اره ماهی کبابی با سس شوید لیمویی


اره ماهی کبابی و چا سوئیسی با سس شوید شوید، سرویس خواب برنج وحشی: الف سالم، آسان انجام دادن، و تعادل کلان فرمول!

اخیراً از این غذا برای شام لذت می برم، زیرا سریع درست می شود. آسان برای هضم، و یک راه عالی برای پروتئین بیشتری وارد کنید وارد رژیم غذایی شما شود و بهترین بخش این است که بچه های شما نیز آن را دوست خواهند داشت!

اره ماهی کبابی: چرا یک وعده غذایی کاملاً متعادل است؟

چرا من اصرار دارم که این اره ماهی کبابی است وعده غذایی متعادل? ساده: حاوی تمام پروتئین ها، کربوهیدرات ها، چربی ها و سبزیجاتی است که بدن ما برای رشد به آن نیاز دارد!

اولین اره ماهی نه فقط مقدار زیادی پروتئینبرای ساختن و ترمیم ماهیچه های ما ضروری است اما همچنین بسیار غنی است اسیدهای چرب امگا 3. این مواد اثرات قدرتمندی بر روی مغز و بدن ما دارند، از بهبود عملکرد مغز گرفته تا تقویت سلامت قلب و تحرک مفاصل. به همین دلیل است که اطمینان از آن ضروری است آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانیم.

دوم، من انتخاب می کنم که ماهی را در رختخواب سرو کنم برنج وحشی. یاد آوردن: از کربوهیدرات اجتناب نکنید! برعکس، شما باید انتخاب کنید بهترین منبع کربوهیدراتs، به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید و زندگی پر انرژی تری داشته باشید! در اینجا من برنج وحشی را انتخاب می کنم، عمدتا به دو دلیل. اول، آن است پردازش کمتر نسبت به برنج سفید و دوم، انجام دهید محتوای فیبر بالاتر و شاخص گلیسمی پایین ترمدت بیشتری شما را راضی نگه می دارد.

آخرین اما نه کم اهمیت، این است سس ها و کناره ها از ماهی. من برخی را انتخاب کردم سوئیس چارد، یک سبزی فوق العاده پر از خواص است (می توانید برخی از آنها را در کادر زیر بخوانید) و سس شوید لیمو است. این سس سبکتر از سس کره سنتی است، اما طعم بیشتری دارد! در واقع من از گیاهان و ادویه های خوشمزه مانند شوید و خردل استفاده کرده ام که طعم ماهی را بیشتر می کند.

منتظر چی هستی؟ این دستور العمل شگفت انگیز را امتحان کنید و به من بگویید که چگونه آن را دوست دارید!

وزوز اجتماعی

نکاتی برای انتخاب مواد تشکیل دهنده

اره ماهی

گوشت ماهی خام باید سفت و بدون پوست تغییر رنگ یا قهوه ای باشد، زیرا ممکن است نشان دهنده بیات بودن گوشت باشد. در مقابل، گوشت خام باید رنگ روشنی داشته باشد، که می تواند از عاج تا صورتی-نارنجی متغیر باشد.

سوئیس چارد

رنگ و ظاهر برگ سوئیس شارد شاخص کلیدی طراوت آن است. کلم تازه باید سبز تیره، برگ های گوشتی با ساقه های برجسته که می تواند سفید، قرمز یا زرد باشد. سپس برگها کمی در نوک خود پیچ ​​می شوند.

مزایای سلامتی قابل توجه

اره ماهی

اره ماهی کم چرب و کالری و سرشار از اسیدهای چرب امگا 3، سلنیوم، نیاسین و روی است. امگا 3 موجود در اره ماهی اثرات مفیدی بر سلامت قلب، فشار خون دارد و حتی می تواند به کنترل سطح کلسترول کمک کند. علاوه بر این، ویتامین D و سلنیوم موجود در این ماهی می تواند به بهبود سلامت استخوان کمک کند، زیرا هر دو نقش اساسی در تشکیل استخوان دارند.

سوئیس چارد

این سبزی منبع عالی ویتامین های K، C و A و همچنین منیزیم، منگنز، مس، آهن و کلسیم است. به دلیل تمام این ریزمغذی ها و آنتی اکسیدان های ارزشمند، ریشه سوئیس ممکن است به پیشگیری از تعدادی از بیماری های مزمن کمک کند، ممکن است سطح قند و کلسترول خون را کاهش دهد و برای سلامت قلب مفید است. علاوه بر این، ریشه سوئیسی به دلیل محتوای فیبر بالایی که دارد به سلامت روده کمک می کند

اره ماهی کبابی و ماهی خرد شده سوئیسی در سس شوید لیمو روی برنج وحشی

یام

کیتلین هاونر

اره ماهی کبابی و چا سوئیسی با سس شوید شوید، سرویس خواب برنج وحشی: الف سالم، آسان انجام دادن، و تعادل کلان فرمول!

وعده غذایی 4

کالری 270 کیلو کالری

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • گریل را با دمای متوسط ​​رو به بالا (حدود 400 درجه فارنهایت) گرم کنید.

  • مقداری روغن زیتون، نمک و فلفل را روی اره ماهی بریزید. کنار بگذارید.

  • تابه ای را روی حرارت متوسط ​​با روغن گرم کنید.

  • سیر و موسیر را تفت دهید تا پیازها شفاف شوند.

  • با کمی شراب روغن زدایی کنید.

  • تابه را پایین بیاورید تا کم شود.

  • آب سبزیجات، آب و پوست لیموترش، زیره، خردل و سایر چاشنی ها را اضافه کنید.

  • روی حرارت کم به جوش بیاورید.

  • قارچ سوئیسی را اضافه کنید و بپزید تا پژمرده شود.

  • سالاد گالنگال را با مخلوط کردن گالنگال با مقدار کمی آب در یک کاسه کوچک درست کنید.

  • تابه را از روی حرارت بردارید و گلنگال را هم بزنید.

  • گرم نگه دارید، اما نجوشانید.

  • اره ماهی را در گریل قرار دهید. آنها را حدود 5 دقیقه از هر طرف یا تا زمانی که ماهی پخته شود، بپزید. فایل های ضخیم ممکن است بیشتر طول بکشد.

  • برای جمع آوری: مقداری برنج وحشی به بشقاب اضافه کنید. روی آن را با فیله اره ماهی، سپس بیکن سوئیسی و سس پر کنید. جالب هست!

سدیم: 980میلی گرمخیابان: 5gفیبر: 2gپتاسیم: 175میلی گرمکلسترول: 19میلی گرمکالری: 270کیلو کالریچربی: 5gچربی های چند غیر اشباع: اولینgچربی های اشباع شده: اولینgچربی: 13gپروتئین: 9gکربوهیدرات ها: 36g