با تمرینات تمام بدن باسن، شکم و ران های خود را تونیک کنید

سه عضو بدن وجود دارد که تقریباً در بالای لیست آرزوهای هر زن برای اندام بهتر قرار دارند و شرط می بندم حداقل یکی از آنها متعلق به شماست. تن دادن به باسن، شکم و ران‌ها آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، اما بیشتر خانم‌ها همه چیز را اشتباه می‌گیرند…

آیا تا به حال سعی کرده اید با تمرینات جداگانه برای هر عضو بدن با این “نقاط مشکل” مقابله کنید؟ شاید کرانچ برای شکم، لگد الاغ برای کار با باسن یا دستگاه ادکتور برای آب کردن چربی ناحیه داخلی ران خود انجام داده باشید. اما حقیقت این است که تقویت و تقویت این نواحی را می توان (و باید) با تمرینات کامل بدن انجام داد. نه تمرینات جدا شده

تمرینات کل بدن دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که از نام آن نشان می دهد – آنها کل بدن را تمرین می دهند. بنابراین نیازی به پیچیده کردن مسائل با تمرین هر قسمت از بدن به طور جداگانه با حرکات ایزوله وجود ندارد. با تمرینات تمام بدن، باسن، شکم و ران خود را تمرین می دهید همزمان. بهتر از آن، تمرینات کل بدن به انرژی بیشتری نسبت به تمرینات منفرد نیاز دارند – که چربی و کالری بیشتری می سوزاند. و برای اینکه تون عضلانی جذاب را نشان دهید، باید چربی را بسوزانید!

در اینجا 5 تمرین برتر کل بدن من آورده شده است که تضمین می شود باسن بهتر، شکم صاف و ران های باریک تر به شما بدهد:

  • فشار دمبل یک دست – یک دمبل را در یک دست روی شانه خود بگیرید. یک لانژ انجام دهید، سپس هالتر را مستقیماً به سمت بالا فشار دهید تا کاملاً کشیده شود. دمبل را دوباره روی شانه خود بیاورید، سپس از لانژ بالا بیایید. تکرار کنید و پاها را عوض کنید.
  • یک دمبل بالای سر با یک دمبل – یک دمبل بالای سر را در یک دست با آرنج کاملاً کشیده نگه دارید. در حالی که دمبل را بالای سر خود نگه داشته اید، حرکتی را انجام دهید. پاها را عوض کنید و تکرار کنید.
  • لانژ بالای سر با هالتر – هالتر را بالای سر فشار دهید. با بازوهای کاملاً کشیده، لانژ و پاهای متناوب را انجام دهید.
  • اسکات بالای سر – هالتر را بالای سر فشار دهید. در حالی که بازوهای خود را کاملاً دراز کرده اید، در حالت اسکوات کامل بنشینید و تمرین را تکرار کنید.
  • لانژهای جانبی با فشارهای دمبل متناوب – دمبل ها را روی هر شانه در حالت استراحت قرار دهید. همانطور که به سمت لانژ حرکت می کنید، یکی از دمبل ها را در بالای سر فشار دهید تا بازوی شما کاملاً دراز شود. قبل از اینکه از لانژ کناری خارج شوید، هالتر را دوباره روی شانه های خود بیاورید. این کار را در طرف مقابل تکرار کنید و با بازوی دیگر به سمت بالا فشار دهید.

اسکات و لانژ بدون شک موثرترین تمرینات ران و باسن هستند. و هر بار که وزنه ای را روی سر فشار می دهید، به طور خودکار شکم خود را سفت می کنید، حتی زمانی که وزنه ای را بالای سر خود نگه می دارید، بیشتر می شود. این یک عدم تعادل جزئی ایجاد می کند که هسته شما را درگیر می کند و باعث می شود شکم شما حتی سخت تر کار کند تا شکمی صاف و جذاب را به شما بدهد.

اینها تنها تعدادی از تمرینات کامل بدن هستند که می توانید برای به دست آوردن اندام ساحلی خود انجام دهید. اگر قبلاً هیچ یک از این تمرینات را انجام نداده اید، مطمئن شوید که با وزنه های سبک شروع کرده اید تا زمانی که به نگه داشتن وزنه سنگین تر یا هالتر در بالای سر عادت کنید. این تمرین‌ها را با هم ترکیب کنید و آنها را در قالب تمرینات دوره‌ای یا دوره‌ای بگنجانید و در کمترین زمان آماده بیکینی خواهید بود.