تمرینات کشتی – بهترین راه برای به دست آوردن قدرت در یک برنامه آماده سازی پیش فصل

فصل کشتی در راه است. بنابراین اگر می‌خواهید قبل از اولین روز تمرین خود را در فرم عالی قرار دهید، بهتر است از همین الان شروع کنید. تمرینات کشتی باید اهداف متعددی را دنبال کند تا بدن شما به فرمی که برای یک مدعی برتر نیاز دارد برسد. در اینجا برخی از مهم ترین مواردی که در حال حاضر باید روی آنها کار کنید، آورده شده است.

قدرت کلی

برای به دست آوردن برتری واقعی نسبت به رقبا، باید قوی تر از حریفان خود باشید. چند راه برای رسیدن به این وجود دارد. راه اول یک برنامه تمرینی جامع با وزنه است که شامل یک سری تمرینات کل بدن است تا به شما کمک کند قدرت عملکردی بیشتری برای ورزش خود داشته باشید. تمرینات کشتی نباید مانند تمرینات بدنسازی ساختاری داشته باشد.

این مهم نیست که واقعاً هر ماهیچه را برای رشد کامل مانند تمرینات بدنسازی جدا کنید. بهتر است تمریناتی را انجام دهید که نیازهای ورزش شما را بیشتر شبیه سازی کند. به عنوان مثال، اگر می خواهید عضلات پشت خود را تمرین دهید، بهتر است ردیف های دمبل ایستاده را به جای ردیف های کابل نشسته انجام دهید. گرفتن یک جفت دمبل و خم شدن برای انجام ردیف‌ها، نه تنها عضلات پشت شما را کار می‌دهد، بلکه تثبیت‌کننده‌های زیادی را در قسمت مرکزی بدن، و همچنین عضلات سرینی و همسترینگ شما را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. به طور کلی، این حرکت کششی بسیار کاربردی تر از حالتی است که در یک دستگاه پارویی در موقعیت ثابتی قرار داشته باشید. ماهیچه های بیشتری را وارد بازی می کند و کالری بیشتری می سوزاند.

تمرینات کشتی باید از تمریناتی استفاده کند که چندین مفاصل و چندین گروه عضلانی را به طور همزمان درگیر کند، که بهترین گزینه برای شماست. ددلیفت، اسکات، کشش و شیب برخی از تمرینات اصلی عالی برای یک روال قدرتی کلی هستند. شما کل بدن خود را با اعمال بار استرس بیشتر می سازید و قدرتی که به دست می آورید برای تشک کشتی کاربردی تر است.

درصد چربی بدن پایین

چربی کم بدن بخش دیگری از معادله قوی تر بودن نسبت به حریفان است. مگر اینکه در دسته های سنگین وزن باشید، بسیار لاغر بودن سودمند است. مهم است که بیشتر چربی بدن خود را قبل از فصل از دست بدهید تا بتوانید روی حفظ قدرت و به دست آوردن استقامت در طول فصل تمرکز کنید.

تمرینات کشتی باید برای افزایش متابولیسم شما انجام شود تا بتوانید بیشتر چربی را از طریق ورزش بسوزانید نه محدودیت کالری. اگر در طول فصل زمانی را صرف کاهش کالری کنید، سطح گلیکوژن شما کاهش می یابد و استقامت عضلانی شما بسیار کم می شود. این می تواند به قیمت بازی مقابل حریفی که شرایط بهتری دارد، تمام شود. رسیدن به سطح چربی بدن تک رقمی قبل از فصل به شما برتری بزرگی نسبت به حریفان خواهد داد.

بنابراین، همانطور که برای پیش فصل آماده می شوید، مطمئن شوید که تمرینات کامل بدن را در تمرینات کشتی خود بگنجانید. برنامه ای مناسب برای کشتی گیران یا رزمی کاران ترکیبی How to Get Ripped Abs اثر جان آلوینو است. این شامل تمرینات قدرتی، انعطاف پذیری، تهویه بی هوازی سنگین و یک برنامه تغذیه برای تمرین بسیار زیاد است. دنبال کردن این برنامه به مدت 6 تا 12 هفته قبل از شروع تمرین می تواند به شما رونق فوق العاده ای برای رقابت بدهد.