رژیم غذایی پیشگیری از سرطان: امروز خطرات خود را کاهش دهید

مبارزه با سرطان سخت است، پس چرا در وهله اول کاری برای جلوگیری از بروز آن انجام ندهید؟ افراد بیشتر و بیشتری متوجه می شوند که رژیم غذایی ساده و تغییرات سبک زندگی برای کاهش شدید شانس ابتلا به انواع سرطان کافی است. این همچنین می تواند برای کسانی که قبلاً مبتلا به این بیماری تشخیص داده شده اند و به دنبال کمک یک پزشک طبیعی هستند نیز مفید باشد.

در این صورت، پزشک از شما می خواهد که غذاهایی که سرطان را تغذیه می کنند را حذف کنید و از غذاهایی استفاده کنید که سیستم ایمنی شما را تقویت کرده و بدن شما را پاکسازی می کند. به این ترتیب می توانید سلامت و توانایی خود را در مبارزه با سرطان بهبود بخشید.

ارتباط بین سرطان و رژیم غذایی شما

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد آنچه می خورید با ایجاد سرطان مرتبط است. این یک خبر عالی برای افرادی است که از اعمال اراده آزاد خود برای انتخاب غذاها و نوشیدنی های بهتر برای مصرف بدشان نمی آید. عادات سبک زندگی شما نیز تاثیر زیادی بر خطر ابتلا به سرطان دارد. بدیهی است که نوشیدن بیش از حد الکل و کشیدن سیگار نیز می تواند شانس ابتلا به سرطان را افزایش دهد.

ورزش نکردن سرطان را دعوت می کند تا کنترل را به دست بگیرد. شما باید ورزش کنید تا کارهای حیاتی خود را به بهترین نحو انجام دهید – زنده نگه داشتن شما. سبک زندگی بی تحرک منجر به چاقی، بیماری قلبی و دیابت و موارد دیگر می شود.

خوردن غذاهای ارگانیک برای دوری از مواد شیمیایی مضری که می توانند در ایجاد آفت ها نقش داشته باشند، مهم است. آفت کش ها و علف کش ها خطرناک هستند و در بدن شما جمع می شوند. این تجمع سمی در نهایت به ایجاد سرطان اجازه می دهد. وقتی اینطور شد، باید شروع به غذا خوردن و بهتر زندگی کنید. همچنین می توانید از یکی از مراکز درمان سرطان جایگزین واجد شرایط در منطقه خود کمک بگیرید.

آیا GMO ها باعث سرطان می شوند؟

در جامعه پزشکی مرسوم و طبیعی در مورد خطرات غذاهای اصلاح شده ژنتیکی صحبت های زیادی وجود دارد. این شامل گیاهان و حیواناتی است که DNA آنها به گونه ای اصلاح شده است که می توانند در برابر خشکسالی و سرما مقاومت کنند و بزرگتر شوند. همچنین گفته می شود که آنها یک حشره کش تولید می کنند تا حشرات را از خوردن آنها منصرف کنند.

FDA اصرار دارد که GMO ها برای مصرف انسان بی خطر هستند، اما این غذاها فقط در مطالعات کوتاه مدت گنجانده شده اند. آزمایش های حیوانی توسط دانشمندان مستقل انجام شده است که خلاف آن را نشان می دهد. این نشان می دهد که GMO ها می توانند انواع خاصی از سرطان را ایجاد کنند. همچنین نشان داد که حتی مقادیر کم آفت کش ها می توانند خطر ابتلا به برخی سرطان ها مانند سرطان سینه، لوسمی، تومورهای مغزی، لنفوم، سرطان پروستات و تومورهای مغزی را افزایش دهند.

اکنون بیایید آنچه را که می توانید برای بهبود رژیم غذایی خود برای کاهش خطر ابتلا به سرطان انجام دهید، مرور کنیم.

میوه ها و سبزیجات ضد سرطان را بیشتر مصرف کنید

غذای خاصی وجود ندارد که باید بخورید، اما انتخاب میوه ها و سبزیجاتی که به مبارزه با آفت کمک می کنند توصیه می شود. رژیم غذایی متعادل با غذاهای کامل هنوز حیاتی است. با این حال، موارد زیر باید حتما در وعده های غذایی روزانه اجرا شود:

  • کلم بروکلی
  • اسفناج
  • کلم بروکسل
  • هویج
  • لوبیا
  • سبزی با برگ تیره
  • گوجه فرنگیها
  • گواوا
  • هندوانه
  • نخود فرنگی
  • پرتقال ها
  • بری

مقدار زیادی فیبر بخورید

کولون تمیز برای حفظ سلامت بدن ضروری است. یکی از راه های انجام این کار، خوردن مقدار زیادی فیبر است. غذاهای مختلفی وجود دارد که می توانید به صبحانه، ناهار، میان وعده ها و شام خود اضافه کنید تا فیبر دریافتی خود را افزایش دهید که می تواند از غلات کامل، میوه ها، حبوبات و سبزیجات مانند: ب- موارد زیر:

  • کلوچه سبوس
  • برنج قهوه ای
  • سیب
  • گلابی ها
  • موز
  • هویج
  • کرفس
  • فلفل قرمز
  • لوبیا

آب نیز باید اضافه شود – مقدار زیادی از آن بنوشید تا بدنتان از سموم و مواد زائد خلاص شود.

مصرف گوشت فرآوری شده و قرمز را کاهش دهید

بزرگترین مشکل گوشت این است که بدن آن را بسیار کند پردازش می کند. این به این دلیل است که فاقد فیبر است، که ما دیدیم برای مبارزه با سرطان ضروری است. کسانی که گوشت فرآوری شده زیادی مصرف می کنند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ هستند. سپس بیشتر گوشت‌های فرآوری‌شده با آفت‌کش‌ها، علف‌کش‌ها، GMOs و تزریق‌های هورمونی آلوده می‌شوند که شانس ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد. پزشکان طبیعی توصیه می کنند گوشت های فرآوری نشده ای را انتخاب کنید که ارگانیک و فاقد هورمون های تزریقی یا آنتی بیوتیک هستند.