اسپاگتی کدو حلوایی با کرم لیمو – پخته شده تمیز با کیتلین


به دنبال یک غذای ماکارونی دلچسب و در عین حال تازه هستید؟ اینجا رشته فرنگی پاستا لیمو کدو سبز دستور العمل مناسب برای شما است!

گیاهی، بسته بندی شده با سبزیجات و پوشیده شده در a دهانشویه، سس خامه ای تاهینیاین لیمو رشته فرنگی – با گزینه ای برای لذت بردن فقط با رشته فرنگی کدو سبز (AKA zoodles) و بدون ماکارونی – همچنین بسیار سریع و آسان درست می شود.

توصیه من این است که آن را تا زمانی که هنوز گرم است مصرف کنید، اما می توانید غذای باقی مانده خود را روز بعد به محل کار ببرید – اگر دارید!

و برای کسانی که هنوز در تعجب هستند که آیا می توان از یک پیروی کرد رژیم غذایی سالم هنگام خوردن پاستا.. خوب. جواب بله است! شما فقط باید چند دستورالعمل ساده را دنبال کنید (مانند من در این دستور العمل لیمو لینگوین).

چگونه یک ظرف ماکارونی را در یک رژیم غذایی سالم بگنجانیم: ماکارونی کدو سبز لیمویی خامه ای من!

این لینگوین با سس لیمو نمونه کاملی است از اینکه چگونه می توان پاستا را در حین داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل خورد. ببینید چگونه می توانید آن را نیز انجام دهید!

لطفاً توجه داشته باشید که دستورالعمل‌های زیر برای هر غذای نودلی که انتخاب می‌کنید اعمال می‌شود.

1. به جای ماکارونی سفید، ماکارونی سبوس دار را انتخاب کنید

اولین نکته این است – در صورت امکان – به به جای ماکارونی سفید از ماکارونی سبوس دار استفاده کنید. ماکارونی گندم کامل نه تنها کمتر فرآوری شده است، بلکه از نظر مواد معدنی، ویتامین ها و فیبر نیز نسبت به ماکارونی معمولی غنی تر است. به نوبه خود، خوردن یک رژیم غذایی غنی از فیبر به بهبود سلامت قلب، کنترل قند خون (زیرا فیبر جذب قند در جریان خون را کند می کند) و حتی کنترل وزن کمک می کند.

دلیل آن این است که ماکارونی سبوس دار – و سایر غلات کامل – بیشتر طول می کشد تا هضم شود از ماکارونی ساخته شده از آرد تصفیه شده. در نتیجه قند خون را آهسته تر افزایش می دهد که به نوبه خود به کاهش میل به غذاهای خیلی شیرین و خیلی شور کمک می کند. علاوه بر این، به ما کمک می کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنیم، که می تواند به کاهش مصرف کلی غذا کمک کند.

2. سبزیجات بیشتری اضافه کنید

نکته دوم این است که با افزودن سبزیجات بیشتری به بشقاب خود، وعده پاستا را نصف کنید. به عنوان مثال، در این Linguine لیمو، من از رشته فرنگی کدو سبز (zoodles) و باند به صدا را زیاد کن از ظرف

به این ترتیب نه تنها بشقاب خود را با ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر – به یاد داشته باشید، این به شما کمک می کند مدت طولانی تری احساس سیری کنید زیرا جذب گلوکز در جریان خون شما را کند می کند – اما شما همچنین برای دریافت کربوهیدرات و کالری کمتر، حجم بیشتری بخورید.

اگر از یک رژیم کم کربوهیدرات پیروی می کنید، یک نکته عالی دیگر این است تبادل شتر با zoodles: سس آنها را خوشمزه می کند و پاستا را از دست نمی دهید!

3. به سس توجه کنید!

نکته سوم من این است مراقب سس های استفاده شده در پاستا خود باشید. بسیاری از سس های ماکارونی معروف مانند مک اند پنیر یا آلفردو سرشار از خامه، روغن و کره هستند. این به تنهایی کالری بیشتری نسبت به خود ماکارونی به غذا اضافه می کند! بعلاوه، آنها سرشار از چربی اشباع شده و فاقد هرگونه ریز مغذی ارزشمند هستند.

به جای آنها از سس های تهیه شده با آن استفاده کنید مواد تشکیل دهنده سالم، سبزیجات و چربی های سالممانند آنهایی که در آجیل و دانه ها یافت می شوند.

یک نمونه عالی از یک سس سالم است سس تاهینی لیمو در این غذا استفاده می شود. این نه تنها گیاهی است، بلکه بسیار غنی است اسیدهای چرب امگا 3 و 6 (در سس تاهینی یافت می شود) ویتامین سی (در لیموناد یافت می شود) و ویتامین های گروه B (که در آن مخمر تغذیه ای غنی است). خوشمزه و مغذی: یک انفجار واقعی برای پول شما!

4. از گیاهان و ادویه جات بیشتر استفاده کنید

گیاهان یک ابزار عالی برای افزایش طعم ظرف شما بدون اضافه کردن نمک و چربی زیاد.

مثلا، جعفری بیشتر این میوه شور – کمی تلخ و در عین حال تند – برای متعادل کردن ترشی سس لیمو عالی است.

نکته من این است ترکیب های مختلف گیاهان و ادویه ها را ایجاد کنید غذاهای مورد علاقه خود را مطابقت دهید به این ترتیب، زمانی که برای پختن غذا عجله دارید، نیازی به فکر کردن زیاد در مورد آنها نخواهید داشت.

این همه است! امیدوارم نکات من برای شما مفید واقع شود. اگر این دستور را در خانه درست می کنید، من را تگ کنید و در زیر نظر خود را بنویسید.

زیرا سایر دستور العمل های پاستا عالی و سالمپاستا کرم نخود ایتالیایی با سبزیجات سرخ شده، پاستا با لوبیا نخود سبزی بو داده و پاستا برنج قهوه ای کینوا پستو با سوسیس مرغ ایتالیایی را ببینید.

و اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید خواص شگفت انگیز لیمو برای سلامتی، این مقاله را بررسی کنید

لینگوئین کدو حلوایی لیمو تاهینی

رشته فرنگی پاستا لیمو کدو سبز

یام

کیتلین هاونر

به دنبال یک غذای ماکارونی دلچسب و در عین حال تازه هستید؟ اینجا رشته فرنگی پاستا لیمو کدو سبز دستور العمل مناسب برای شما است!گیاهی، بسته بندی شده با سبزیجات و پوشیده شده در a دهانشویه، سس خامه ای تاهینیاین لیمو رشته فرنگی (نودل بلندی که فقط با آب و آرد درست میشه) هم خیلی سریع و راحت درست میشه.

زمان آماده سازی 35 دقیقه

کل زمان 45 دقیقه

دوره شام، ناهار، مخلفات

وعده غذایی 4

کالری 298 کیلو کالری

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • کدو سبز را نمک بزنید و در حوله بپیچید. اجازه دهید zoodle حدود 30 دقیقه بماند تا رطوبت آن گرفته شود.

  • MSG را (اگر از آن استفاده می کنید) طبق دستورالعمل روی بسته بپزید.

  • تابه ای را روی حرارت متوسط ​​با روغن زیتون گرم کنید.

  • پیاز و سیر را تفت دهید تا پیاز شفاف شود. ماهیتابه را در حد متوسط ​​کم کنید.

  • در صورت نیاز روغن زیتون بیشتری اضافه کنید.

  • زودل کدو سبز و سس را به تابه اضافه کنید.

  • با گرم شدن کدو سبز، مخلوط رقیق می شود. کاملا با zoodle مخلوط کنید.

  • بپزید تا زمانی که zoodles به سلیقه شما نرم شود.

  • در همین حین ریشی را در تابه ای با آب جوش بپزید. تا زمانی که رشته ها هنوز “آل دنته” هستند آنها را آبکش کنید (حدود 8-10 دقیقه پخته می شود).

  • پاستا را به زودل ها و سس ها اضافه کنید. جالب هست!

کالری: 298کیلو کالریکربوهیدرات ها: 21gپروتئین: دهgچربی: 22gچربی های اشباع شده: 3gچربی های چند غیر اشباع: 8gچربی: دهgسدیم: 954میلی گرمپتاسیم: 613میلی گرمفیبر: 6gخیابان: 8g

❤️❤️برای اطلاعات بیشتر در مورد سفر سلامتی من، درباره من بخوانید. و به یاد داشته باشید که در خبرنامه من مشترک شوید و من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید❤️❤️!

حمایت از من قدردانی می شود زیرا من برای حمایت از سفر سلامتی شما محتوا ایجاد می کنم.