آموزش کارکنان بو برای تمرین کامل بالاتنه

هر کسی که در راستای هدف دیدن و احساس افزایش رضایت‌بخش یا کاهش وزن تلاش می‌کند، می‌داند که این روند می‌تواند تا حدودی تکراری و گران‌تر شود. انجام تکرارهای بی‌شماری یا پیگیری مسافتی که ساعت به ساعت طی کرده‌اید در باشگاه محلی می‌تواند باعث شود که موفقیت سال‌های نوری به نظر برسد، زمانی که قدرت، استقامت و تیپ بدنی را دارید که می‌خواهید یک هنگ تمرینی را شروع کنید. وقتی برنامه‌های تمرینی زیادی قربانی جملات آشنای «مشکلی نیست، امروز می‌توانم باشگاه را ترک کنم» یا «از دوشنبه دوباره شروع می‌کنم» چه چیزی کم است. آیا این امکان وجود دارد که انواع ماشین‌ها و روال‌های تمرینی موجود گاهی اوقات مانع تصمیم‌گیری‌های ساده مانند گرفتن نتایجی شوند که برای داشتن ظاهر و احساس خوب نیاز دارید؟

یک شکل سنتی از ورزش وجود دارد که شکاف را با این معماهای ورزشی مدرن که در مورد ظاهر فیزیکی و سلامت روانی با آن روبرو هستیم پر می کند. و رزمی‌کاران هزاران سال است که از این مزایا استفاده کرده‌اند. تمرین‌کنندگان هنرهای رزمی نیازمندی‌های متعددی برای تکنیک‌های دفاع شخصی به عنوان یک رشته بدنی هستند و آن را با ایجاد اعتماد به نفس و افتخار برای دانش‌آموزان و معلمان ترکیب می‌کنند. و این به عنوان آموزش اولیه محسوب می شود. این شکل از هنر نه تنها ترکیبی عالی از تمرینات هوازی و بی هوازی (تمرینات با وزنه) است، بلکه می‌تواند به افراد کمک کند تا با برش دادن و تقویت بدن خود به شکل بسیار مشخصی دست پیدا کنند. علاوه بر این، این شکل از تمرین یک سیستم دفاع شخصی را به عنوان پایه اصلی آموزش می دهد که به تعهد دانش آموز به پیشرفت و اراده برای موفقیت کمک می کند. نیمکت های وزنه برداری، دوچرخه های ورزشی و حتی مربیان شخصی پر سر و صدا باید دارای سه ویژگی هنرهای رزمی ذکر شده در بالا باشند، مانند:

1. بدنی با استحکام و ظاهر بهینه داشته باشید

2. احساس سلامتی درون و بیرون و

3. برای محافظت از هر چیزی که برای آن کار کرده اید، مهارت داشته باشید.

یک تکنیک خاص دفاع شخصی که در سراسر جامعه هنرهای رزمی مورد مطالعه قرار می گیرد و تقریباً در هر دوجو به عنوان یک مهارت اجباری که به دانش آموزان در سراسر جهان آموزش داده می شود یافت می شود کارکنان بو است. به جای افزایش تعداد بی‌شماری ماشین‌های حالت جامد یا پمپاژ مجدد با میله‌هایی در دو انتها، فقط گرفتن و استفاده از خود میله چطور است؟ احتمالاً اولین سلاح جنگی است که پس از مشت مورد استفاده قرار گرفته است، کارکنان بو به راحتی از شاخه های درخت یا چوب های افتاده در کف جنگل ساخته شده اند. اگر تا به حال به دنبال راهی برای تن دادن به قفسه سینه، پشت و بازوهای خود بوده اید، نوار بو ابزاری عالی برای استفاده از این گروه های عضلانی برای تمرین روتین بالاتنه است و نیازی به انجام آن نیست. به استودیوی هنرهای رزمی محل خود و بلافاصله ثبت نام کنید.

منابع زیادی مانند یوتیوب، eHow یا حتی فهرست راهنمای EzineArticles وجود دارد که در آن می توانید معلمان مختلفی را بیابید که اصول اولیه را به صورت رایگان آموزش می دهند و به آسانی گرفتن جارو در گوشه اتاق لباسشویی یا نزدیکترین فروشگاه سخت افزاری است که به آن بروید. مرکز خرید رولپلاک چوبی کمتر از ده دلار. تمرین و تمرین با چوب بو می تواند یک تمرین کامل را به ارمغان بیاورد که بالاتنه شما را تیز کند. حرکاتی مانند چرخش و ضربه زدن با بو می تواند هم از نظر فیزیکی سخت و هم سرگرم کننده باشد. اگر یادتان می‌آید که در جوانی شاخه‌ای را به اطراف پرتاب کرده‌اید، یا هنگام کمپینگ یا پیاده‌روی چوب پیاده‌روی مناسبی پیدا کرده‌اید… وقتی با یک چوب چوبی 6 فوتی تمرین می‌کنید، تقریباً یک حس نوستالژیک به شما دست می‌دهد، که باعث می‌شود کمتر شبیه یک ورزش سخت باشد. می تواند در مواقعی باشد

هنگامی که با کارکنان بو آموزش می‌دهید، یک شکل سنتی از سلاح‌ها را خواهید آموخت که بیش از هزار سال قدمت دارد. این می تواند در هنگام اجرای اساسی ترین تکنیک های خود کاملاً چشمگیر به نظر برسد و به عنوان نوعی دفاع شخصی برای خود و دیگران بسیار مفید باشد.