تغییر بدن در شش هفته – تیپ بدنی D

برنامه غذایی 6 هفته ای برای اصلاح بدن به پنج تیپ مختلف بدن تقسیم می شود. این مقاله بر روی تیپ بدنی “D” تمرکز خواهد کرد زیرا برنامه غذایی برای این بدن کاملاً منحصر به فرد است. افراد D مجاز به خوردن بیشتر گوشت قرمز هستند. سایر انواع بدن فقط مجاز به خوردن پروتئین بدون چربی و غذاهای دریایی هستند. دلیل اینکه بدن D می تواند گوشت گاو بخورد این است که گوشت قرمز در واقع به عضله سازی برای آن نوع بدن خاص کمک می کند.

افرادی که به عنوان تیپ های بدنی “D” طبقه بندی می شوند، متابولیسم بسیار کندی دارند و فاقد توده عضلانی هستند. وقتی صحبت از از دست دادن چربی به میان می‌آید، این یک ضربه دو چندان است. عضله چربی می سوزاند و هر چه عضله بیشتر باشد، کالری بیشتری در طول روز می سوزانید. این شبیه به رویکرد اتکین است، با این حال این برنامه غذایی در مورد نوع کربوهیدراتی که می توانید مصرف کنید کمتر محدود کننده است. اول از همه، اگر شما یک D هستید، نباید میوه شیرین، شکر و نان سفید بخورید. کربوهیدرات های پیچیده برای این تیپ های بدنی مفید هستند (در حد اعتدال). برخی از کربوهیدرات های پیچیده موجود در رژیم غذایی سیب زمینی، کدو حلوایی و میوه های کم قند مانند گریپ فروت هستند.

نمونه‌ای از شام رژیم غذایی مایکل تورموند برای تیپ بدنی D یک استیک نیویورکی کبابی، سیب‌زمینی برشته با سیر و یک سالاد سبز است. به عنوان مثال صبحانه 4 اونس خواهد بود. سفیده تخم مرغ و 1 فنجان بلغور جو دوسر یا استیک و سفیده تخم مرغ. تخم مرغ ها را می توان با گوجه فرنگی خرد شده و ریحان هم زد. می توانید از استیک گوشت گاو بدون چربی استفاده کنید و پیاز ماوی کبابی را برای طعم دادن به آن اضافه کنید.