دلایل اصلی برای انتخاب کیک بوکسینگ به عنوان تمرین

1. چربی سوزی: شما بافت عضلانی بدون چربی ایجاد می کنید که بدن شما را به یک دستگاه ذوب چربی تبدیل می کند! تمرین مقاومتی بهترین راه برای انجام این کار است و کیسه بوکس از آنجا وارد می شود. کیک بوکسینگ ترکیبی از تمرینات قلبی و مقاومتی برای تمرین چربی سوزی نهایی است.

2. استقامت و انعطاف: کیک بوکسینگ می تواند تمرین شما را متحول کند و منجر به تقویت بیشتر بدن و افزایش استقامت شود. این دو چیز را همه از یک تمرین خوب می خواهند. با مزایای اضافی تمرینات کاردیو اینتروال، می توانید بدن خود را برای دویدن سریعتر و سخت تر تمرین دهید. همراه با استقامت، تمرینات لگد زدن و آماده سازی بدن شما را مثل همیشه قوی می کند!

3. جنبه ذهنی سبک زندگی سالم: بهبود عزت نفس یکی از مهم ترین مزایای فعالیت بدنی منظم است. در طول ورزش، بدن شما اندورفین ترشح می کند که می تواند خلق و خوی شما و احساس خود را بهبود بخشد. ورزش می تواند به شما در مدیریت استرس و دفع افسردگی و اضطراب کمک کند. ناگفته نماند تمام خطرات سلامتی مرتبط با سبک زندگی ناسالم – ورزش از بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت، پوکی استخوان و بسیاری موارد دیگر که می توانید به طور پیشگیرانه از آنها اجتناب کنید، جلوگیری می کند. اینها تنها برخی از راه هایی هستند که ورزش سلامت شما را بهبود می بخشد. مطالعات نشان داده اند که می تواند به انواع خاصی از سرطان کمک کند و سیستم ایمنی را بهبود بخشد

عملکرد و بیشتر

4. انضباط و عزت نفس: هنر نظم و انضباط را در حین شرکت در کلاس های کیک بوکسینگ یاد می گیرید. در طول جلسات خود، احترام مورد نیاز خود را توسعه خواهید داد و بر آن مسلط خواهید شد. همانطور که احترام در شما نهفته است، شروع به باور خود خواهید کرد. شما یاد خواهید گرفت که به خودتان فشار بیاورید و وقتی شروع به مشاهده پیشرفت در بدن و شکل خود کنید، به شما انگیزه می دهد که به فشار آوردن و بهبود ادامه دهید – شما می توانید این کار را انجام دهید!

5. اعتماد به نفس از طریق مهارت های دفاع شخصی: شما ویژگی های فیزیکی به دست خواهید آورد که بدن شما را متحول و شکل می دهد. شما قوی تر و لاغرتر و سریع تر خواهید شد. تصویر بدن شما مثبت تر خواهد بود و می دانید که می توانید خیلی بیشتر از زمانی که شروع کرده اید انجام دهید. کیک بوکسینگ بسیار قدرتمند است، این برای شما مال کسی نیست. همچنین انواع پانچ‌ها مانند ضربات، قلاب‌ها و بالابرها را یاد خواهید گرفت. اینها نیز با ضربات مختلف مخلوط می شوند. در حین یادگیری تمام این تکنیک ها، مقدار قابل توجهی از دفاع شخصی را نیز یاد خواهید گرفت.