تمرینات هاردکور – برنامه تمرین بدنسازی هاردکور دکستر جکسون فاش شد!

دکستر جکسون کمری پهن و متراکم نشان می دهد. همه ظاهر عضلانی او را تحسین می کنند که نه تنها عنوان مستر المپیا را برای او به ارمغان آورد، بلکه او در سال 2008 قهرمان آرنولد کلاسیک نیز شد. برای رسیدن به اندامی عظیم و حجاری مانند او باید برنامه تمرینی او را دنبال کرد. به گفته وی رژیم غذایی نقش مهمی ایفا می کند. برای عضله سازی باید غذاهای پر فیبر مانند میوه ها و سبزیجات مصرف کنید. در مرحله اول، باید کالری دریافتی خود را افزایش دهید تا جرم بسازید. ترجیحاً باید مرحله زیگزاگ را طی کنید که در آن ابتدا می توانید وزن خود را از طریق دریافت کالری بالا افزایش دهید، سپس مرحله کاهش وزن را انجام دهید و در نهایت به تکنیک های چربی سوزی بپردازید.

همه بدنسازان رقابتی از یک رژیم غذایی سخت پیروی می کنند. برای عضله سازی و سوزاندن چربی، مصرف پروتئین باید همیشه بیشتر باشد. منابع طبیعی مختلفی از پروتئین مانند سفیده تخم مرغ، محصولات مبتنی بر سویا و غیره وجود دارد که باید به صورت روزانه مصرف شوند.

مکمل های غذایی به تامین انرژی اعضای بدن شما کمک می کنند. پروتئین های آب پنیر و کازئین برای عضله سازی بسیار مفید هستند. بدنسازان و ورزشکاران اولیه از مکمل های کراتین استفاده می کردند که می تواند به راحتی ماهیچه های شما را اکسیژن و آبرسانی کند. شما به راحتی می توانید این مکمل ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا حجم عضلانی مانند دکستر جکسون را افزایش دهید.

پشت پهن و متراکم دکستر با تمرینات هاردکور زیر شکل گرفت:

* lat pulldown: همیشه توصیه می شود که 4 ست 8 تا 10 تکراری را انجام دهید تا عضلات سه بعدی کمر را به خوبی تقویت کنید.

* ردیف های هالتر خم شده اند: این تمرین بهترین تمرین پشت به حساب می آید. انجام 4 ست 10 تکراری برای افزایش حجم عضلات کافی است.

* ردیف دمبل یک دست: به راحتی می تواند به لات های شما حجیم شود.

* آسانسورهای مرده: این سخت ترین و سخت ترین تمرینی است که می تواند به راحتی کمر شما را حجاری کند.

* شما باید برنامه خود را با اضافه کردن روزهای استراحت درست نگه دارید. تنها راه افزایش بهره وری این است که 8 ساعت در روز بخوابید.

مصرف نیتریک اکسید می تواند کل فرآیند بدنسازی را تحریک کند. اکثر جلسات تمرین قدرتی نیاز به استقامت و قدرت دارند که با مصرف آن می توان آن را بهینه کرد. جریان خون را افزایش می دهد و به پمپاژ عضلات کمک می کند. مصرف اکسید نیتریک با تغذیه سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بسیاری از بیماری های کشنده مانند دیابت، سرطان و حملات قلبی، کل بدن را جوان می کند. همچنین به عنوان یک عامل ضد پیری عمل می کند. بیشتر بدنسازان و ورزشکاران از درد و آسیب مفاصل رنج می برند که با اکسید نیتریک نیز قابل درمان است. زمان بهبودی را می توان با مصرف آن کوتاه کرد.