تخم مرغ بندیکت (آسان و سبک)


اسفناج سبک فلورنتین بندیکت روی خمیر ترش

تخم‌مرغ بندیکت با اسفناج فلورانسی: یک دستور غذای کلاسیک، اما درست شده آسان تر برای آماده سازی و سالم! این ظرف نه تنها بسته بندی شده است پروتئین و مواد مغذی، اما همچنین مثال کاملی است که تغذیه سالم به معنای خوردن غذاهای کسل کننده نیست!

همه دوستداران تخم مرغ خارج از آنجا این دستور غذا را دوست دارم (در اینجا یک دستور العمل عالی تخم مرغ بندیکت وجود دارد)!

چرا این دستور تهیه تخم مرغ بندیکت برای شما خیلی خوب است؟

اول از همه، دستور پخت من این است فوق العاده همه کاره به قدری سریع درست می شود و هضم آن آسان است، به طوری که هم یک صبحانه، نهار یا حتی شام عالی است.

دوم، این دستور غذا است سرشار از مواد مغذی میکرو و درشت مغذی است. در واقع، حاوی پروتئین تخم مرغ، کربوهیدرات های نان و چربی های سالم روغن زیتون است. همچنین یک راه عالی برای افزودن سبزیجات بیشتر به رژیم غذایی خود به روشی خوشمزه و لذت بخش است.

در نهایت، این دستور العمل برای میکروبیوم روده شما نیز عالی است. در واقع، نان خمیر ترش به عنوان یک پری بیوتیک عمل می کند، این بدان معناست که فیبر موجود در نان به تغذیه باکتری های “خوب” در روده شما کمک می کند. این باکتری ها به نوبه خود برای حفظ یک سیستم گوارشی پایدار و سالم مهم هستند.

کانال های رسانه های اجتماعی

نکات انتخاب مواد تشکیل دهنده

اسفناج

اطمینان حاصل کنید که برگها تازه به نظر می رسند، سبز روشن و بدون ساقه هستند. علاوه بر این، برگها باید متوسط ​​تا کوچک باشند، زیرا برگهای بزرگتر معمولا طعم تلخی دارند. در نهایت، برگ های بدون لکه های زرد یا قهوه ای تازه تر هستند.

روغن زیتون

روغن زیتون فرابکر، پرس سرد و تصفیه نشده را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که روغن زیتون به درستی در بطری های شیشه ای تیره نگهداری شده باشد و در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد. در صورتی که تمامی این الزامات برآورده شده باشد، روغن باید به رنگ سبز یا سبز روشن و دارای رایحه و طعم خاص زیتون باشد.

مزایای سلامتی قابل توجه

اسفناج

اسفناج منبع عالی آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها از جمله ویتامین A، E، K1، B6، B9 یا اسید فولیک و ویتامین C است. این دومی یک آنتی اکسیدان قوی است که سیستم ایمنی را در شرایط خوبی نگه می دارد و سلامت پوست را ارتقا می دهد. علاوه بر این، اسفناج منبع خوبی از آهن است. به نوبه خود، آهن به ایجاد هموگلوبین کمک می کند که اکسیژن را به سلول ها و بافت های بدن می رساند.

روغن زیتون

روغن زیتون سرشار از چربی های تک غیراشباع است، به ویژه در امگا 3 و امگا 6. این روغن دارای خواص ضد التهابی قوی است و همچنین ممکن است به جلوگیری از سکته مغزی کمک کند. علاوه بر این، روغن زیتون دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی بسیار خوبی است.

جوز هندی

جوز هندی ممکن است سیستم ایمنی بدن را تقویت کند، کنترل قند خون را بهبود بخشد و برای سلامت قلب مفید باشد. همچنین خواص ضد باکتریایی خوبی دارد، می تواند میل جنسی را تقویت کند و میل جنسی و عملکرد را بهبود بخشد.

اسفناج سبک فلورنتین بندیکت روی خمیر ترش

خمیر ترش و سبک فلورانس بندیکت

یام

کیتلین هاونر

تخم‌مرغ بندیکت با اسفناج فلورانسی: یک دستور غذای کلاسیک، اما درست شده آسان تر برای آماده سازی و سالم! این ظرف نه تنها بسته بندی شده است پروتئین ها و مواد مغذی، اما همچنین مثال کاملی است که تغذیه سالم به معنای خوردن غذاهای کسل کننده نیست!

خدمات 8

کالری 328 کیلو کالری

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

PREP HOLLANDAISE

  • در همین حین هلندیز را آماده کنید. این روش سنتی نیست، اما سریعتر است!

  • تمام مواد را داخل مخلوط کن بریزید و هم بزنید. آسان peasy! آن را کنار بگذارید.

آماده سازی فلورانس

  • تابه را روی متوسط ​​​​با مقداری روغن زیتون گرم کنید.

  • سیر و پیاز را بپزید تا معطر شود.

  • اسفناج را اضافه کنید و تفت دهید تا پژمرده شود.

  • حرارت را کم کنید.

  • آرد و شیر را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید تا روکس آماده شود. مخلوط را داخل تابه هم بزنید.

  • چاشنی ها را اضافه کنید و آن را گرم نگه دارید.

خمیر ترش را آماده کنید

  • سینی فر را با روغن زیتون اسپری کنید. دو طرف برش های خمیر مایه را با روغن زیتون اسپری کرده و روی تابه قرار دهید.

  • ورقه پخت را با خمیر مایه به فر اضافه کنید و بپزید تا قسمت بالایی ترد دلخواه شما شود. برش های خمیر مایه را برگردانید و طرف دیگر را تکرار کنید.

  • از فر خارج کنید و کنار بگذارید.

تخم مرغ آب پز را آماده کنید

  • یک قاشق غذاخوری آب به هر قالب در یک تابه مافین 8 تایی اضافه کنید.

  • در هر قالب یک تخم مرغ را با دقت بشکنید.

  • در قفسه مرکزی به مدت 10 دقیقه بپزید.

برای مونتاژ

  • چند تکه گوجه فرنگی را روی برش های خمیر ترد اضافه کنید.

  • روی آنها را با اسفناج فلورانتین تزیین کنید.

  • یک تخم مرغ را با قاشق سوراخ کرده برداشته و روی فلورانتین اضافه کنید.

  • روی آن را کمی نمک و فلفل و در صورت تمایل مقداری پارمزان رنده شده تازه اضافه کنید.

  • لذت بردن!

سدیم: 197میلی گرمقند: 2gفیبر: 1gپتاسیم: 211میلی گرمکلسترول: 230میلی گرمکالری: 328کیلو کالریچربی اشباع شده: 10gچربی های چند غیر اشباع: 2gچربی های اشباع شده: 3gچربی: 17gپروتئین: 14gکربوهیدرات ها: 29g