از ایروبیک آبی استفاده کنید تا حتی در طول موج گرما خوش فرم بمانید

استخر شنا مکانی فوق العاده نه تنها برای تفریح ​​بلکه برای خوش اندام شدن نیز می باشد. علاوه بر اینکه یک استخر شنا به خانواده شما یک واحه حیاط خلوت برای خنک شدن در یک روز گرم تابستان می دهد، همچنین مکانی عالی برای تکمیل برنامه تمرینی شما و استراحت بدن شما از تمرینات در خشکی است. تمرینات شنا با ارائه راهی برای خوش اندام شدن، با استفاده از مقاومت آب برای تقویت تمرین شما بدون وارد کردن فشار و فشار بی مورد به مفاصل، کار مضاعفی را انجام می دهند.

هنگامی که خورشید در حال غروب است، ورزش در آب دمای بدن شما را نیز متعادل نگه می دارد. با آن روبرو شوید، وقتی تابستان در اوج است، پیدا کردن انرژی برای تمرین در گرما و/یا رطوبت سخت است، اینطور نیست؟ وقتی در کلاس ایروبیک آبی شرکت می کنید – چه به صورت گروهی و چه در حیاط خلوت خود – می توانید در 30 دقیقه یک تمرین خوب داشته باشید. مقاومت در برابر آب راهی برای ایجاد قدرت و انعطاف عضلانی ارائه می دهد و ورزش در آب به شما کمک می کند قلب و ریه های سالم بسازید.

سایر فواید تمرین در آب عبارتند از:

  • شما می توانید قدرت عضلانی را سریعتر بسازید. به دلیل مقاومت آب در مقایسه با تمرینات روی زمین، ایروبیک آبی به عضلات شما کمک می کند تا بهتر از تمرینات هوازی معمولی کار کنند. بسیاری از افراد نتایج را سریعتر از نتیجه تمرین در آب می بینند.
  • حداقل فشار روی مفاصل شما دویدن، پیاده روی یا تمرینات قدرتی برای بدن و سلامت کلی شما مفید هستند، اما این ورزش ها به مفاصل شما فشار وارد می کنند. از آنجایی که آب تا 80 درصد وزن بدن شما را حمل می کند، احتمال آسیب رساندن به مفاصل شما نسبت به زمانی که روی زمین تمرین می کنید، کمتر است. ایروبیک در آب یک راه عالی برای سالمندان و افرادی است که پس از آسیب دیدگی بهبود می یابند تا سلامت خود را بازیابند.
  • صرف نظر از آب و هوا، یک تمرین روتین در آب دمای بدن شما را تنظیم می کند. ورزش در استخر دمای بدن شما را زمانی که هوا گرم و/یا مرطوب است ثابت نگه می دارد.
  • ایجاد سلامت قلب و قدرت در آب. قرار دادن همه چیز در یک برنامه تمرینی ایروبیک در آب به تقویت قلب شما کمک زیادی می کند.
  • نیروگاه کالری سوزی ورزش در آب می تواند بین 450 تا 700 کالری در ساعت بسوزاند – سوزاندن این مقدار در طول تمرین زمینی دشوار است.