تمرینات ترکیبی یا تمرینات ایزوله – چه چیزی بدن را بهتر می کند؟

آیا به عضلات سفت علاقه دارید؟ اما مطمئن نیستید که چگونه به بهترین شکل عضله بسازید؟

اگر از افراد مختلف بپرسید، پاسخ های متفاوتی دریافت می کنید. در حالی که برخی از مزایای ترکیب چندین گروه عضلانی به طور همزمان ابراز خوشحالی می کنند، برخی دیگر از شما می خواهند که ماهیچه های خاصی را جدا کرده و روی آنها کار کنید.

گیج شدم حق با کیست؟ چه کاری باید انجام دهید و چرا؟

مربیان یکی از بهترین مراکز تناسب اندام در جیپور از شما می خواهند که با یک تحقیق ساده شروع کنید. اصول اولیه تمریناتی را که می خواهید انجام دهید را دریافت کنید.

طبقه بندی تمرینات قدرتی

تمرینات قدرتی چگونه طبقه بندی می شوند؟ یک روش رایج این است که چگونه یک تمرین خاص بر بدن شما کار می کند و از کدام گروه های عضلانی استفاده می شود. اما تمرینات به دو گروه تقسیم می شوند:

1. تمرینات مرکب

2. تمرینات انزوا

تمرینات ترکیبی به تلاش مشترک گروه های عضلانی و مفاصل نیاز دارد. به عنوان مثال، شیب، یک ورزش مرکب محبوب، نیاز به درگیری قفسه سینه، عضلات سه سر و شانه ها دارد. به طور مشابه، چانه‌آپ‌ها به پشت و دوسر بازو، ددلیفت به یک زنجیره خلفی، بیشتر قسمت‌های پایین‌تنه و بالاتنه و غیره نیاز دارند.

تمرین ایزوله یک مفصل و یک گروه عضلانی خاص را به طور همزمان هدف قرار می دهد. در اینجا چند تمرین انزوا با عضله تمرین شده آورده شده است. سینه برای مگس های صاف، شیب دار یا شیب دار، شانه ها برای بالابرهای جانبی یا جلو، عضله دوسر برای حلقه های دوسر بازو، عضله سه سر برای اکستنشن عضلات سه سر و عضلات همسترینگ برای فرهای ساق پا.

فواید تمرینات ترکیبی

• عضله سازی عمومی را تضمین می کند و مبنای بهتری برای تمرین ایجاد می کند.

• می توانید عضلات بیشتری را در زمان کمتری تمرین دهید.

• نیاز به گذراندن وقت در باشگاه و مرکز تناسب اندام خود را از بین ببرید.

• از آنجایی که چندین گروه عضلانی درگیر هستند، می توانید وزنی را که بلند می کنید دو برابر کنید.

• ماهیچه های مرکزی را تقویت می کند و به شما کمک می کند از آسیب های ستون فقرات جلوگیری کنید.

فواید تمرینات انزوا

• گروه های عضلانی خاصی را در بدن هدف قرار می دهد.

• این شکل از ورزش برای قسمت هایی از بدن که نیاز به توجه ویژه دارند ایده آل است.

• به افزایش وزن و افزایش حجم تمرینات کمک می کند.

قضاوت

تمرینات ترکیبی یا تمرینات ایزوله؟

هنگام برنامه ریزی برای تمرین، مهم است که ابتدا اهداف خود را در ذهن داشته باشید. شما می خواهید به چه جیزی برسید؟ آیا کارکرد است یا زیبایی شناسی؟ آیا بدن تابستانی می خواهید یا به جای آن می خواهید قدرت و عملکرد را افزایش دهید؟

شما باید اهداف خود را درک کنید زیرا هر دو تمرین ترکیبی و ایزوله به روشی خاص انجام می شوند که متقابل متقابل است. شما باید یک برنامه ورزشی بر اساس هدف تناسب اندام خود ایجاد کنید. مربیان Fit O’Clock، بهترین باشگاه در پارک راجا، جیپور، تمام جزئیات را مورد توجه قرار می دهند و به شما کمک می کنند تا خود را در نوع تمرینی که برای بدن شما و نیازهای آن ایده آل است غرق کنید.

بنابراین اگر به دنبال عضله سازی یا تقویت بازوهای خود هستید، یا روی نواحی خاصی از بدن کار می کنید، تمرینات ایزوله را در نظر بگیرید. با این حال، اگر روی عضلات بالاتنه تمرکز می کنید، تمرینات ترکیبی راه حلی هستند.

رژیم لاغری سریع