بلغور جو دوسر برشته شده با سیب و کرن بری


آیا هوس یک صبحانه خوشمزه، گرم و در عین حال سالم دارید؟ روز خود را با این شروع کنید بلغور جو دوسر سوخاری با سیب و کرن بری! 🍎🍏 این کباب سیب و جو دوسر با الهام از پای سیب و به سادگی خوشمزه، خوراکی عالی برای سرکشی شما در این روزهای ابتدایی زمستان است.

ثروتمند آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و پروتئین ها، این بلغور جو دوسر پخته شده با سیب و زغال اخته آسان و سریع درست می شود. در واقع، طول می کشد کمتر از 10 دقیقه برای آماده کردن همه مواد (مرحله ای که بیشترین زمان را می گیرد، پوست کندن و برش سیب ها است).

همچنین، حتی اگر این دستور حاوی تخم مرغ است، شما به راحتی می توانید با جایگزین کردن موز له شده یا تخم کتان، آن را گیاهی کنید.. درست کردن تخم کتان بسیار آسان است: تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قاشق غذاخوری دانه کتان آسیاب شده را با سه قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید و بگذارید بماند تا به قوام ژل مانند برسد. یک تخم کتان برابر با یک تخم مرغ معمولی است. بنابراین، برای این دستور به چهار تخم کتان (چهار قاشق غذاخوری دانه چیا به اضافه 12 قسمت آب) نیاز دارید.

آخرین اما نه کم اهمیت، تمام مواد موجود در این بلغور جو دوسر پخته با طعم زغال اخته سیب، مغذی و سرشار از مواد مغذی هستند. انرژی تغذیه ای که به روده سالم تر و سیستم ایمنی قوی تر کمک می کند. بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از آنها بیندازیم.

بلغور جو دوسر پخته با سیب و زغال اخته: یک صبحانه انرژی زا و آنتی اکسیدان

این بلغور جو دوسر پخته شده با سیب و زغال اخته می تواند به شما کمک کند در این روزهای سرد اول احساس انرژی بیشتری داشته باشید و سیستم ایمنی خود را تقویت کنید. اما مواد جادویی در آن چیست؟

  • سیب: سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند و سلامت روده شما را بهبود می بخشد.

    سیب ها بسیار غنی هستند ویتامین سیهمچنین به عنوان شناخته شده است اسید اسکوربیک. این یک آنتی اکسیدان طبیعی قوی است که برای جلوگیری از تشکیل رادیکال های آزاد ضروری است. علاوه بر این ویتامین C موجود در سیب برای تقویت عملکرد سیستم ایمنیکه می تواند به محافظت از بدن در برابر عفونت ها و ویروس های خارجی کمک کند. علاوه بر این، سیب حاوی پکتین، نوع خاصی از فیبر است که به عنوان یک پروبیوتیک عمل می کند. پروبیوتیک ها میکروبیوم روده، باکتری های خوب روده ما را تغذیه می کنند. در عوض، یکی میکروبیوتای سالم روده نقش اساسی در ارتقای شرایط بهتر سلامت روانی و جسمی دارد. اگر می خواهید در مورد خواص شگفت انگیز سیب برای سلامتی بیشتر بدانید، لطفاً این مقاله را در نظر بگیرید.

  • زغال اخته: نیروگاهی از آنتی اکسیدان ها.

    زغال اخته حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان به خصوص است آنتوسیانین ها و فلاوانول ها. به نوبه خود، آنتی اکسیدان ها در کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن موثر هستند. این به این دلیل است که آنها می توانند به کاهش التهاب در بدن ما کمک کنند. علاوه بر این، زغال اخته می تواند کمک به پیشگیری از عفونت های دستگاه ادراری (UTIs). اعتبار در اینجا به پروآنتوسیانیدین های موجود در آنها می رسد. این ترکیبات اتصال E.coli را در مثانه تنظیم می کنند که اغلب اولین قدم برای ابتلا به عفونت ادراری است.

  • جو: سطح کلسترول را کاهش می دهد و حرکات منظم روده را تقویت می کند.

    جو بسیار غنی است فیبر محلول (عمدتا به شکل بتا گلوکان ها) که به جلوگیری از جذب کلسترول در بدن کمک می کند و همچنین سطوح پایین تر کلسترول LDL (“بد”) علاوه بر این، فیبر محلول با الف خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد و فشار خون را کاهش دهد. آخرین اما نه کم اهمیت، فیبر برای تقویت نیز عالی است حرکات منظم روده و از یبوست جلوگیری کنید. این در حالی است که آن را پشتیبانی می کند کاهش وزن و مدیریت، زیرا به شما کمک می کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید و برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید. در اینجا درباره مزایای سلامتی گنجاندن جو در رژیم غذایی خود بیشتر بدانید.

  • دارچین: یک ضد التهاب قوی است.

    از جمله خواص کلیدی دارچین برای سلامتی، خواص ضد التهابی قابل توجه آن است. به طور خاص، دارچین سرشار از ترکیبات فلاونوئیدی است، مانند هسپریدین، گوسیپین، هیبیفولین، هیپولاتین، گنافالین و کورستین. همه آنها تأثیر مثبتی در کاهش التهاب عمومی بدن دارند. علاوه بر این، ترکیب سینامالدئید گزارش شده است که تولید اکسید نیتریک را مهار می کند. این مسئول ایجاد و افزایش التهاب است. علاوه بر این، دارچین اثرات قدرتمندی در ارتقاء عملکرد خوب گوارش دارد. به ویژه، شبیه به سیب، حاوی پری بیوتیک ها. اینها می توانند به رشد باکتری های خوب در روده کمک کنند و در عین حال از رشد باکتری های بیماری زا در دستگاه گوارش جلوگیری کنند. برای بررسی بیشتر این موضوع، در اینجا یک مقاله برای شما وجود دارد!

اگر از این دستور غذا لذت بردید، مطمئنم که این جو دو سر پخته شده با توت فرنگی سالم، کوکی های بلغور جو دوسر با ادویه کدو تنبل، بلغور جو دوسر سیب دارچینی و بلغور جو دوسر کشمشی را نیز دوست خواهید داشت. و اگر می خواهید از من حمایت کنید، لطفا دستور العمل های من را به اشتراک بگذارید و من را در شبکه های اجتماعی خود تگ کنید. 💗.

جو پخته شده با سیب و زغال اخته

جو پخته شده با سیب و زغال اخته

لذیذ

آیا هوس یک صبحانه خوشمزه، گرم و در عین حال سالم دارید؟ روز خود را با این بلغور جو دوسر پخته با سیب و کرن بری شروع کنید! 🍎🍏 این کباب سیب و جو دوسر با الهام از پای سیب و به سادگی خوشمزه، خوراکی عالی برای سرکشی شما در این روزهای ابتدایی زمستان است.

زمان آماده سازی ده دقیقه

زمان پخت و پز 40 دقیقه

کل زمان 50 دقیقه

دوره صبحانه، دسر، میان وعده

آشپزی آمریکا، اروپا

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • جو و آب را در یک کاسه متوسط ​​با هم مخلوط کنید تا مرطوب شود.

  • در یک کاسه بزرگ، تخم مرغ ها را با روغن نارگیل هم بزنید.

  • بیکینگ پودر، نمک، دارچین و وانیل را اضافه کنید، خوب مخلوط کنید.

  • جو خیس شده را با مخلوط تخم مرغ در یک کاسه بزرگ بریزید و خوب مخلوط کنید.

  • زغال اخته خشک و سیب های خرد شده را اضافه کنید، خوب هم بزنید.

  • مخلوط را در یک ظرف فر 9×13 بریزید و به مدت 40 دقیقه بپزید.

  • جو برشته شده را با قطره ای از شربت افرا سرو کنید.

کلمه کلیدی جو پخته، جو پخته با سیب و کرن بری، صبحانه سالم، دسر سالم

❤️❤️برای اطلاعات بیشتر در مورد سفر سلامتی من، درباره من بخوانید. و به یاد داشته باشید که در خبرنامه من مشترک شوید و من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید❤️❤️!

حمایت از من قدردانی می شود زیرا من برای حمایت از سفر سلامتی شما محتوا ایجاد می کنم.