اسرار NBA – چگونه یک بسکتبال را مانند آلن آیورسون غوطه ور کنیم

آیا دوست دارید یاد بگیرید که چگونه توپ بسکتبال را مانند آلن آیورسون غوطه ور کنید؟ آلن آيورسون بدون كفش در 10 دقيقه 5 مي ايستد، اما مي تواند بسكتبال را به راحتي غوطه ور كند. او چگونه آن کار را انجام می دهد؟

راز پشت پرش شگفت انگیز آلن آیورسون در واقع هیچ رازی نیست. کاری که برای دستیابی به یک پرش عمودی مانند این باید انجام دهید این است که تمرینات مناسبی را انجام دهید تا عضلات خود را به کار گیرند.

با این حال، اکثر مردم فقط بر تمرین عضلات پای خود تمرکز می کنند و این اشتباه رایجی است که همه مرتکب می شوند. پرش بیش از 40 اینچ خیلی بیشتر از کار کردن با عضلات ساق پای شما نیاز دارد.

شما باید بدانید که چگونه با رژیم غذایی مناسب و حرکات کششی، قدرت کلی بدن را قوی کنید. با انجام هر سه کار می توانید به حداکثر پتانسیل عمودی خود برسید.

به یاد داشته باشید، شما با محدودیت عمودی متولد نشده اید. با برنامه تمرینی مناسب، می توانید بارها و بارها خود را تمرین دهید تا از حد خود فراتر بروید.

در اینجا چند تمرین وجود دارد که به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه یک بسکتبال را مانند آلن آیورسون غوطه ور کنید:

1. اسکات – یکی از بهترین تمرینات برای افزایش قدرت پایین تنه تا لبه برای انفجار.

2. دوی سرعت – دویدن یک راه عالی برای افزایش سرعت و قدرت است. برای اینکه خود را بیشتر به چالش بکشید، زمان یا مسافت مشخصی را در سربالایی دویدن امتحان کنید.

3. پرش مچ پا – اگر می خواهید پرش عمودی خود را افزایش دهید، این تمرین عالی است. فقط با استفاده از قوزک پا به ریتم بپرید و هرگز اجازه ندهید پاشنه هایتان در هوا با زمین تماس بگیرند. سعی کنید تا حد امکان زمان کمتری را روی زمین بگذرانید.

با این حال، اگر بخواهید یک تمرین کامل را انجام دهید تا از افزایش زیادی در حد عمودی خود اطمینان حاصل کنید، چه؟

اگر می خواهید پرش خود را به شدت افزایش دهید، به شما توصیه می شود از Jump Manual استفاده کنید. Jump Manual یک برنامه آموزشی کامل است که به شما کمک می کند پرش عمودی خود را در عرض 12 هفته 10 اینچ افزایش دهید.

برای واقعی بودن زیادی خوب است، درست است؟

رژیم لاغری سریع