ساختار تمرینات P90X

با کمک تمرینات P90X اکنون می توان به فرم مورد نظر خود رسید. این یک روال تناسب اندام است که می تواند هیکل هر کاربر را در نود روز متحول کند. این شامل همه چیزهایی است که هر فردی برای داشتن تیپ بدنی مناسب به موفقیت نیاز دارد.

P90x توسط یک متخصص تناسب اندام معروف به نام تونی هورتون طراحی و تولید شد. هر کاربر را طی مراحل متعددی از روتین های تمرینی طی می کند که نتیجه نهایی آن ساخت یک هیکل کاملاً قوی و عضلانی است. او به اندازه اکثر مربیان تناسب اندام ما سفت و سخت نیست. او دوستانه است و در مورد کمک به افراد در حفظ تناسب اندام و قوی، رویکردی بسیار گرم و آرام دارد.

این برنامه به همراه مجموعه ای از دی وی دی های آموزشی و آموزشی ارائه می شود. همچنین در این مجموعه یک راهنمای شروع سریع، یک راهنمای تناسب اندام، یک راهنمای تغذیه، یک تقویم تناسب اندام و چند دی وی دی جایزه گنجانده شده است. این برنامه نیز کاملا مقرون به صرفه است.

P90x شامل چندین نوع تمرین است که همه با هدف ساختن بدن انجام می شود. این شامل حدود دوازده برنامه آموزشی منحصر به فرد و جدی است. اینها به اندازه کافی جامع هستند تا به طور کامل نیازهای تناسب اندام کل بدن را برطرف کنند.

تمریناتی هم برای پشت و هم برای سینه وجود دارد. این کار باعث سفت شدن ماهیچه های سینه ای می شود و هر گونه چربی افتادگی را از بین می برد. این برای مردانی که می خواهند سینه سنگینی داشته باشند بسیار مناسب است. همچنین روی کمر با تمرینات خاصی کار می‌شود که می‌تواند آن را قوی و متناسب کند و همچنین هرگونه عضله‌سازی سفت و سخت را که می‌تواند از حرکت آسان و انعطاف‌پذیر جلوگیری کند، از بین ببرد.

پلایومتریک نیز وجود دارد. این تمرینات برای تقویت قدرت در عضلات طراحی شده اند. آنها همچنین به بهبود عملکرد در ورزش هایی که شامل پرش و فرود است کمک می کنند.

تمرینات قلبی اساسا روی قفسه سینه و در عمق قلب کار می کنند. این برنامه های تمرینی به حفظ سلامت قلب و سایر اندام های داخلی کمک می کند و به درستی کار می کند. وقتی قلب در وضعیت خوبی باشد، بقیه بدن می تواند سالم و تناسب اندام بماند.

درمان هایی برای بازوها و شانه ها وجود دارد. این ها روی دست ها و بالای شانه ها کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که به خوبی ساخته شده و مناسب هستند. بازوها و شانه های قوی مخصوصاً مورد نیاز ورزشکاران و ورزشکارانی مانند شناگران است.

مجموعه دیگر آنهایی هستند که بر روی پاها و پشت تمرکز دارند. اما دیگری یوگا است. برخی از انواع هنرهای رزمی نیز مانند کنپو آمریکایی گنجانده شده است. همه اینها در قسمت های خاصی از بدن برای اطمینان از تناسب اندام و هیکل خوب کار می کند.

بخشی از تمرین به حرکات کششی اختصاص دارد. یکی دیگر به هم افزایی هسته اختصاص داده شده است که هدف آن ساخت عضلات متعددی است که از هسته مرکزی پشتیبانی می کنند. قفسه سینه، عضله سه سر و شانه ها مرحله و بخش دیگری را تشکیل می دهند.

ست های نهایی تمرینات P90X، تمرینات شکم ریپر، پشت و عضله دوسر هستند. همه این درمان ها نباید یکجا انجام شوند. بسته به ساختار انتخاب شده، یک مجموعه از این تمرینات باید در یک زمان انجام شود. عامل راهنما باید چیزی باشد که فرد می خواهد تا پایان برنامه به آن دست یابد. اگر کسی علاقه مند به ساختن عضلات شکمی محکم است، باید تمرینات مناسب را انتخاب کرد.

رژیم لاغری سریع