بدنسازی دوگانه ورزشی – آیا ممکن است؟

حرفه بسیاری از بدنسازان در سالن وزنه برداری کالج شروع می شود. بسیاری از برترین بدنسازان حرفه ای امروزی ستاره های دولتی در فوتبال یا کشتی بودند. آنها به زودی متوجه شدند که در افزایش وزن عضلانی از طریق تمرینات قدرتی مهارت دارند و ورزش اصلی خود را ترک کردند تا به طور تمام وقت روی ورزش بدنسازی تمرکز کنند.

به همین ترتیب، بسیاری از بدنسازان تفریحی نیز برای سلامتی و لذت در لیگ های ورزشی کالج یا بزرگسالان شرکت می کنند. این عالی است زیرا چیزها را تازه نگه می دارد، آنها می توانند مزیت قدرتی را در ورزش انتخابی خود حفظ کنند و از تمام مزایای سلامتی هر دو ورزش بهره مند شوند. با این حال، زمانی که یک ورزشکار تلاش می کند در هر دو رشته ورزشی در سطح بالاتری برتری یابد، مشکلی به وجود می آید.

بدنسازی یک تعهد 24 ساعته است. نه تنها در مورد رژیم غذایی، تغذیه و مکمل، بلکه در مورد زمان بهبودی نیز نیاز به خودخواه بودن دارد. منابعی که بدن بعد از تمرین برای دویدن در زمین بسکتبال مصرف می کند، رشد عضلات را مختل می کند. پروتئین و گلیکوژنی که بدن شما برای رشد و ریکاوری عضلات دوست دارد صرف دویدن، پریدن و ورزش مورد نظر شما می شود. و مقدار زیادی غذایی که بدنسازان می خورند باعث می شود در بیشتر زمین های ورزشی کمی تنبل و کند شوید. هدف بدنسازی ساده است – ساختن هیکل. سایر ورزش ها به دنبال عملکرد در زمین یا زمین به شکستن بدن تمایل دارند.

اگر ورزشکاران بخواهند در هر دو رشته ورزشی بهترین عملکرد را داشته باشند، باید انتخاب کنند. ورزشکار می تواند انتخاب کند که یک بدنساز برتر یا یک ستاره در ورزش دیگری باشد. نه هر دو. در سطح حرفه ای، بدنسازی یکی از کم درآمدترین ورزش هاست. اکثر ورزشکاران، در یک لحظه با توجه به انتخاب، به دنبال یک قرارداد نیمه حرفه ای فوتبال یا بسکتبال می شوند. با این حال، برای کسانی که دارای ژنتیک عالی بدنسازی هستند، این ورزش می تواند بسیار سودآور باشد. مهم این است که ورزشکار دوگانه بداند که در مقطعی باید به دیگری پشت کند تا در یک زمینه بهترین باشد.