خواهد.

بنابراین، دفعه بعد که به دنبال ایده های وعده غذایی بعد از تمرین هستید، این موارد را در نظر داشته باشید.