بلغور جو دوسر سیب دارچینی (وگان)


بلغور جو دوسر در یک کاسه سفید که روی آن چوب دارچین و سیب خشک شده است

سیب و دارچین: ترکیب غذایی بهتری را نام ببرید! اینجا بلغور جو دوسر دارچینی سیب یک صبحانه سالم، خوشمزه و ساده است! این نیز بخشی از برنامه 5 صبحانه بلغور جو دوسر من است: خوردن گیاهان هرگز به این آسانی و سرگرم کننده نبوده است!

سریع و آسان برای تهیه، فقط باید همه چیز را در یک شیشه مخلوط کنید و بگذارید بماند یک شبه داخل یخچال. که در کمتر از 5 دقیقهمی توانید یک صبحانه کامل و متعادل میل کنید کلان و ریز مغذی ها!

چگونه بلغور جو دوسر سیب دارچینی گیاهی درست کنیم؟

اولین، بلغور جو دوسر سبزیجات را بپزید فوق العاده آسان: شما فقط باید با دستور العمل های معمولی بلغور جو دوسر تغییرات غذایی آسان را انجام دهید! استفاده کنید به جای شیر معمولی شیر بکارید. در اینجا من شیر بادام را انتخاب کردم، یکی از مورد علاقه هایم.

دوم، مقداری اضافه کنید دانه کتان آسیاب شده. آنها نه تنها یک منبع گیاهی عالی از امگا 3 هستند، بلکه یک غلیظ کننده عالی مواد غذایی نیز هستند. آنها را به جای سفیده تخم مرغ یا ماست یونانی معمولی استفاده کنید.

در نهایت برای تقویت پروتئین این صبحانه خوشمزه، نصف قاشق غذاخوری به آن اضافه کنید پودر پروتئین گیاهی بدون شکر. این به ما کمک می کند تا یک وعده غذایی کامل تر و متعادل تر بسازیم!

وزوز اجتماعی

نکاتی برای انتخاب مواد تشکیل دهنده

بذر کتان

هنگام خرید دانه کتان، توجه به نحوه بسته بندی آن ضروری است. در واقع، هر گونه آسیب به بسته بندی می تواند منجر به ظاهر شدن کپک یا حتی حشرات در داخل محصول شود. بعلاوه دانه های کتان باید رنگ قهوه ای و بو و طعم کمی معطر داشته باشند.

گردو

گردو اغلب شکلی مشخص دارد، مانند مغز مینیاتوری انسان. وقتی آنها را از هم جدا می کنید، رنگ داخل باید قهوه ای روشن باشد. اگر رنگ تیره تر باشد، گردو ممکن است کپک زده باشد. علاوه بر این، اگر متوجه لکه‌های تیره روی آن‌ها شدید، این می‌تواند نشانه این باشد که آجیل‌ها در شرایط مناسب نگهداری نشده‌اند.

مزایای قابل توجه سلامتی

بذر کتان

دانه های کتان سرشار از مواد مغذی هستند و همچنین سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 هستند. به دلیل وجود تمام این عناصر ارزشمند، می توانند به بهبود سلامت قلب و همچنین عملکرد مغز کمک کنند.

دانه کتان به عنوان منبع خوبی از مس، نقش مهمی در ارتقاء متابولیسم آهن و بهبود سلامت سیستم ایمنی دارد. علاوه بر این، آنها می توانند به کاهش فشار خون و سطح کلسترول کمک کنند. آخرین اما نه کم اهمیت، خوردن منظم دانه کتان می تواند سلامت دستگاه گوارش را بهبود بخشد.

گردو

گردو سرشار از آنتی اکسیدان ها و همچنین اسیدهای چرب امگا 3 است که به نام آلفا لینولنیک اسید نیز شناخته می شود. آنها ممکن است به جلوگیری از التهاب، استرس اکسیداتیو و بیماری قلبی کمک کنند.

علاوه بر این، خوردن منظم گردو می تواند سلامت گوارش و روده را تقویت کند و حتی ممکن است به کنترل وزن کمک کند. در عین حال، آنها می توانند سلامت قلب را بهبود بخشند، خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهند و عملکرد مغز را تقویت کنند.

بلغور جو دوسر در یک کاسه سفید که روی آن چوب دارچین و سیب خشک شده است

بلغور جو دوسر دارچینی سیب

یام

کیتلین هاونر

اینجا بلغور جو دوسر دارچینی سیب یک صبحانه سالم، خوشمزه و ساده است! این نیز بخشی از برنامه 5 صبحانه بلغور جو دوسر من است: خوردن گیاهان هرگز به این آسانی و سرگرم کننده نبوده است!

زمان آماده سازی 5 دقیقه

کل زمان 5 دقیقه

وعده غذایی اولین

کالری 297 کیلو کالری

  • قاشق، بیل پودر پروتئین بدون شکر
  • جام سیب خشک شده بدون شکر
  • اولین قاشق غذاخوری گردو
  • اولین قاشق غذاخوری بذر کتان
  • قاشق چایخوری دارچین
  • 1/2 جام جو دوسر نورد قدیمی
  • جام شیر بادام یا شیر دلخواه
  • اولین قاشق چایخوری شکر نارگیل

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • همه مواد را در یک شیشه مخلوط کنید.

  • با درب بپوشانید و تکان دهید.

  • آن را در انباری خود نگهداری کنید.

  • وقتی آماده خوردن شدید، مقداری شیر به آن اضافه کنید و به مدت 1 دقیقه و 30 ثانیه در مایکروویو قرار دهید. جالب هست!

کالری: 297کیلو کالریکربوهیدرات ها: 59gپروتئین: 16gچربی: 6gچربی های اشباع شده: اولینgچربی های چند غیر اشباع: 3gچربی: اولینgکلسترول: 35میلی گرمسدیم: 56میلی گرمپتاسیم: 128میلی گرمفیبر: 7gخیابان: سی و یکمg