آموزش ارتعاش کل بدن – Vibrogym Studio در سیدنی

آیا می‌خواهید برای تناسب اندام و سلامتی خود کارهای بیشتری انجام دهید، اما نمی‌دانید چگونه یک تمرین در باشگاه را در روزهای پرمشغله خود قرار دهید؟ شکلی از ورزش را تصور کنید که تأثیری مشابه یک تمرین معمولی 1 ساعته فقط در 15 دقیقه دارد!

این دستگاه های قدرتی و حالت دهنده بدون عرق توسط افراد مشهور و ورزشکاران نخبه استفاده می شود: مدونا، تاتیانا گرگوریوا، کایلی مینوگ، جنیفر لوپز و سیدنی سوانز. هنگامی که در دسترس ستاره های با سابقه، ورزشکاران المپیک و تیم های ورزشی حرفه ای بود، Vibrogym اکنون در دسترس و برای همه قابل دسترسی است. Vibrogyms در مراکز سلامتی و باشگاه های بدنسازی در سراسر کشور ظاهر می شود. V Tone برترین استودیوی ویبروگیم سیدنی است که در قلب Bondi Junction در حومه شرقی سیدنی واقع شده است.

VibroGym که در اروپا توسعه یافته و هنوز در حال ساخت است، در طول هفت سال گذشته موضوع تحقیقات زیادی بوده است. مطالعات مختلف تایید کرده اند که تمرین VibroGym به مزایای یک تمرین کامل 1 ساعته برای کل بدن تنها در 15 دقیقه می رسد. علاوه بر افزایش سریع قدرت، مطالعات بسیاری از دانشگاه‌های مستقل نشان داده‌اند که آموزش VibroGym:

· با افزایش مصرف انرژی و ساخت توده عضلانی بدون چربی، کاهش چربی را تسریع می کند

· تن بدن را بهبود می بخشد

· متابولیسم و ​​گردش خون را تحریک می کند

· افزایش قدرت و ثبات هسته

· بهبود در انعطاف پذیری، هماهنگی و تعادل

· کاهش درد عضلانی

· کاهش سلولیت

· افزایش تراکم استخوان

تمرین در V Tone زمانی عالی است که زمانی برای عرق کردن در باشگاه ندارید. یک تمرین 15 دقیقه ای روی صفحه ارتعاشی از نظر علمی ثابت شده است که نسبت به 1 ساعت تمرینات سنتی، چربی بیشتری می سوزاند و عضله بیشتری می سازد.

در طول تمرین VibroGym، پوزیشن‌های مختلف ورزشی روی صفحه انجام می‌شود، از اسکات، لانژ و فشار دادن تا عضلات شکم، شیب عضله سه سر یا حلقه‌های دوسر بازو. ارتعاشات به ماهیچه های بدن منتقل می شود و باعث انقباض آنها در یک رفلکس طبیعی و بیولوژیکی می شود. این انقباضات ماهیچه ها را در حین ورزش خسته می کند و مهمتر از آن، عضلات در طول ریکاوری قوی تر می شوند تا در برابر فشار زیاد مقاومت کنند.

تمرین ارتعاشی نسبت به روش‌های تمرینی مرسوم مزایای واضحی دارد. تمرین بر روی یک پلت فرم ناپایدار شما را مجبور می کند که از 100٪ توده عضلانی خود استفاده کنید، برخلاف تمرینات سنتی که معمولاً فقط از 40-50٪ از توده عضلانی شما استفاده می کنند. در نتیجه، زمان لازم برای تمرین بر روی یک سکوی ارتعاشی به طور قابل توجهی کوتاهتر است و در نتیجه آسیب کمتری به عضلات وارد می شود. مزیت دیگر: این نتایج برجسته با حداقل فشار روی مفاصل، تاندون ها و رباط ها به دست می آید.

تحقیقات همچنین نشان می دهد که توزیع خون بهبود یافته حاصل از تمرین ارتعاشی می تواند روند توانبخشی را تسریع کند. اثرات مستقیم افزایش چشمگیر جریان خون ناشی از ارتعاش شامل بازسازی سریع تر بافت آسیب دیده و تحویل کارآمدتر مواد مغذی و هورمون های حیاتی در سراسر بدن است. برای مقالات تحقیقاتی لطفاً به http://www.vtone.com.au مراجعه کنید

رژیم لاغری سریع