بلغور جو دوسر شکلاتی گیلاس (صبحانه وگان، پروتئین گیاهی)


بلغور جو دوسر در یک کاسه سفید سرو می شود، روی آن شکلات، گیلاس خشک و بادام ریخته شده است.

اینجا بلغور جو دوسر گیلاس شکلاتی یکی از صبحانه های مورد علاقه من است! فوق العاده خوشمزه، در کمتر از 5 دقیقه آماده می شود و برای سلامتی شما بسیار خوب است! خواهد بود سیر نگهت دارم راضی، و پر از انرژی تا وقت ناهار!

همچنین، این فرمول بخشی از 5 وعده صبحانه با پروتئین گیاهی (در اینجا دستور العمل های گیاهی زیادی وجود دارد). برای صبحانه‌های سالم و خوشمزه‌تر برای کل خانواده آن را بررسی کنید، همه در کمتر از 15 دقیقه آماده می‌شوند!

چگونه بلغور جو دوسر شکلاتی PERFECT درست کنیم؟

اول از همه، استفاده از آن را توصیه می کنم جو دوسر نورد شده: این ها نه تنها کمتر از جو دوسر فوری فرآوری شده اند – و بنابراین برای سلامتی ما بهتر هستند – بلکه شاخص گلیسمی پایین تری نیز دارند. این بدان معنی است که آنها برای مدت طولانی تری شما را سیر نگه می دارند و میل شدید به شکر را مهار می کنند. آنها همچنین برای ایجاد جو غلیظ تر و سازگارتر بهتر هستند.

دوم، من یک قاشق غذاخوری اضافه می کنم دانههای چیا. این نه تنها یک منبع گیاهی عالی از امگا 3 است، بلکه می تواند به عنوان یک غلیظ کننده طبیعی نیز استفاده شود و به بلغور جو دوسر ما قوام بسیار خوبی می دهد.

در آخر نصف قاشق اضافه کنید پودر پروتئین. این برای افزایش محتوای پروتئین صبحانه ما عالی است، که برای حفظ توده عضلانی و وزن سالم مهم است. به علاوه، به بلغور جو دوسر ما طعم شکلاتی بسیار دلپذیری می دهد.

وزوز اجتماعی

نکاتی برای انتخاب مواد تشکیل دهنده

کاکائو

کاکائو یا کاکائو؟ دو کلمه مشابه، تفاوت قابل توجهی را پنهان می کند. در واقع، اگرچه هر دو محصول از یک منبع، یعنی دانه‌های کاکائو می‌آیند، این فرآوری است که محصول نهایی را متمایز می‌کند.

در واقع، کاکائو به دانه های کاکائو بو داده نشده اشاره دارد، در حالی که کاکائو از دانه های برشته شده تهیه می شود. بنابراین، کاکائو بسیار مغذی تر از کاکائو است، زیرا کمتر فرآوری شده است و حاوی قند یا مواد نگهدارنده اضافه نیست.

شیر بادام

انتخاب سالم تر همیشه شیر شیرین نشده است که حاوی هیچ گونه افزودنی نیست. از طرف دیگر سعی کنید از شیر بادام حاوی صمغ یا سایر مواد غلیظ کننده مانند کاراگینان خودداری کنید. علاوه بر این، شیر بادام با کیفیت حاوی حداقل مقدار سدیم است.

مزایای قابل توجه سلامتی

کاکائو

کاکائو سرشار از پلی فنول ها است که آنتی اکسیدان هایی هستند که با فواید بسیاری برای سلامتی مرتبط هستند. از جمله بهبود جریان خون، کاهش سطح کلسترول و التهاب در بدن است.

علاوه بر این، کاکائو به دلیل فلاوانول های موجود در کاکائو ممکن است به بهبود خلق و خو و علائم افسردگی کمک کند. این فلاوانول ها همچنین ممکن است علائم دیابت نوع 2 را بهبود بخشند. کاکائو همچنین ممکن است برای افراد مبتلا به آسم مفید باشد.

شیر بادام

شیر بادام نسبت به شیر گاو کالری کمتری دارد و گزینه خوبی برای کاهش کالری است. از طرفی حاوی مقادیر بسیار بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند A، E، D، کلسیم و فسفر است.

به عنوان منبع خوبی از ویتامین E، می تواند به کاهش استرس سلولی و مبارزه با التهاب کمک کند. محتوای سدیم موجود در شیر بادام با کاهش خطر پوکی استخوان و شکستگی، سلامت و استحکام استخوان ها را افزایش می دهد.

بلغور جو دوسر در یک کاسه سفید سرو می شود، روی آن شکلات، گیلاس خشک و بادام ریخته شده است.

بلغور جو دوسر گیلاس شکلاتی

یام

کیتلین هاونر

بلغور جو دوسر گیلاس شکلاتی: خوشمزه، سریع و سالم برای شما! تا زمان ناهار شما را سیر و پر انرژی نگه می دارد!

زمان آماده سازی 5 دقیقه

کل زمان 5 دقیقه

وعده غذایی اولین

کالری 348 کیلو کالری

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • همه مواد را مخلوط کنید.

  • آن را تکان دهید و در انبار نگهداری کنید.

  • وقتی برای خوردن آماده شدید، مقداری شیر به آن اضافه کنید و به مدت 1.30 دقیقه در مایکروویو قرار دهید. جالب هست!

کالری: 348کیلو کالریکربوهیدرات ها: چهل و ششgپروتئین: 23gچربی: 13gچربی های اشباع شده: 2gچربی های چند غیر اشباع: 4gچربی: 3gکلسترول: 26میلی گرمسدیم: 130میلی گرمپتاسیم: 597میلی گرمفیبر: 11gخیابان: 15g