سوپ گل کلم کبابی کم کربوهیدرات


این گل کلم بو داده کم کربوهیدرات خوشمزه و آسان است. این یک سوپ خامه ای کم چرب سالم است و حاوی هیچ خامه واقعی نیست!

یک کاسه گل کلم کبابی کم کربوهیدرات تزئین شده با گشنیز تازه خرد شده با یک قاشق سوپ در کنار و یک نان ورقه شده در پشت.

اگر به دنبال دستور العمل گل کلم کم کربوهیدرات کم چرب هستید، این دستور تهیه سوپ خوشمزه و آسان برای شما مناسب است.

اگر از رژیم کتو یا رژیم کم کربوهیدرات پیروی می کنید، این گل کلم کبابی کم کربوهیدرات نیز یک گل کلم کتو مناسب است. البته به جز نان خانگی در عکس!

این سوپ خامه ای را می توانید در حدود یک ساعت درست کنید. اگر وقت ندارید گل کلم را برشته کنید، یک دستور جایگزین گل کلم سوپ خامه ای گل کلم و شوید من است.

این گل کلم خامه‌ای بافتی خامه‌ای دارد، نه از افزودن خامه دوبل پر کالری، بلکه با پنیر خامه‌ای کم‌چرب.

گل کلم بسیار سالم است و همچنین کربوهیدرات کمی دارد. بعلاوه، این یک جزء کم هزینه نیز عالی است.

بقیه مواد استفاده شده نیز برای شما ارزان هستند.

نمای نزدیک یک کاسه گل کلم کم کالری که با گشنیز خرد شده در جلوی یک تکه نان تزئین شده است.

این غذای کم کالری از گل کلم کم کالری است و تنها ۱۵۷ کالری در هر وعده دارد.

بدون گلوتن و گیاهی، پخت این سوپ سالم تنها یک ساعت طول می کشد و یک قابلمه بزرگ و پر از سوپ ایجاد می کند که برای کل خانواده کافی است.

این یک سوپ گل کلم سالم است که غذای راحتی برای این فصل سوپ است. یا واقعاً در هر زمانی از سال!

گاهی اوقات برای ناهار از این سوپ لذت می بریم.

اما ما همچنین این را به عنوان یک پیش غذا/ پیش غذا سبک برای شام خود داریم.

هر چه که انتخاب کنید، امیدوارم که از این دستور غذا نیز مانند ما لذت ببرید و آن را به لیست سوپ های خوشمزه خود اضافه کنید!

دو کاسه گل کلم کبابی کم کربوهیدرات رو به روی هم.  روی آن را با گشنیز ریز خرد شده و شوید تزئین کنید.  قرص نان روی تخته نان در پس زمینه.
حرکت در:

عنصر

مواد تشکیل دهنده گل کلم بوداده کم کربوهیدرات روی میز.
  • گل کلم
  • روغن زیتون
  • نمک
  • فلفل قرمز
  • پیاز
  • حبه های سیر
  • سبزیجات سرخ شده
  • پنیر نرم کم چرب
  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • گشنیز تازه خرد شده (اختیاری برای تزئین)

برای اطلاع از مقادیر به کارت دستور غذا مراجعه کنید.

دستورالعمل گام به گام

دستورالعمل های دقیق در کارت دستور غذا در زیر آمده است. اما در اینجا یک راهنمای گام به گام سریع در مورد نحوه تهیه این دستور پخت گل کلم بوداده کم کربوهیدرات آورده شده است:

گل های گل کلم را در یک سینی پخت بزرگ با روغن زیتون پر کرده و با نمک و پاپریکا پاشیده شده است.

مرحله 1 و 2

  • فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد فن گرم کنید.
  • گل کلم را همراه با روغن زیتون، نمک و پاپریکا در یک سینی فر بزرگ قرار دهید. هم زده.
گل کلم را در یک سینی فر بزرگ بپزید تا کاملا پخته شود و از فر خارج کنید.

مرحله 3

  • گل کلم را حدود 20 دقیقه بپزید (زمان پخت ممکن است بسته به فر شما متفاوت باشد). بعد از اینکه آلدنت از فر خارج شد.
پیاز و سیر را در یک قابلمه بزرگ با ملاقه چوبی تفت دهید.

مرحله 4

  • در حالی که گل کلم در حال تفت دادن است. پیاز و سیر را در یک قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط ​​تفت دهید.
گل کلم تفت داده شده و آب سبزیجات را به یک تابه بزرگ با پیاز و سیر اضافه می کنند.

مرحله 5

  • پس از تفت دادن گل کلم، آن را با سبزیجات به تابه اضافه کنید.
گل کلم بوداده کم کربوهیدرات در غذاساز پردازش می شود تا مایع شود و به قابلمه برمی گردد.

مرحله 6

  • سوپ را در مخلوط کن یا غذاساز بریزید یا از مخلوط کن استفاده کنید و سپس به تابه برگردانید. سوپ را دوباره به جوش بیاورید.
پنیر نرم در گل کلم کم نشاسته هم زده می شود.

مرحله 7

  • پنیر نرم را هم بزنید و سوپ را خوب هم بزنید تا مطمئن شوید همه پنیرها آب شده است.
یک کاسه گل کلم بوداده کم کربوهیدرات در یک کاسه سفید که با گشنیز خرد شده تزئین شده است و کنار آن با قاشق سوپ سرو می شود.  بقیه سوپ را در یک تابه بزرگ در پشت.

مرحله 8

  • مزه دار کنید، سپس در ظرفی بریزید، گشنیز ریز خرد شده را روی آن بپاشید.

جایگزینی

  • گل کلم – ستاره نمایش بدون جایگزینی!
  • روغن زیتون – روغن نباتی نیز
  • نمک
  • فلفل قرمز – به دستور غذا طعم دودی ملایمی می دهد. کنار بگذارید یا به جای آن از مقداری پاپریکا استفاده کنید.
  • پیاز
  • حبه های سیر
  • آب سبزیجات / آب سبزیجات – می توانید به جای آن از آب مرغ استفاده کنید.
  • پنیر نرم کم چرب – پنیر پر چرب خوب است، اما جزئیات برچسب تغذیه را تغییر می دهد. اگر سوپ بدون لبنیات می خواهید از شیر بادام یا خامه نارگیل استفاده کنید.
  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • گشنیز تازه خرد شده (اختیاری برای تزئین)

دستگاه

برای این دستور پخت گل کلم خامه ای، ممکن است به…

پیوندهای زیر و هر پیوندی که در برچسب دستور غذای زیر وجود دارد پیوندهای وابسته هستند.

یعنی اگر روی آن کلیک کنید و سپس آن محصول را بخرید، کمیسیون کمی دریافت می کنم (البته هیچ هزینه اضافی پرداخت نمی کنید).

اگر کلیک کردید، برای پیوستن به وعده‌های غذایی سالم نیل متشکریم!

این پارچ اندازه گیری است که من برای همه دستور العمل هایم استفاده می کنم.

ارزش زیادی نسبت به پول آن کیفیت بالا و استفاده آسان است.

یک پارچ اندازه گیری عالی، آسان برای تمیز کردن و همچنین مناسب برای فر و مایکروویو!

برای وعده های غذایی سالم نیل ثبت نام کنید

به روز رسانی های آینده و دستور العمل های جدید را از دست ندهید. مطمئن شوید که برای Neil’s Healthy Meals ثبت نام کرده اید.

اینجا ثبت نام کنید تا ایمیل خود را به لیست اشتراک اضافه کنید.

و همچنین می توانید من را از طریق کانال های اجتماعی مورد علاقه خود دنبال کنید:

فیس بوک، پینترست، توییتراینستاگرام، بلاگلوین و یوتیوب.

*من از ایمیل شما برای هیچ هدفی غیر از افزودن شما به لیست اشتراک های وبلاگم استفاده نمی کنم، که می توانید در هر زمان از آن انصراف دهید.

سوالات متداول

در یک کاسه گل کلم چند کربوهیدرات وجود دارد؟

این غذای گل کلم 9 گرم کربوهیدرات در هر وعده دارد.

چگونه گل کلم بوداده را نگهداری کنیم؟

سوپ را می توان از قبل درست کرد و حداکثر 3-4 روز در یخچال نگهداری کرد.

آیا می توانم این سوپ را فریز کنم؟

بله، سوپ را می توان به ظرف دربسته منتقل کرد و منجمد کرد.

چگونه گل کلم را دوباره گرم می کنید؟?

اجازه دهید سوپ یک شب در یخچال یخ بزند. دوباره روی اجاق گاز یا مایکروویو گرم کنید.

سوپ تره فرنگی خامه ای گل کلم

گل کلم تره فرنگی خامه ای یک سوپ خوشمزه است. درست کردن آن آسان است، یک سوپ سالم کم کالری و سبک در کمتر از یک ساعت روی میز است!

این دستور غذا را بررسی کنید

دو کاسه سوپ تره گل کلم خامه‌ای وگان خوشمزه و قبل از کاسه دیگری که با پیازچه تزئین شده سرو می‌شود و آماده خوردن است.
سوپ بوک چوی و هویج کبابی

سوپ بو داده چغندر و هویج یک ترکیب خوشمزه از سبزیجات مقرون به صرفه است که با هم ترکیب می شوند تا یک سوپ گیاهی خوشمزه، خامه ای و بدون گلوتن ایجاد کنند.

این دستور غذا را بررسی کنید

سوپ بو داده چغندر و هویج یک ترکیب خوشمزه از سبزیجات مقرون به صرفه است که با هم ترکیب می شوند تا یک سوپ گیاهی خوشمزه، خامه ای و بدون گلوتن ایجاد کنند.  درست کردن آسان و سالم، این سوپ ساده یک غذای زمستانی عالی است!
📋 سوپ کدو تنبل تند کبابی

سوپ کدو تنبل سوپ سوپ سوپ مناسب برای روزهای سردتر است. درست کردن آن آسان است و فقط یک ساعت طول می کشد!

این دستور غذا را بررسی کنید

نمایی هوایی از دو کاسه سوپ کدو تنبل کبابی تند روی هم متقاطع.  قاشق سوپ و یک تکه نان تست در هر طرف.
یک کاسه گل کلم کبابی کم کربوهیدرات تزئین شده با گشنیز تازه خرد شده با یک قاشق سوپ در کنار و یک نان ورقه شده در پشت.

دستور چاپ
ذخیره دستور پخت دستور غذاها ذخیره شد!

📋 دستور تهیه گل کلم کبابی کم کربوهیدرات

این گل کلم بو داده کم کربوهیدرات خوشمزه و آسان است. این یک سوپ خامه ای کم چرب سالم است و حاوی هیچ خامه واقعی نیست!

زمان آماده سازی30 دقیقه

زمان پخت و پز30 دقیقه

سرویس: 6

کالری: 157کیلو کالری

نویسنده: نیل

پیوندهای زیر و هر پیوندی که در برچسب دستور غذای زیر وجود دارد پیوندهای وابسته هستند.

یعنی اگر روی آن کلیک کنید و سپس محصول را بخرید، کمیسیون کمی به من تعلق می گیرد (البته بدون هزینه اضافی).

اگر کلیک کردید، برای پیوستن به وعده‌های غذایی سالم نیل متشکریم!

عنصر

  • 750 g گل کلم
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • اولین قاشق چایخوری نمک
  • قاشق چایخوری فلفل قرمز
  • اولین پیاز خرد شده
  • 2 میخک سیر خرد کردن
  • اولین پیشنهاد فروشگاه سبزیجات
  • 200 g پنیر نرم کم چرب
  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده
  • اولین قاشق غذاخوری گشنیز تازه خرد شده

راهنما

  • فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد فن گرم کنید.

  • گل کلم را در یک سینی فر بزرگ قرار دهید. ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون بریزید سپس نمک و پاپریکا بپاشید. هم زده.

  • گل کلم را حدود 20 دقیقه بپزید و در حین پخت تا نیمه ورق بزنید. بعد از آل دنت از فر خارج کنید.

  • در حالی که گل کلم در حال پخت است، روغن باقی مانده را به آرامی در یک تابه بزرگ گرم کنید، پیاز و سیر را اضافه کنید و حدود 5 دقیقه تفت دهید.

  • گل کلم و آب سبزیجات را اضافه کنید. بگذارید بجوشد سپس حدود 10 دقیقه بجوشانید.

  • سوپ را در مخلوط کن یا غذاساز بریزید، سپس در تابه را برگردانید و دوباره بگذارید تا بجوشد، سپس حرارت را کم کنید.

  • پنیر نرم را اضافه کرده و به هم زدن سوپ ادامه دهید تا مطمئن شوید که تمام پنیر آب شده است.

  • مزه دار کنید، سپس در ظرفی بریزید، گشنیز ریز خرد شده را روی آن بپاشید.

تغذیه

کالری: 157کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 9g | پروتئین: 5g | چربی: دهg | چربی های اشباع شده: 4g | چربی های چند غیر اشباع: اولینg | چربی: 5g | کلسترول: 18میلی گرم | سدیم: 1208میلی گرم | پتاسیم: 489میلی گرم | فیبر: 3g | خیابان: 7g | ویتامین A: 578IU | ویتامین سی: 62میلی گرم | کلسیم: 83میلی گرم | اهن: اولینمیلی گرم

برچسب تغذیه

اطلاعات تغذیه ای ارائه شده در زیر با استفاده از ابزارهای آنلاین پولی و مواد و مقادیر دقیق استفاده شده در بالا محاسبه شده است.

ارزش غذایی

📋 گل کلم کبابی کم کربوهیدرات

مقدار در هر وعده

کالری 157
کالری از چربی 90

% مقادیر روزانه*

چربی 10 گرم15%

چربی اشباع شده 4 گرم25%

چربی اشباع نشده 1 گرم

چربی تک غیراشباع 5 گرم

کلسترول 18 میلی گرم6%

سدیم 1208 میلی گرم53%

کالی 489 میلی گرم14%

کربوهیدرات ها 9 گرم3%

فیبر 3 گرم13%

شکر 7 گرم8%

پروتئین 5 گرمده درصد

ویتامین A 578 IUدوازدهم

ویتامین سی 62 میلی گرم75%

کلسیم 83 میلی گرم8%

اهن 1 میلی گرم6%

*درصد ارزش روزانه بر اساس رژیم غذایی 2000 کالری.

رتبه بندی فرمول

اگر این دستور پخت گل کلم کم کالری یا هر یک از دستور العمل های دیگر در وعده های غذایی سالم نیل را درست کرده اید، لطفاً به من اطلاع دهید.

من دوست دارم نظر شما را در مورد دستور پخت من در نظرات زیر بدانم و اگر دوست داشتید به دستور پخت من 5* امتیاز دهید!