سوپ توسکانی کلم پیچ و سوسیس


پاییز اینجاست! 🍂 هر چه روز کوتاه‌تر، سردتر می‌شود، چه چیزی بهتر از یک کاسه سوپ آرامش‌بخش گرم که باعث شادی شما شود؟ به خصوص اگر به آسانی و خوشمزه بودن من باشد سوپ توسکانی کلم پیچ و سوسیس!

این سوپ سوسیس و کلم ایتالیایی خامه ای و به سادگی خوشمزه، برای حمایت از شما عالی است اهداف کلی سلامتی و کاهش وزن! در واقع، دستور غذای من نه تنها کم کالری و چربی است، بلکه همچنین کم کالری است فوق العاده غنی از پروتئینویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها، همه در کمک به شروع کار ارزشمند هستند فرآیند سم زدایی طبیعی.

آخرین اما نه کم اهمیت، این سوپ کلم پیچ و سوسیس توسکانی است بودجه پسند نیز! به هر حال، منشا این سوپ خامه‌ای توسکانی در مناطق روستایی ایتالیا یافت می‌شود، جایی که تمام مواد مورد استفاده در این دستور غذا (عمدتاً کلم پیچ، نخود و سبزیجات فراوان) بسیار فراوان و نسبتاً ارزان هستند!

نکته: در اینجا همه جایگزین هایی برای ایجاد a وجود دارد سوپ سوسیس و کلم توسکانی وگان!

سوپ توسکانی کلم پیچ و سوسیس: سلامت کلی خود را با این مواد تقویت کنید!

همانطور که در بالا ذکر شد، این سوپ سوسیس و کلم پیچ ایتالیایی می تواند یک متحد عالی در کاهش وزن و سفر بهینه شما باشد. بیایید با نگاهی به خواص کلیدی مواد شگفت انگیز آن، دلیل آن را ببینیم.

سوپر فود کلم پیچ

اول است کلم پیچ! این سبزی سبز متعلق به خانواده میخکهمراه با گل کلم، بوک چوی، کلم بروکسل و کلم بروکلی و می توان آن را یک سوپر غذای واقعی.

در واقع، حاوی مقداری است آنتی اکسیدان هاکه در مبارزه با رادیکال های آزاد (که باعث التهاب در بدن می شوند) مفید است. برخی از این آنتی اکسیدان ها نیز خواص ضد سرطانی دارند!

علاوه بر این، کلم پیچ بسیار غنی است کلسیم، آهن، ویتامین C و K، همه اینها می تواند به حمایت از سیستم ایمنی و سلامت مغز کمک کند و حتی ممکن است شروع شود فرآیند سم زدایی طبیعی. آخرین اما نه کم اهمیت، کلم پیچ یک منبع عالی است فیبربرای ارتقای سلامت روده و جلوگیری از نفخ ضروری است.

نخود: منبع عالی پروتئین گیاهی!

نخود یکی است منبع عالی پروتئین گیاهیکه آنها را بسیار عالی می کند، به خصوص برای افرادی که رژیم غذایی گیاهی دارند یا فقط می خواهند مصرف محصولات حیوانی خود را کاهش دهند. علاوه بر این، مقدار بالای پروتئین و فیبر موجود در این حبوبات می تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید، که اگر رژیم دارید همیشه خوب است. وزن خود را ببینید.

اما این همه اش نیست! نخود همچنین حاوی بسیاری از مواد معدنی و ویتامین ها از جمله منگنز، مس، آهن، روی و فولات (ویتامین B9).

بخصوص، اهن در پیشگیری و درمان کم خونی ضروری است، در حالی که فولات برای تولید گلبول های قرمز و سفید خون در مغز استخوان، تولید DNA و RNA و تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی ضروری است. به همین دلیل است که دریافت فولات کافی در دوره‌های رشد سریع مانند بارداری، نوزادی و نوجوانی بسیار مهم است.

کینوا: یک شبه غلات سرشار از پروتئین و آنتی اکسیدان!

اگرچه مردم اغلب کینوا را به عنوان یک غلات کامل می بینند، اما از نظر فنی یک نوع است غلات تقلبیچون گیاه کینوا شباهت زیادی به اسفناج و چغندر دارد. دلیل دیگر این است که کینوا نه تنها سرشار از کربوهیدرات های پیچیده است، بلکه حاوی پروتئین های گیاهی نیز می باشد.

در واقع، یک فنجان کینوآ پخته شده (حدود 185 گرم)، 8.14 گرم را فراهم می کند. پروتئین کامل گیاهیهمراه با انواع آمینو اسیدبرای حمایت از رشد عضلات و عملکرد سیستم ایمنی مهم هستند.

همچنین، بر خلاف بسیاری از غلات دیگر، منبع بسیار خوبی نیز هست لیزین. این یک اسید آمینه ضروری است که برای سنتز پروتئین مهم است.

آخرین اما نه کم اهمیت، کینوا دارای یک محتوای فیبر بالاتر در مقایسه با سایر غلات مصرف فیبر کافی می تواند به کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری از جمله یبوست، کلسترول بالا و فشار خون کمک کند. علاوه بر این، یک رژیم غذایی با فیبر بالا همچنین می تواند وزن سالم را افزایش دهد، زیرا به احساس سیری طولانی مدت کمک می کند، که به نوبه خود می تواند مصرف کلی غذا را کاهش دهد.

برای یک جایگزین کاملاً گیاهی

برای تهیه وگان این دستور سوپ کلم پیچ و سوسیس توسکانی، سوسیس بوقلمون را با یک سوسیس گیاهی جایگزین کنید. من توفو/سوسیس گیاهی را توصیه می کنم زیرا گزینه سالم تری نسبت به انواع فرآوری شده است. از طرف دیگر، آب استخوان را با آب سبزیجات عوض کنید.

اگر این دستور غذا را دوست داشتید، ممکن است بخواهید این کلم پیچ خامه ای فوق العاده با قارچ و لوبیا را نیز امتحان کنید. و فراموش نکنید که اگر هر یک از این دستور العمل ها را امتحان کردید، نظر بدهید و خودتان را تگ کنید!

وزوز اجتماعی

سوپ ایتالیایی در یک کاسه سفید سرو می شود

سوپ لوبیا سبز کلم ایتالیایی

یام

کیتلین هاونر

این سوپ خامه ای، مقرون به صرفه و به سادگی خوشمزه، این سوپ کلم پیچ و سوسیس توسکانی نیز برای ارتقای سلامت کلی و کاهش وزن عالی است!

زمان آماده سازی 15 دقیقه

کل زمان 45 دقیقه

دوره شام، ناهار، سوپ

آشپزی اروپا، ایتالیا

وعده غذایی دوازدهم

کالری 306 کیلو کالری

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • یک قابلمه بزرگ را با روغن زیتون گرم کنید.

  • سوسیس خرد شده را اضافه کنید و هر دو طرف را سرخ کنید. به طور موقت از قابلمه خارج کنید.

  • هویج، سیر، کرفس و پیاز را اضافه کنید. بپزید تا پیازها شروع به شفاف شدن کنند.

  • آب گوشت، نخود و چاشنی را اضافه کنید. روی حرارت کم به جوش بیاورید.

  • حدود 15 دقیقه بجوشانید، کلم پیچ و کینوآ را تا نیمه اضافه کنید.

  • گرم سرو کنید.

کالری: 306کیلو کالریکربوهیدرات ها: 36gپروتئین: 15gچربی: دوازدهمgچربی های اشباع شده: 3gچربی های چند غیر اشباع: اولینgچربی: اولینgسدیم: 506میلی گرمپتاسیم: 382میلی گرمفیبر: 6gخیابان: 4g

کلمه کلیدی سوپ نخود، غذای سالم سالم، سوپ ایتالیایی، کلم پیچ، تهیه غذای زمستانی

❤️❤️برای اطلاعات بیشتر در مورد سفر سلامتی من، درباره من بخوانید. و به یاد داشته باشید که در خبرنامه من مشترک شوید و من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید❤️❤️!

حمایت از من قدردانی می شود زیرا من برای حمایت از سفر سلامتی شما محتوا ایجاد می کنم.