بدن خود را سالم نگه دارید – 8 نکته مربوط به رژیم غذایی و تناسب اندام

پیچیده ترین کار این است که با یک پروژه مهم مانند دستیابی به بدنی سالم شروع کنید. این طبیعت اصیل انسان است. این تمایل وجود دارد که چیزهای ارزشمند را از امروز کنار بگذاریم و در عوض آنها را در زمانی دیگر انجام دهیم.

برای موفقیت در چنین کارهایی باید اهدافی را تعیین کنید که واقع بینانه تر باشند. پیروی از آن آسان تر است و همچنین فشار شما را به حداقل می رساند. به عنوان مثال، چهل پوند را با واقعی نگه داشتن آن تا حد ممکن کاهش دهید تا آن را به یک هدف دست یافتنی تبدیل کنید. اما نترسید، نکات زیادی وجود دارد که می تواند ذهن، بدن و روح شما را برای ادامه مسیر برانگیزد.

1. از رژیم غذایی و رژیم غذایی سالم پیروی کنید. کارشناسان بهداشت به مردم توصیه می کنند که برای عملکرد صحیح بدن خود را با سوخت حفظ کنند. غذاهایی بخورید که سرشار از مواد مغذی ارزشمند، بدون مواد شیمیایی و سالم هستند. همچنین برای سلامتی خود از مکمل های گیاهی و ویتامین ها استفاده کنید.

2. به خود اجازه استراحت کافی بدهید. اگر می توانید، مقدار مناسبی خواب بدون وقفه داشته باشید تا الگوهای REM (حرکت سریع چشم) خود را فعال کنید. اینگونه است که سیستم عصبی شما بدن را التیام می بخشد و انرژی می بخشد. اگر احساس تنبلی می کنید، استراحت کنید، بنشینید یا چرت کوتاهی بزنید. شما باید به پزشک خود در مورد کندی و مشکلات مزمن خواب خود بگویید. وقتی در چنین شرایطی هستید نمی توانید تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

3. بر وضعیت فعلی خود تمرکز کنید. از نگرانی یا پشیمانی خودداری کنید زیرا در گذشته در اهداف تناسب اندام خود شکست خورده اید. بدن شما را تحت فشار قرار می دهد. در عوض، هدایایی را که اکنون به شما داده می شود تحسین کنید. کاری را که شروع کرده اید ادامه دهید و بهتر است به آن ادامه دهید.

4. به طور منظم ورزش کنید. بدن شما نیاز به حرکت دارد و باید در عمل بماند. کالری و چربی اضافی شما باید سوزانده شود. ورزش و تحریک ذهنی را باید آموخت تا ذهن شما را سالم و تیز نگه دارد. ذهن خود را مجبور به ساختن، گسترش، کاوش، یادگیری، تجربه و رمزگشایی کنید. شما همچنین می توانید مدیتیشن انجام دهید. ضربان قلب و استرس شما را کاهش می دهد، شادی شما را به حداکثر می رساند، شما را در زمان حال، آرامش، آرامش و اعتقاد معنوی برای سالم ماندن نگه می دارد.

5. خود را در محاصره یک سیستم حمایتی سالم مانند دوستان و خانواده نگه دارید. دستیابی به اهداف تناسب اندام و رژیم غذایی زمانی بسیار آسان تر می شود که مردم برای دوست داشتن، مراقبت، حمایت و قدردانی از شما حضور داشته باشند.

6. اغلب بخندید. برخی از مطالعات نشان می دهد که خنده برای سلامت افراد و شفای بدن بیمار بسیار مهم است.

7. افکار شما باید مثبت باشد تا احساس کنید و عالی به نظر برسید. افکار خود را از نزدیک زیر نظر داشته باشید تا فقط چیزهای مناسب ذخیره شوند. افکار منفی را به افکار مثبت تبدیل کنید.

8. احساسات خود را یاد بگیرید و مدیریت کنید. احساسات مختلط بر زندگی شما تأثیر می گذارد. همچنین باعث بی اشتهایی می شود. انرژی احساسات شما باید مثبت باقی بماند. با حفظ رژیم غذایی خود نیز می توانید به یکی از بهترین نتایج تناسب اندام دست یابید.

این نکات را به درستی دنبال کنید تا زندگی طولانی تر و شادتری داشته باشید. هنوز برای تعیین هدف برای برآوردن نیازهای تناسب اندام خود دیر نیست.