شربت ذرت با فروکتوز بالا، شکر و سلامتی شما – شکر، یک نیاز ناسالم

شکر به تنهایی می تواند شما را خراب کند.

اگر از داشتن مشکلات سلامتی بزرگتر و بهتر لذت می برید، قند زیادی در رژیم غذایی خود داشته باشید و آن را بالا نگه دارید. در نهایت شما را خواهد کشت. این نیست که شکر بد است. ما به اون نیاز داریم. ما به اندازه کافی برای تغذیه سلول های بدن خود نیاز داریم. اما شکر، در مقادیری که اکثر ما این روزها مصرف می‌کنیم، در پس‌زمینه نهفته است، زیرا لذت‌های لذت‌بخش آن را تجربه می‌کنیم، بی‌سر و صدا سیستم ایمنی آسیب‌پذیر ما را از بین می‌برد و دری را به روی آرتریت، آسم، فشار خون بالا، بیماری قلبی و مولتیپل اسکلروزیس باز می‌کند. از جمله بیماری های جدی دیگر.

مهم است که منبع قند را در نظر داشته باشید. میوه مقدار زیادی از آن را دارد. سبزیجات نقش خود را ایفا می کنند. دریافت قند بیش از حد از میوه ها و سبزیجات یک احتمال بسیار بعید است. اما امروز ما غرق در منبع قندی هستیم که چهل سال پیش وجود نداشت. این چیزها همه جا هست! صد سال پیش، میانگین مصرف روزانه شکر کمی کمتر از یک چهارم پوند در روز بود. نسبت به سال 1700 که یک فرد متوسط ​​فقط حدود 4 پوند در تمام طول سال مصرف می کرد، یک جهش بسیار بالا بود. امروز ما دو برابر آن مصرف می کنیم، به طور متوسط ​​نیم پوند شکر در روز! و به همین دلیل می توانیم از اولین کشف دهه 70 تشکر کنیم. پس از آن بود که ژاپنی ها یاد گرفتند که چگونه شربت ذرت با فروکتوز بالا درست کنند. و ما عملاً خواه ناخواه مجبور به مصرف آن هستیم.

برچسب روی تقریباً هر غذای فرآوری شده ای را که می توانید در بازار محلی خود خریداری کنید، بررسی کنید. هر کسی که این کار را انجام دهد، برای یافتن برچسبی که شربت ذرت با فروکتوز بالا را در میان مواد تشکیل دهنده آن ذکر نکرده باشد، مشکل خواهد داشت. در مقادیری که ما تقریباً مجبور به خوردن آن هستیم، این ماده سم خالص است! شربت ذرت با فروکتوز بالا سیستم تنظیمی بدن را که به فرد می‌گوید دست از خوردن بکشد، خاموش می‌کند. این مواد شما را گرسنه می کند حتی زمانی که ما گرسنه نیستیم! HFCS سطح اسید اوریک ما را افزایش می دهد و به نقرس، بیماری قلبی، چاقی و فشار خون بالا کمک می کند. ارزان‌تر، شیرین‌تر از شکر سفره‌ای است و بسیار اعتیادآور است و آن را به یک عنصر رویایی بازاریاب تبدیل می‌کند.

آیا تا به حال در مورد اپیدمی فشار خون در دوران کودکی فکر کرده اید؟ تقریباً هر نوشابه ای که فکرش را می کنید کاملاً سرشار از HFCS است. اکثر آمریکایی ها و تقریباً همه کودکان مقدار زیادی نوشابه می نوشند. مقدار توصیه شده فروکتوزی که باید روزانه مصرف شود 25 گرم است که این مقدار فروکتوز می تواند مفید باشد. متوسط ​​قوطی نوشابه حاوی 70 گرم است بچه های شما چقدر می نوشند؟ با برچسب “Lite” خود را خسته نکنید. مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید.

فروکتوز باعث افزایش کلسترول LDL (نوع “بد”) و کاهش HDL (نوع “خوب”) می شود. فروکتوز، در مقادیری که امروزه مصرف می شود، دارای اثرات سمی مختلفی از جمله بیماری کبد چرب است، وضعیتی که معمولاً با مصرف بیش از حد الکل همراه است. خوب، اگر هر یک از اینها شما را متقاعد نکرد، حدود سه ماه این کار را کنار بگذارید و ببینید چقدر احساس بهتری دارید. یا ترجیح می دهید تسلیم شوید و به رنج ادامه دهید؟