جلو پا با دستگاه

حرکت جلوپا با ماشین، leg extension 

انجام ندهید! به خصوص اگر زانوهای آسیب دیده دارید.

این دستگاه تقریباً در هر باشگاهی پیدا می‌شود و ورزشکاران برای تقویت عضله چهارسر ران از آن استفاده می‌کنند. 

این ماشین نیروی بسیار زیادی به زانوها و رباط‌های ناحیه زانو وارد می‌کند و حرکت کشکک زانو در آن به درستی انجام نمی‌گیرد. در حین انجام این حرکت نیز عضله همسترینگ برای محافظت از زانو درگیر نشده و در نتیجه تقویت نمی‌گردد. 

برای تمرین عضلات پا حرکات بسیار موثرتری مانند اسکات، پرس پا و ددلیفت رومانیایی وجود دارد که می‌توانید در تمرینات خود استفاده کنید 

برای مشاهده برترین تمرینات عضله پا می‌توانید به وب‌سایت خانه فیتنس قسمت راهنمای تمرین رجوع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید