سس پستو آسان – یک نسخه سالم تر از دستور پخت سنتی ایتالیایی


پستو در یک شیشه کوچک سرو می شود

مطمئنم همه شما با این سس شگفت انگیز ایتالیایی آشنا هستید! امروز می‌خواهم به شما نشان دهم که پستو برای تهیه آن لازم نیست گران یا پیچیده باشد! مخالف طرز تهیه سس پستو آسانشما یاد خواهید گرفت که چگونه غذاهای خوشمزه درست کنید سس های خانگی و صرفه جویی در هزینه. همچنین، آن است سالم تر از اکثر سس های پستو که در فروشگاه ها خریداری می شوند، اغلب حاوی مواد افزودنی و نگهدارنده زیادی است.

این سس پستو آسان است سرشار از چربی های سالم و مواد مغذی، فوق العاده خوشمزه و فقط 10 دقیقه زمان می برد تا درست شود! و همینطور است قابل انعطاف همچنین! به عنوان مثال، می توانید آن را با پاستا، مرغ، برنج و کاسه بودا یا با کوفته بوقلمون من با سس پستو خامه ای روی اسپاگتی میل کنید.

همچنین بر خلاف دستور سنتی حاوی پنیرهای سفت، این دستور غذا می باشد بدون لبنیات و وگان! بیشتر پستو شامل آجیل کاج یا سایر آجیل است، اما من تصمیم گرفتم خودم درست کنم بدون دانه. به این ترتیب، آن را به طور کامل ضد حساسیت، شامل بدون گلوتن.

وزوز اجتماعی

نکاتی برای انتخاب مواد تشکیل دهنده

روغن زیتون

توصیه من این است که همیشه به دنبال روغن زیتون فرابکر، فشرده سرد در بطری های شیشه ای مشکی باشید تا مطمئن شوید که محصول به خوبی حفظ می شود. همچنین، روغن های کشورهای مختلف طعم متفاوتی دارند، پس یکی را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید!

پوره ریحان

در حالی که من عاشق ریحان تازه باغ یا گلدانم هستم، گاهی اوقات برای درست کردن سس برگ به اندازه کافی وجود ندارد. در این صورت پوره کردن ریحان انتخاب خوبی است. همچنین می توانید خودتان آن را پوره کرده و برای استفاده بعدی فریز کنید.

مزایای قابل توجه سلامتی

سیر

سیر یک گیاه فوق العاده مغذی است. سرشار از منگنز، ویتامین B6، ویتامین C و سلنیوم است. علاوه بر این، کالری بسیار کمی دارد و فواید زیادی برای سلامتی دارد. در میان آنها، ممکن است به کاهش فشار خون، کاهش خطر بیماری قلبی، و حتی ممکن است به پیشگیری از بیماری آلزایمر و زوال عقل کمک کند.

و این همه اش نیست. سیر همچنین می تواند سلامت استخوان ها را بهبود بخشد و مطالعات نشان می دهد که می تواند از انواع خاصی از سرطان پیشگیری کند.

ریحان

بهترین ریحان برای این دستور، ریحان شیرین است، اما ریحان یونانی نیز می تواند موثر باشد. ریحان حاوی مواد معدنی و ویتامین های متعددی مانند ویتامین K، منگنز و ویتامین A است. سپس سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند به کاهش استرس اکسیداتیو کمک کند و اثرات ضد پیری بر بدن داشته باشد.

به علاوه، افزودن ریحان به غذاهایتان می تواند به سلامت کبد، کاهش فشار خون بالا و حتی سلامت روان کمک کند.

با تشکر از healthline.com و madicalnewstoday.com برای اطلاعات جامع.

پستو در یک شیشه کوچک سرو می شود

سس پستو

یام

کیتلین هاونر

این طرز تهیه سس پستو آسانشما یاد خواهید گرفت که چگونه غذاهای خوشمزه درست کنید سس های خانگی و صرفه جویی در هزینه. همچنین، آن است سالم تر از اکثر سس های پستو که در فروشگاه ها خریداری می شوند، اغلب حاوی مواد افزودنی و نگهدارنده زیادی است. این دستور غذا همچنین سرشار از چربی های سالم است، فوق العاده خوشمزه و همه کاره است!

زمان آماده سازی 5 دقیقه

کل زمان ده دقیقه

دوره پیش غذا، شام، ناهار، مخلفات

آشپزی ایتالیایی

وعده غذایی 4

کالری 224 کیلو کالری

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

کالری: 224کیلو کالریکربوهیدرات ها: 16gپروتئین: 5gچربی: 21gچربی های اشباع شده: 3gچربی های چند غیر اشباع: 2gچربی: دوازدهمgسدیم: 89میلی گرمپتاسیم: 1230میلی گرمفیبر: 3g