دوشیدن پروستات در خانه – شیردوشی پروستات به تنهایی در خانه

دوشیدن پروستات به تنهایی در خانه نیاز به تمرین دارد. اصلا سخت نیست. تنها چیزی که نیاز دارید زمان کافی برای آشنایی با مراحل است و در راه رسیدن به اولین ارگاسم پروستات خود هستید. شما در واقع برای رسیدن به ارگاسم لذت بخش با تحریک غده پروستات نیازی به شریک جنسی ندارید. کلید این سعادت تمرین است.

ادعاهای متعددی در مورد احساس شیردوشی پروستات وجود دارد. اکثر آنها می گویند که بسیار شدید است. حتی برخی از مردان می گویند که این با ارگاسم چندگانه زن مطابقت دارد. به دلیل این ایده ساده که شما در حال لمس ناحیه ای از بدن هستید که تابو محسوب می شود، احساسات می توانند بسیار شدیدتر باشند.

اگر از فکر بازی با مقعد خود ناراحت هستید، به این معنی نیست که باید شیر پروستات را کنار بگذارید. ابزاری وجود دارد که می توانید از آن برای جلوگیری از تماس انگشتان با قسمت داخلی باسن استفاده کنید. این ابزار ماساژور پروستات نامیده می شود. این برای رسیدن به پروستات و ماساژ فوق العاده آن طراحی شده است. به عنوان یک عامل اضافی، حتی می تواند احساسات لذت بخشی را به پرینه شما بیاورد.

البته باید با استفاده از این ابزار تمرین کنید. زیرا بر خلاف انگشت خود، نمی توانید با اطمینان بگویید که به پروستات رسیده اید یا خیر. معمولاً برجستگی که نقطه پروستات را مشخص می کند 2 تا 3 سانتی متر از دهانه شما فاصله دارد. با این حال، این ارزش ها برای همه مردان صدق نمی کند. مردانی هستند که مال خود را در ناحیه ای کم عمق قرار می دهند در حالی که دیگران مال خود را در انتهای مقعد خود دارند.

اگر انگشتان شما خشک است یا موقعیت شیردوشی پروستات شما مستعد فشار است، بهترین گزینه استفاده از ماساژور پروستات است. به این ترتیب حتی می توانید از آسیب رساندن به خود یا فشار بیش از حد عضلات خود جلوگیری کنید. یک ابزار اضافی یک روان کننده خواهد بود. این کار باعث کاهش تنش در مقعد شما می شود تا شیردوشی پروستات به راحتی انجام شود.

به غیر از استفاده از ماساژور پروستات، باید آماده سازی مناسب شیردوش پروستات را نیز یاد بگیرید. باید به تمیزی، آرامش و روانکاری توجه شود. اینها سه جزء هستند که باید همیشه در هر جلسه شیردوشی پروستات، چه به تنهایی و چه با همسرتان، در نظر داشته باشید.

از آنجایی که شما داخل مقعد خود را لمس می کنید، باید از هر نوع عفونتی جلوگیری کنیم. برای انجام این کار، باید بدن خود را به درستی تمیز کنید. حمام آب گرم بگیرید و مقعد و انگشتانتان را تمیز کنید. همچنین، باید ناخن های خود را کوتاه کنید زیرا ممکن است باعث ایجاد برخی زخم ها شود. همیشه چند حوله یا دستمال کاغذی در دسترس داشته باشید زیرا ماساژ پروستات ممکن است کثیف باشد.

آرامش یک امر ضروری است. بله، برای رهایی از تنش می توانید به بهترین روغن خود تکیه کنید. با این حال، بهترین راه برای شل کردن ماهیچه های خود، استراحت است. می توانید به سادگی تمرینات تنفسی انجام دهید یا محیط اطراف خود را آرام نگه دارید. چراغ‌های اتاقتان را کم کنید، موسیقی ملایمی را روشن کنید و عطر اسطوخودوس را در اتاقتان پخش کنید. این ممکن است دخترانه به نظر برسد، اما در واقع موثر است.

قسمت آخر روانکاری است. همانطور که قبلاً به شما گفتم، روغن افزودنی خوبی برای کمک به کاهش تنش در مقعد شما است. سه نوع روان کننده برای انتخاب وجود دارد. می توانید از روغن های پایه، آب یا ژل استفاده کنید. با خیال راحت همه چیز را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مفید است.

شیردوشی واقعی پروستات را در اولین تلاش خود قرار ندهید. اگر گام به گام مصرف کنید بهتر است آلوئه را در خانه دوشید. ممکن است روزها یا حتی هفته ها طول بکشد تا به اولین ارگاسم پروستات خود برسید، اما ممکن است.

رژیم لاغری سریع