توفو برگر با سبزیجات (دستور پخت گیاهی)


از همبرگرهای گیاهی معمولی خسته شده اید؟ توفو برگر اینجا برای شماست! 🍔🥕. این شیرینی‌های گیاهی که فقط با 5 ماده اولیه (به اضافه مقداری ادویه و سبزی) درست شده‌اند، فوق‌العاده سالم و خوشمزه هستند. سرشار از پروتئین و فیبرو بسیار سریع درست می شود!

به علاوه، آنها یک راه آسان برای از سبزیجات و غذاهای کامل استفاده کنید در رژیم غذایی فرزندتان و، بیایید صادق باشیم، حتی با شما 🤣. آنها را با منبعی از کربوهیدرات سرو کنید، به طور ایده آل یک کوفته غلات کامل خانگی یا یک وعده برنج قهوه ای. به این ترتیب یک وعده غذایی کامل و متعادل خواهید داشت.

این دستور غذا نیز بسیار متنوع است و یک راه عالی برای جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی. می توانید هویج و پیاز را با سبزیجاتی که در یخچال مانده اند عوض کنید. اما سیب زمینی را نادیده نگیرید، زیرا برای به دست آوردن قوام و بافت مورد نظر ضروری است!

آخرین اما نه کم اهمیت، این توفو برگرها یک ایده های عالی برای تهیه غذا 🍱. آنها می توانند تا 3-4 روز در یخچال باقی بمانند. از طرف دیگر، می توانید آنها را قبل از پختن فریز کنید (در این صورت، آنها برای چندین ماه باقی می مانند). در هر صورت این پتی های خانگی با همه سادگیشان به زودی یکی از دستور پخت های مورد علاقه شما خواهند بود!

برگر توفو: نحوه درست کردن همبرگرهای گیاهی کامل

لوبیا، نخود، سبزیجات و توفو تنها برخی از موادی هستند که می توان برای تهیه همبرگرهای گیاهی کامل استفاده کرد. با این حال، در طول سال ها، من چند ترفند “متداول” برای ایجاد همبرگرهای گیاهی کامل خانگی را یاد گرفتم. در اینجا تعدادی از آنها وجود دارد! امیدوارم که آنها را به همان اندازه که من مفید دانستم پیدا کنید 🍳

  • سبزیجات نشاسته ای + سبزیجات غیر نشاسته ای + منابع پروتئین گیاهی (و بسیاری از گیاهان و ادویه جات): در اینجا دستور العمل جادویی برای ایجاد یک کیک خانگی عالی است. در مورد یک منبع پروتئین گیاهی، این می تواند لوبیا، عدس، نخود یا توفو باشد و باید به نسبت سبزیجات نشاسته ای + غیر نشاسته ای باشد.
  • اگر مواد به هم نچسبند از مواد نشاسته ای استفاده کنید: گاهی اوقات اجزا به هم نمی چسبند. یک راه حل سریع اضافه کردن چند قاشق غذاخوری آرد یا نشاسته ذرت است که می تواند به همبرگرها کمک کند بدون استفاده از تخم مرغ یا تغییر نسبت مواد اصلی به هم بچسبند.
  • از یک جایگزین تخم مرغ استفاده کنید: در صورتی که تصمیم دارید یک دستور غذای همبرگر گیاهی قدیمی را تطبیق دهید و به روشی سریع برای جایگزینی تخم مرغ نیاز دارید، فقط “تخم مرغ بذر کتان” را امتحان کنید. این چیزی نیست جز بذر کتان آسیاب شده مخلوط با آب (نسبت یک قاشق غذاخوری دانه و سه قاشق غذاخوری آب). فقط چند دقیقه بگذارید روی آن بماند و بافتی ژله مانند و تخم مرغی خواهید داشت. راه دیگر استفاده از آکوافابا (یعنی مایع کنسرو لوبیا) است.
  • اندازه: همچنین به اندازه توفو برگر خود (یا هر برگر دیگری) توجه داشته باشید. اگر همبرگرهای گیاهی را خیلی بزرگ درست کنید، احتمال شکستن آنها بیشتر است. توصیه می‌کنم هنگام تقسیم کردن نان‌ها از خط‌کش 1/3 فنجانی استفاده کنید.
  • مخلوط کردن: هرچه مخلوط سبزی برگر بیشتر به آرد تبدیل شود، نبات ها بهتر به هم می چسبند. البته مراقب باشید که آنها را پوره نکنید، در غیر این صورت نمی توانید شکل دلخواه را به همبرگرهای خود بدهید.
  • از یک تابه نچسب خوب استفاده کنید: هرگز قدرت یک تابه نچسب خوب را دست کم نگیرید، زیرا به شما امکان می دهد تا پفکی های خود را با چربی کمتری بپزید (و صادقانه بگوییم، بدون ایجاد آشفتگی). برای نتایج ترد تر، حتی می توانید با سرخ کن هوا امتحان کنید!

اگر این توفو برگرهای گیاهی را دوست دارید، برگرهای Edamame Umami، Edamame Umami Burgers و Edamame Sliders را نیز دوست خواهید داشت. و اگر می خواهید در مورد منبع اصلی پروتئین این دستور غذا، توفو بیشتر بدانید، لطفاً این مقاله همه چیز درباره توفو را بررسی کنید! + دستور العمل های توفوی غنی از پروتئین. در عین حال، در شبکه های اجتماعی من در ارتباط بمانید (لینک زیر)

برگر توفو سیب زمینی

توفو برگر با سبزیجات

لذیذ

از همبرگرهای گیاهی معمولی خسته شده اید؟ توفو برگر اینجا برای شماست! 🍔🥕تهیه شده با تنها 5 ماده اولیه (به علاوه چند ادویه و سبزی)، این نان های گیاهی کاملاً خوشمزه هستند. سرشار از پروتئین و فیبرو بسیار سریع درست می شود!

زمان آماده سازی ده دقیقه

زمان پخت و پز 15 دقیقه

کل زمان 25 دقیقه

دوره پیش غذا، شام، ناهار

آشپزی آمریکا، اروپا

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • سیب زمینی ها را بجوشانید، آب آن را خالی کنید و بگذارید خنک شود.

  • تابه ای را گرم کنید و کرفس، هویج و پیاز (ریز خرد شده) را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به مدت چند دقیقه یا تا زمانی که کمی طلایی شود بپزید.

  • توفو را از آب خارج کنید (ترجیحا با یک حوله تمیز پاک کنید)، آن را خرد کنید و در ماهیتابه با سبزیجات قرار دهید.

  • همه چیز را چند دقیقه روی حرارت متوسط ​​بپزید و نمک اضافه کنید. بگذارید همه چیز خنک شود.

  • در یک غذاساز، توفو و سبزیجات، سیب زمینی، 3 قاشق غذاخوری آرد سوخاری (یا نشاسته ذرت)، مخمر مغذی و همه گیاهان و ادویه ها را اضافه کنید. در صورت نیاز نمک بیشتری اضافه کنید. همه چیز را مخلوط کنید تا یک مخلوط خوب ترکیب شده اما سفت به دست آید. (اگر مخلوط خیلی نرم بود آرد سوخاری اضافه کنید. اگر مخلوط خیلی غلیظ بود کمی شیر اضافه کنید).

  • 4 برگر درست کنید و دو طرف آنها را در خرده های نان باقی مانده بغلتانید.

  • آنها را در تابه ای با دو قاشق غذاخوری روغن زیتون به مدت چند دقیقه یا تا زمانی که به شکل پوسته در بیایند بپزید.

  • روش دیگر، آنها را در فر با دمای 338 درجه فارنهایت (یا 170 درجه سانتیگراد) حدود 10-15 دقیقه بپزید.

  • آنها را با مقداری سبزیجات، چند تکه نان (یا یک نان چند دانه ای) و سس دلخواه سرو کنید!

کلمه کلیدی برگرهای گیاهی، شام های گیاهی، ناهارهای گیاهی، دستور العمل های گیاهی، برگرهای توفو، شام با غذاهای کامل، دستور العمل های غذاهای کامل

❤️❤️برای اطلاعات بیشتر در مورد سفر سلامتی من، درباره من بخوانید. و به یاد داشته باشید که در خبرنامه من مشترک شوید و من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید❤️❤️!

حمایت از من قدردانی می شود زیرا من برای حمایت از سفر سلامتی شما محتوا ایجاد می کنم.