سبزیجات بو داده اسپاگتی نخود (WFPB، سرشار از پروتئین)


کچاپ گل کلم کبابی روی ماکارونی نخودچی

سبزیجات سوخاری نخود اسپاگتی: آسان انجام دادن و فوق العاده مغذی! این دستور غذا پر از پروتئین و طعم گیاهی است – گوشت را از دست نخواهید داد!

در واقع، بیشتر مصرف کنید منبع پروتئین گیاهی نه تنها برای محیط زیست بلکه برای سلامتی ما نیز مفید است. سرشار از مواد مغذی ضد التهابی هستند که می توانند به کاهش فشار خون، کاهش سطح کلسترول و رشد عضلات کمک کنند. همچنین انتخاب ماکارونی نخودی به جای ماکارونی سفید معمولی می تواند ما را برای مدت طولانی تری سیر نگه دارد.

علاوه بر این، این ماکارونی نخودی با سبزیجات نخود پخته نیز فوق العاده است تهیه غذای دوستانه: سبزی ها را می توانید تفت دهید و سس را از قبل آماده کنید و در یخچال یا فریزر نگه دارید و هر وقت خواستید روی رشته ها بگذارید!

این پاستا با سبزیجات نخود یک نمونه کامل از این موضوع است رژیم غذایی کامل گیاهی (WFPB) فرمول خوردن WFBP نه تنها به معنای تمرکز بر گیاهان (سبزیجات، میوه‌ها، آجیل و دانه‌ها) بلکه پرهیز از غذاهای فرآوری شده و مواد تشکیل دهنده است.

*توجه: اگر یک WFPB واقعی می خواهید، می توانید روغن و پنیر پارمزان را نگه دارید.

کانال رسانه های اجتماعی

نکاتی برای انتخاب مواد تشکیل دهنده

گوجه گیلاسی

گوجه فرنگی سفت و تیره رنگ را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی رسیده است. از لکه های سیاه یا زرد خودداری کنید.

اوه شیرین

آنها باید قوی، ترد، براق به نظر برسند و در دست احساس سنگینی کنند. ساقه باید سبز و تازه باشد.

مزایای قابل توجه سلامتی

گوجه گیلاسی

در گوجه گیلاسی به نودل ها طعم ترش و شیرین می دهد و با ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب تقویت می شود. آنها همچنین غنی از کاروتنوئیدهایی مانند لیکوپن، بتا کاروتن و لوتئین هستند و چگالی کالری آنها بسیار کم است، که آنها را برای حمایت از اهداف کاهش وزن و حفظ وزن ما عالی می کند.

اوه شیرین

از سوی دیگر، فلفل شیرین کمی طعم به غذا می دهد و همچنین سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. آنها همچنین حاوی تعدادی آنتی اکسیدان سالم هستند که برای سلامتی ما مهم هستند. مصرف منظم آنها در رژیم غذایی ما همچنین می تواند به ما در مبارزه با آنفولانزای رایج و ارتقای سلامت چشم کمک کند.

به طور خلاصه، این دستور غذای ماکارونی WFBP نه تنها فوق العاده خوشمزه و راحت است، بلکه می تواند متحد ارزشمندی برای شادی و سلامت طولانی مدت ما باشد!

سبزیجات کبابی روی ماکارونی نخود

پاستا با نخود تفت داده شده با سبزیجات

یام

کیتلین هاونر

این غذای نودل خوش طعم و خوش طعم بسیار راحت درست می شود و بسیار مغذی است! سرشار از پروتئین و طعم گیاهی – این یکی را از دست نخواهید داد!

زمان آماده سازی 5 دقیقه

کل زمان 20 دقیقه

وعده غذایی 4

کالری 161 کیلو کالری

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • فر یا سرخ کن خود را روی گریل از قبل با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • دو پیمانه گوجه گیلاسی را به ماهیتابه (یا سرخ کن بادی) اضافه کنید.

  • پیاز، حبه های سیر، گل کلم و فلفل ها را با جدا کردن رویه ها اضافه کنید.

  • چاشنی را روی سبزیجات اضافه کنید: ریحان، پونه کوهی، آویشن و نمک.

  • سبزیجات را حدود 15-25 دقیقه یا تا زمانی که نرم شوند تفت دهید.

  • ماکارونی لوبیا سبز را بپزید.

  • سبزیجات تفت داده شده را در غذاساز بریزید.

  • آبلیمو، فلفل سیاه، فلفل قرمز و روغن زیتون (اختیاری) را اضافه کنید

  • آنها را پوره کنید تا سس یک مخلوط یکدست و جویدنی پیدا کند.

  • سس را روی ماکارونی نخودچی بریزید.

  • اگر دوست داشتید مقداری پارمزان رنده شده اضافه کنید. جالب هست!

کالری: 161کیلو کالریکربوهیدرات ها: 15gپروتئین: 5gچربی: دهgچربی های اشباع شده: 3gچربی های چند غیر اشباع: اولینgچربی: 5gسدیم: 322میلی گرمپتاسیم: 528میلی گرمفیبر: 3gخیابان: 6g