حرکات یوگا برای کاهش وزن

کنجکاوی زیادی در مورد بهترین و بدترین حرکات یوگا برای کاهش وزن وجود داشته است. یوگا یک رشته باستانی از هند است که برای افزایش خودآگاهی و درک خود از طریق استفاده از ابزار مراقبه و تمرینات تنفسی کنترل شده توسعه یافته است.

حالت‌های فیزیکی بعداً به تمرین اضافه شد تا نشستن طولانی مدت هنگام مدیتیشن راحت‌تر شود. در غرب، ژست ها به روشی محبوب برای تناسب اندام و تناسب اندام تبدیل شدند و مترادف با یک سبک زندگی سالم و سکولار شده اند. یوگا یک دین نیست، بلکه مجموعه ای از سبک های زندگی است که به شما کمک می کند عینی تر، آرام تر و آرام تر شوید. ژست‌ها، زمانی که با تنفس آگاهانه و سایر عادات غذایی سالم ترکیب شوند، می‌توانند سفری به سمت تغییر خود در بدن و ذهن باشند.

در هاتا یوگا، اکثر حرکات یوگا برای کاهش وزن بر سلام های خورشیدی تمرکز می کنند که شامل یک سری حرکات برای گرم کردن، کشش و حرکت ستون فقرات در جهات مختلف است. بهتر است با معده خالی تمرین کنید و در طول تمرین فقط آب بنوشید. مطمئن شوید که تلفن همراهتان خاموش است تا بتوانید روی تمرین خود تمرکز کنید و مزاحم دانش آموزان دیگر نشوید. این تمرین با تعیین یک قصد شروع می شود، معمولاً از طریق سرود Om، که گروه را به یک آگاهی جهانی بیشتر متصل می کند.

اولین حالت، حالت کوهستانی است که فقط توجه با تأکید بر همسویی، تعهد و دم آگاهانه از طریق بینی و بازدم از طریق دهان است. چند حالت بعدی معمولاً خم شدن به جلو و به دنبال آن حالت پلانک است که اساساً یک فشار است که به تقویت قدرت بالاتنه و گرم کردن بدن کمک می کند. سپس تمرین به سمت سگی که رو به بالا است حرکت می کند، که یک خمیدگی پشتی شدید روی زمین است. حالت بعدی یک سگ رو به پایین است که برای کشش همسترینگ، بلند کردن ستون فقرات و تقویت بازوها طراحی شده است. داون داگ با یک پرش یا پرش به سمت خم به جلو ایستاده و سپس دوباره به حالت ایستاده برای شروع این سری از ژست‌ها که از یک حالت به حالت بعدی جریان می‌یابد، دنبال می‌شود. پس از حدود 15 دقیقه سلام کردن به خورشید، متوجه می‌شوید که احساس گرما می‌کنید و عرق شروع به چکیدن در بدنتان می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بدانید قوی‌تر و لطیف‌تر می‌شوید. سرعت انتقال شما از یک حالت به حالت بعدی بر میزان کالری سوزاندن حرکات یوگای کاهش وزن شما تأثیر می گذارد.

رژیم لاغری سریع