بهبود عملکرد جنسی مردان در 3 مرحله آسان

سه کار وجود دارد که مردان می توانند برای بهبود عملکرد جنسی خود انجام دهند. اغلب مردان به پزشک خود مراجعه می کنند و هرگز درباره این موضوع مهم که در یک زمان یا آن زمان بسیاری از مردان را نگران می کند، صحبت نمی کنند. جدای از توصیه های معمول در مورد رژیم غذایی و ورزش، مردان اغلب باید در مورد اینکه چه کاری می توانند انجام دهند تا در راس بازی جنسی خود قرار گیرند، تعجب کنند و حدس بزنند.

1) خوب غذا بخورید: این به معنای خوردن غذاهای متنوع و غنی از مواد مغذی است. برای سالم شدن، بسیاری از مردان اغلب سعی می کنند با حذف محصولات حیوانی از رژیم غذایی خود، سطح کلسترول خود را کاهش دهند. مشکل این است که مرد مواد مغذی ضروری را که برای عملکرد کلی جنسی حیاتی هستند، از دست می دهد. پروتئین حیوانی به ویژه برای مغز و سیستم عصبی مفید است زیرا حاوی چربی ها و پروتئین هایی است که برای اعصاب ضروری هستند. اینها شامل اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و امگا 6 است. برخی از غذاهای کلیدی که به ویژه برای سیستم عصبی مفید هستند، تخم مرغ، گوشت و ماهی های روغنی مانند ساردین و سالمون هستند. غذاهای دریایی همچنین حاوی روی هستند که یک ماده مغذی برای مردانگی محسوب می شود.

گردش خون خوب یعنی رابطه جنسی خوب

علاوه بر ورزش منظم، مردان باید تلاش کنند تا قد خود را در محدوده معقول حفظ کنند. بسیاری از کارشناسان از شاخص توده بدنی (BMI) به عنوان راهی برای تشخیص وزن های سالم از وزن های ناسالم استفاده می کنند. مشکل مردانی که از BMI به عنوان معیار تناسب اندام خود استفاده می کنند این است که این اندازه گیری توده عضلانی بدون چربی را در نظر نمی گیرد. وزن عضلات بدون چربی بیشتر از چربی است. بنابراین می توان بر اساس BMI یک مرد را چاق نامید، اما در واقع درصد چربی بدنش بسیار پایین است.

یک مرد چگونه باید تناسب اندام خود را بسنجد؟ کمر مردان باید کمتر از 40 اینچ باشد (اندازه گیری شده 1 اینچ بالاتر از استخوان لگن). این به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد، که به طور مستقیم بر عملکرد جنسی و توانایی شما برای ایجاد و حفظ نعوظ تأثیر می گذارد. در حالت ایده آل، کمر بسته به اندام شما باید حدود 32 اینچ (به اضافه یا منفی 2 اینچ) باشد. بنابراین علاوه بر تمرینات منظم قلبی عروقی، تمرینات قدرتی و یک رژیم غذایی مغذی و متعادل با کالری. یک تمرین خاص برای مردانگی شما وجود دارد که می تواند به شما در بهبود عملکرد جنسی کمک کند.

2) به این تمرین ورزش کگل می گویند
پووکوکسیژیال (PC) به شکل 8 در اطراف قاعده آلت تناسلی و اطراف مقعد شما پیچیده می شود. این عضله ای است که به شما امکان می دهد ادرار کردن در وسط جریان را متوقف کنید. این عضله همچنین در توانایی دستیابی و حفظ نعوظ و رسیدن به ارگاسم بسیار مهم است. آیا شنیده اید که این عبارت از آن استفاده می کند یا آن را از دست می دهد؟ این نمی تواند درست تر از این بخش باشد. این عضله اگر به طور منظم ورزش نشود، هم در مردان و هم در زنان می تواند آتروفی کند. هر چه بیشتر عضلات رایانه شخصی خود را تمرین دهید، نعوظ شما محکم تر می شود. روش انجام این کار به این صورت است که عضله را منقبض کرده و آن را به مدت پنج ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید. 10 بار تکرار کنید و حداقل 5-6 ست در روز انجام دهید. تمرینات کگل تون عضلانی و قدرت را در عضله PC بازیابی می کند. دفعه بعد که برای معاینه فیزیکی سالانه به یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مراجعه می کنید، اگر هنوز مطمئن نیستید می توانید بپرسید که آیا آن را به درستی انجام می دهید یا خیر.

اندام تناسلی مردان فراتر از آلت تناسلی و بیضه است

حدود 1 تا 2 اینچ پشت مثانه شما عضوی قرار دارد که اغلب در مورد سلامت مردان نادیده گرفته می شود تا زمانی که اتفاقی جدی بیفتد و باید برداشته شود. آن عضو پروستات است. پروستات یک غده حیاتی است که مسئول حجم مایع منی تولید شده در طول انزال است. در واقع پروستات 70 درصد انزال را تشکیل می دهد. با این حال، باید قبل از تولد 50 سالگی شما درمان شود، زمانی که به طور معمول برای اولین بار آن را بررسی می کنید.

3) ماساژ پروستات مجددا توصیه می شود زیرا محققان دریافتند که ماساژ پروستات مکمل و اثربخشی آنتی بیوتیک ها را در درمان پروستاتیت مزمن افزایش می دهد. بسیاری از ماساژ پروستات حتی در مواردی که سایر روش ها ناموفق بوده اند، موفقیت آمیز است. یا اینکه ماساژ را به جای داروی طولانی مدت ترجیح می دهید. ماساژ پروستات می تواند علائم را تسکین دهد، جریان خون به پروستات را بهبود بخشد، غده را تخلیه کند، سلامت مثانه را بهبود بخشد و توانایی جنسی را بهبود بخشد. چرا؟ زیرا همانطور که قبلا ذکر شد بخش بزرگی از عملکرد جنسی به سیستم گردش خون وابسته است.

ماساژ پروستات می تواند به عنوان یک استراتژی درمانی برای ارتقای سلامت با افزایش جریان خون در پروستات استفاده شود. مانند ماساژ بقیه بدن، تأثیر درمانی بر عضلات و سلامت عمومی شما دارد. برای تسکین علائم پروستاتیت مزمن می توان آن را 1 تا 3 بار در هفته انجام داد. همچنین داده هایی وجود دارد که نشان می دهد ماساژ پروستات ممکن است در درمان انزال زودرس مفید باشد. اگر بدون علامت هستید و می خواهید از مزایای ماساژ پروستات بهره مند شوید، یک ماساژ هفتگی تا دو بار در ماه برای ارتقای سلامت پروستات کافی است.

یک کلمه احتیاط در مورد ماساژ پروستات

در حالی که این فواید دارد، بسیار مهم است که مطمئن شوید پروستاتیت حاد ندارید، زیرا می تواند منجر به عفونت جدی شود که نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد. به همین دلیل، توصیه می شود که فقط به یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی با تجربه مانند پرستار (NP) یا پزشک (MD یا DO) مراجعه کنید. همه ارائه دهندگان پزشکی این خدمات را انجام نمی دهند زیرا معمولاً تحت پوشش بیمه نیست و تا حدودی زمان بر است. ممکن است تا 20 دقیقه طول بکشد تا زهکشی رخ دهد. ممکن است بتوان یک NP یا MD/DO را پیدا کرد که به هر حال بیمه را قبول نکند و مایل به انجام این کار باشد. برخی از ماساژدرمانگران در این تکنیک ماساژ خاص آموزش دیده اند. آنها یک جایگزین مناسب و جایگزین هستند. اگر خیلی شدید انجام شود آسیب قابل توجهی (خونریزی و پارگی) می تواند ایجاد شود. این کار باید بدون فشاری که به کره چشم خود وارد می کنید انجام شود.

سه گامی که مردان می توانند برای بهبود عملکرد جنسی خود بردارند. خوب غذا بخورید، تمرینات کگال را انجام دهید و از یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی واجد شرایط ماساژ پروستات دریافت کنید.