بسته Shaq را دریافت کنید! برنامه بدنسازی شکیل اونیل فاش شد!

انواع مختلفی از ورزش ها مانند تمرینات کاردیو، وزن بدن، استرس و تمرینات مقاومتی وجود دارد. اینها برخی از انواع تمرینات برای ایجاد توده عضلانی هستند. این تمرینات باید به روشی منظم که توسط متخصص توصیه می شود، انجام شود. بدن شما نیز باید با این فرآیند سازگار شود. پیروی از یک رژیم غذایی سالم اولین قدم است. سبزیجات و میوه هایی که فیبر بالایی دارند باید تا حد امکان مصرف شوند. زیرا رژیم غذایی علاوه بر افزایش متابولیسم، نقش بسیار مهمی در سوزاندن انواع چربی در بدن ما دارد. غذاهای سالم مانند تخم مرغ، محصولات سویا و بلغور جو دوسر باید بخشی از رژیم غذایی شما باشند. گوشت قرمز ناسالم تلقی می شود و باید از آن اجتناب کرد. افراد غیر گیاهخوار می توانند از این واقعیت که ماهی تازه، اردک و بوقلمون سالم هستند، راحت باشند.

برنامه تمرینی شکیل اونیل:

* Shaq طبیعتاً قاب بسیار خوبی دارد. عظمت او در نتیجه این واقعیت است که بیشتر تمرینات او با شدت بسیار بالا است. هرکسی که ورزش می کند باید روتین داشته باشد. روال او با دویدن روی تردمیل شروع می شود. سپس به تمرینات قلبی مانند شنا، دویدن، پیاده روی و ورزش روی می آورد. این تمرینات به عنوان تمرینات گرم کردن نیز عمل می کنند. سپس با دراز و نشست، فشار، کشش و کرانچ عضلانی شروع می کند. اینها تمرینات سختی هستند، اما استقامت و مقدار زیادی قدرت را در بدن شما تحریک می کنند.

*تمرین با وزنه جزء برنامه های معمول اوست. ورزش هایی مانند بالا بردن پا، کشیدن خار، فر کردن، و مگس دمبل از موارد مورد علاقه او هستند. او تمام آن شش روز در هفته را بدون استثنا انجام می دهد. به این می گویند فداکاری و دلیل شهرت جهانی اوست.

* تمام این تمرینات برای بدن بسیار مضر است. برای اینکه بدن به پتانسیل کامل خود برسد، باید اکسید نیتریک مصرف شود. این باعث افزایش استقامت و قدرت می شود. این به پمپاژ سریعتر قلب کمک می کند که جریان خون را در بدن افزایش می دهد. همچنین بدون زحمت از بدن در برابر بیماری های مختلف مانند سرطان و حملات قلبی محافظت می کند.

رژیم لاغری سریع