با فواید رقصیدن برای سلامتی آشنا شوید

رقص به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. تقریباً همه از این فعالیت لذت می‌برند، و جای تعجب نیست که افراد هنگام گوش دادن به یک ضرب خوب باسن خود را می‌کوبند یا می‌چرخند. نمایش نشان می دهد رقصیدن با ستاره ها و پس فکر میکنی میتوانی برقصی بیش از 24 میلیون نفر در سراسر جهان دارند. علاوه بر این، تمرین رقص با الهام از لاتین هر هفته بیش از 10 میلیون شرکت کننده را جذب می کند. این فقط نشانه روشنی از ارزش مردم برای این فعالیت است. جای تعجب نیست که روز ملی رقص در آمریکا ضروری بود.

به طور کلی، رقص فعالیتی است که تمرین کامل بدن را تضمین می کند. تعدادی از افراد هستند که از کلاس‌های رقص بهره‌مند شده‌اند و برخی در یک کلاس رقص یک ساعته بیش از 400 کالری می‌سوزانند. افراد بسیار کمی می توانند این کار را در کارهای روزمره خود انجام دهند. این نشان می دهد که رژیم غذایی در اینجا می تواند ناچیز باشد. در حالت ایده آل فقط سه روز در هفته در کلاس های رقص شرکت کنید. شما در یک سال حدود 20 پوند از دست خواهید داد. علاوه بر این، با شرکت در کلاس های رقص، قدرت مغز را افزایش می دهید، عضلات بدن را تقویت می کنید و تعادل را بهبود می بخشید.

برای دستیابی به همه اینها، باید کلاس های رقص خود را در یک استودیوی رقص معتبر و معتبر که دارای تمام امکانات لازم و اساتید مجرب باشد، ثبت نام کنید. علاوه بر این، شما باید سبک رقصی را انتخاب کنید که با آن راحت باشید. اکثر این استودیوهای رقص انواع سبک های رقص مانند هیپ هاپ، جاز، تانگو، تپ و سالن رقص را ارائه می دهند. آنها هم کلاس های رقص کودکان و هم بزرگسالان با طیف وسیعی از کلاس های رقص خصوصی با برنامه های انعطاف پذیر دارند. هر سبک رقص مزایای سلامتی و تناسب اندام منحصر به فردی دارد.

رقص باله

مانند سایر سبک های رقص، رقص باله یک تمرین عضلانی تمام بدن را ارائه می دهد. رقص باله برازنده و روان توصیف می شود، بنابراین بسیاری از مردم تمایل دارند تصور کنند که این یکی از آن سبک های رقص است که به تلاش و انرژی زیادی نیاز ندارد. همیشه اینطور نیست. به قدرت و کنترل فوق العاده ای نیاز دارد. علاوه بر این، برای کسب تمام مهارت های لازم، تعهد زیادی لازم است. نظم و انضباط بسیار نسبت به سایر سبک های رقص و دقت کامل بدن. این یکی از معدود سبک های رقص با مجموعه ای کامل از قوانین است که رقصنده باید از آن پیروی کند. کسانی که در کلاس های رقص باله ثبت نام می کنند، تحرک و وضعیت بدنی خود را بسیار بهبود می بخشند.

رقص لاتین

این سبکی است که با نگرش آتشین مشخص می شود. گام های سریع و تیز با حرکات زیاد باسن. با این حال، تعدادی از سبک های رقص در این دسته، مانند مرنگ و سالسا، نیاز به یک شریک دارند. می‌توانید گزینه‌های دیگری مانند زومبا را انتخاب کنید، جایی که شریک رقص اجباری نیست.

در بیشتر موارد، رقص های آمریکای لاتین با ضربان سریع در حدود 160 و 210 ضربه در دقیقه مشخص می شود. این به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد که کالری بیشتری بسوزانند. ماهیچه هایی که ستون فقرات را پشتیبانی می کنند نیز با چرخش رقص و کشیدن عضلات در اطراف آن ناحیه، تمرین 360 درجه را دریافت می کنند. این شامل حرکت دادن عضلات اطراف ستون فقرات است.

سبک ماسالا بانگرا

این یکی از محبوب ترین رقص های سرسره الکتریکی در هند است. در این سبک، بازوها در طول فرآیند رقص کار زیادی انجام می دهند. این سبک به عنوان سبک رقص کم فشار دسته بندی می شود. می تواند تمرین خوبی برای عضلات روتاتور کاف آسیب دیده باشد.

رقص جاز

در این سبک، حرکات ضربات تند و اسلایدهای خشن را با هم ترکیب می کنند. آنها به انرژی زیادی نیاز دارند زیرا رقص شامل “حرکات بزرگ و پویا” است که نیاز به استفاده از کل بدن دارد. بنابراین سرعت متابولیسم را افزایش می دهد. خیلی مهم.

رقص شیر

در این سبک، رقصندگان کفش هایی با صفحات فلزی می پوشند که معمولاً به هر دو قسمت جلوی پا و پاشنه پا متصل می شود. آنها از آنها برای ایجاد صداهای ضربی استفاده می کنند. این یک فعالیت مفاصل پسند است زیرا تأثیر کمتری روی مفاصل دارد. ماهیچه های سریع انقباض را تقویت می کند.

رژیم لاغری سریع