طرح اثبات شده ساخت توده عضلانی که سریع عمل می کند

هر بدنساز آرزوی ساخت عضلات بزرگتر را دارد، بنابراین ساختن توده عضلانی یکی از مهمترین چیزها در زندگی اوست. در اینجا یک برنامه عضله سازی ساده و اثبات شده است که باید به آن پایبند باشید تا به رشد سریعتر عضلات خود کمک کنید. اگر می‌خواهید تمام جزئیات و برنامه‌های عضله‌سازی بیشتری را به دست آورید، باید مقاله کاملی را بخوانید که به شما آموزش می‌دهد چگونه با 3 ساعت تمرین در هفته عضلات بزرگ‌تر بسازید، زیرا رازهایی وجود دارد که قبلاً هرگز ندیده‌اید.

برای شروع با پای راست در ساختن توده عضلانی، باید به رژیم غذایی و برنامه ورزشی پایبند باشید. اگر به هر دو پایبند باشید، می توانید از برخی مکمل های بدنسازی اولیه مانند آب پنیر و کراتین استفاده کنید که 100% طبیعی هستند و به شما در عضله سازی کمک می کنند.

تغذیه برای عضله سازی مهمتر از ورزش است. باید بدانید که از آنجایی که ممکن است 5 بار در هفته در باشگاه ورزش کرده باشید و نتیجه ای نداشته باشید، مشکل اینجا رژیم غذایی است. به طور معمول، تغذیه 60 تا 80 درصد مواقع مربوط به عضله سازی است، بنابراین من می خواهم چند نکته اساسی در مورد نحوه انجام آن به شما ارائه دهم. شما باید 5 تا 6 بار در روز بخورید، این شامل وعده های غذایی پر پروتئین مانند گوشت و کربوهیدرات کم مانند برنج است. شما باید از غذاهای پرچرب یا غذاهای ناسالم اجتناب کنید. ماهیچه ها اگر بخواهند رشد کنند به پروتئین زیادی نیاز دارند، بنابراین باید حدود 150 تا 300 گرم پروتئین در روز بخورید، معمولاً اگر وزن کمی دارید کمتر.

اکنون که چند چیز اساسی در مورد تغذیه می دانید، می توانید برنامه تمرینی را شروع کنید. شما باید هر هفته 3 بار در هفته کار کنید کافی است. هر روز تمرین باید روی 2 دسته عضلانی مانند پاها، بازوها، شانه ها، پشت و سینه کار کنید. هر دسته عضلانی باید 3-4 تمرین خاص متفاوت داشته باشد که شامل 3-4 روتین با 12-8 تکرار است. اگر به این و رژیم پایبند باشید، رشد عضلانی را مشاهده خواهید کرد.

اکنون که می دانید چگونه عضله و توده بسازید، می توانید از همین امروز از این روش استفاده کنید. اگر می‌خواهید نتایج را سریع‌تر ببینید، به یاد داشته باشید که از آنها استفاده کنید.